Jeg så ikke første halvleg men er vist ikke gået glip af noget. Det er næsten ligeså trøstesløst at se på som nedrykningskampen mod Århus Fremad på atletikstadionet i 1999.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: AGF - OB 5. maj 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg tror efterhånden at rygterne taler sandt omkring Emil Larsens anstrengte forhold til resten af truppen. Jeg har hørt vendingen: "flere spillere gider ikke aflevere til Emil Larsen, fordi han kun spiller for sig selv" Det lignede lige Schoops tanke i muligheden før!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægikke at jeg tror det er helt forkert, men det er nu alliwl første gang jeg ser det herinde, eller hører det i alm.hed. Er det sådan noget "hear-say" eller er det en almen opfattelse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg tror efterhånden at rygterne taler sandt omkring Emil Larsens anstrengte forhold til resten af truppen. Jeg har hørt vendingen: "flere spillere gider ikke aflevere til Emil Larsen, fordi han kun spiller for sig selv" Det lignede lige Schoops tanke i muligheden før!
Comment
-
Nu har jeg ikke set AGF´s sidste 7 kampe men det er altså skidt at man ikke bare på en parameter kan sige at man er bedre end et hold der har tabt sine sidste 7 kampe .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg ved ikke med almen opfattelse. Men har det for én tættere på klubben end en alm. fan. Jeg tror ikke, at jeg kan ikke være den eneste, der har har hørt det!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment