Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 18.6.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Virkelig flot - og overraskende - at tage 3 i dag. Det er ikke forudsigelighed vi bonger ud på for tiden.

    Comment


      #92
      Har ikke set kampen. Nogen der ved hvor man evt kan gense den?

      Comment


        #93
        Fandme lækkert med en sejr. Kynisme i de afgørende situationer og gode takter fra de fleste spillere. Mandé kan vi godt snart finde en anden klub til.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Har ikke set kampen. Nogen der ved hvor man evt kan gense den?
          Hvis du har Viaplay, burde den komme op dér i løbet af de kommende dage. Ellers tror jeg, desværre, du må nøjes med højdepunkterne, som OB har for vane at udgive dagen efter en kamp.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

            Hvis du har Viaplay, burde den komme op dér i løbet af de kommende dage. Ellers tror jeg, desværre, du må nøjes med højdepunkterne, som OB har for vane at udgive dagen efter en kamp.
            Har ikke sportspakken desværre

            Comment


              #96
              Fra OB.dk:
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/reakti...-soenderjyske/
              Tverskov:
              " Vi var meget overraskede over, hvor højt vi kunne høre fansene i dag. Vi havde hørt, der ville komme en 2-300 hundrede, men der var lyd på dem, der var der. Det kunne vi høre allerede i opvarmningen. Og hvis vi kunne høre dem, så er jeg sikker på, at SønderjyskE-spillerne også kunne. Det rykkede sindssygt meget, og det var virkelig imponerende."


              Skjelvik:
              "Det er svært at sige, hvor meget jeg mangler for at være på 100 procent, men jeg nærmer mig. Måske 10 procent mere. Jeg kan spille lidt overalt – det handler bare om, hvor træneren vil have mig."
              Det lyder lovende og viser den rigtige attitude
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Fandme lækkert med en sejr. Kynisme i de afgørende situationer og gode takter fra de fleste spillere. Mandé kan vi godt snart finde en anden klub til.
                Synes du det var så skidt med Mande? Synes han står en fornuftig kamp, hvor der er en enkelt situation, hvor han fejler på et indgreb i feltet, og så den situation, hvor han bliver sparket på hånden, og i mine øjne bør på frispark tidligere end han gør. Ellers synes jeg det var fint, også med fødderne.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Fandme lækkert med en sejr. Kynisme i de afgørende situationer og gode takter fra de fleste spillere. Mandé kan vi godt snart finde en anden klub til.
                  Eller man skal bare afskaffe hjørnespark. ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Synes du det var så skidt med Mande? Synes han står en fornuftig kamp, hvor der er en enkelt situation, hvor han fejler på et indgreb i feltet, og så den situation, hvor han bliver sparket på hånden, og i mine øjne bør på frispark tidligere end han gør. Ellers synes jeg det var fint, også med fødderne.
                    Kan godt følge Sheed mht Mandé. Det jeg har set fra ham generelt har ikke været overbevisende overhovedet..
                    Så hellere køre Bernat i stilling som 2. Målmand de næste måneder og måske gøre kæmpe talentet Marcus Alstrup på 16 til 3. Målmand.
                    Meget billigere løsning og meget mere fremtid.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Kan godt følge Sheed mht Mandé. Det jeg har set fra ham generelt har ikke været overbevisende overhovedet..
                      Så hellere køre Bernat i stilling som 2. Målmand de næste måneder og måske gøre kæmpe talentet Marcus Alstrup på 16 til 3. Målmand.
                      Meget billigere løsning og meget mere fremtid.
                      Jeg tror også mere på Bernat på sigt og gerne allerede næste sommer hvis der skulle komme en udenlandsk klub og hive i OC der. Synes bare ikke det erar på den her kamp, Mande skal findes for let.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Synes du det var så skidt med Mande? Synes han står en fornuftig kamp, hvor der er en enkelt situation, hvor han fejler på et indgreb i feltet, og så den situation, hvor han bliver sparket på hånden, og i mine øjne bør på frispark tidligere end han gør. Ellers synes jeg det var fint, også med fødderne.
                        Jeg synes i hvert fald ikke, at det er overbevisende. Han havde mere end ét indgreb i feltet som var problematisk, i min verden, og med fødderne virker han heller ikke sikker synes jeg, og da vi spillede mod Kiel sidste sommer var det decideret alarmerende.

                        Mit største problem med ham er, at jeg ikke kan se, hvorfor vi skal have ham gående de næste 3 år. Vi har Oliver som forhåbentligt ikke skal nogle steder foreløbigt, og vi har Bernat der burde kunne agere 2. keeper nu. Hvis man er bange for, at det er for ungt, må der kunne findes en Thomas Mikkelsen-type der kan komme med noget erfaring og sikkert på en billigere kontrakt end Mandé.

                        Hvis Mandé havde set virkelig lovende ud i de kampe han har fået, så kunne jeg godt se idéen i at beholde ham, hvis der dumper et bud ind på Oliver, men han har ikke imponeret mig, og sælger vi Oliver håber jeg i den grad på, at vi går ud og henter en afløser, så længe Bernat ikke er klar.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Synes du det var så skidt med Mande? Synes han står en fornuftig kamp, hvor der er en enkelt situation, hvor han fejler på et indgreb i feltet, og så den situation, hvor han bliver sparket på hånden, og i mine øjne bør på frispark tidligere end han gør. Ellers synes jeg det var fint, også med fødderne.
                          Der har du ret: det var generelt o k. og synes han har bedre udspark end OC. Men ved hjørnespark... det var helt vildt. Han præsenterede sig som "løve i feltet" da han kom til OB men det lignende til dels mere Scrat fra Ice Age i dag som jagter nødden i den en eller anden situation. ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Jeg tror også mere på Bernat på sigt og gerne allerede næste sommer hvis der skulle komme en udenlandsk klub og hive i OC der. Synes bare ikke det erar på den her kamp, Mande skal findes for let.
                            Var også mere vurderet ud fra et generelt billede med det man har set og den hyre han nok får

                            Comment


                              Jeg havde desværre ikke fornøjelsen af at se kampen selv i aften, da jeg spillede den første kamp i månedsvis. At få fornøjelsen af det og at læse reaktionerne på kampen herinde giver en fuldstændig ustyrlig følelse.
                              Den her kamp var godt nok en af de kampe, som jeg har været mest nervøs for i flere år. Fedt at vi angiveligt går ud og slår et sønderjyskehold, som ellers burde være fuld af selvtillid og tro på at de kunne hale ind på os. Dem går vi bare ud og slår sikkert med en mega skadesramt trup som kommer med et af de mest pinlige nederlag i klubbens historie vi bagagen. Det viser sgu der er noget rygrad på det her hold og jeg håber virkelig at der kommer en genudsendelse, så jeg kan få lov at nyde det øjeblik, hvor holdet gik ud og viste sig som mænd. Det er længe siden jeg har følt vi har set det, men det må jeg virkelig sige at alene resultatet tyder kraftigt på. Fedt, fedt, fedt!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Jeg synes i hvert fald ikke, at det er overbevisende. Han havde mere end ét indgreb i feltet som var problematisk, i min verden, og med fødderne virker han heller ikke sikker synes jeg, og da vi spillede mod Kiel sidste sommer var det decideret alarmerende.

                                Mit største problem med ham er, at jeg ikke kan se, hvorfor vi skal have ham gående de næste 3 år. Vi har Oliver som forhåbentligt ikke skal nogle steder foreløbigt, og vi har Bernat der burde kunne agere 2. keeper nu. Hvis man er bange for, at det er for ungt, må der kunne findes en Thomas Mikkelsen-type der kan komme med noget erfaring og sikkert på en billigere kontrakt end Mandé.

                                Hvis Mandé havde set virkelig lovende ud i de kampe han har fået, så kunne jeg godt se idéen i at beholde ham, hvis der dumper et bud ind på Oliver, men han har ikke imponeret mig, og sælger vi Oliver håber jeg i den grad på, at vi går ud og henter en afløser, så længe Bernat ikke er klar.
                                Jeg synes da jeg bemærkede et par fine igangsætninger fra Mandé på udspark bl.a. til Thandrason. Jeg så selvf. også nogen indgreb hvor jeg sad med hjerte oppe i halsen og tænkte at det nemt kunne gå galt mod stærkere modstandere end Sdr.JyskE. Jeg har samlet set også svært ved at forstå at Bernat ikke er 2. målmand, men jeg håber det er kompetente folk der træffer valget ud fra nogen målmandsfaglige vurderinger.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X