Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Sønderjyske 18.6.20
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ErtuÄrul Se indlæg
tværtimod taktisk smart at trække tempoet ud af kampen, så vi lige kunne få pusten efter 15 minutters sønderjysk stormløb. Og vi er også blevet lidt mere offensive igen817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Uden at tale holdets præstation ned. Det er Men-of-the-match i dag - og de står op lægterne!!!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Uanset om det er egne eller modstander spillere så er jeg ikke tilhænger af st man smider sig som om man er skudt ved minimal berøring
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ErtuÄrul Se indlæg
Et trøstesløst årti fyldt med egen elendighed, men også adskillige dommerfejl mod os har gjort mig langt mere pragmatisk. Så længe vi vinder gør det ikke noget, at det også kommer af beskidte kneb. Det er ikke Ultimate, men fodbold. Jeg hader det, når modstandere gør det, men hvis vi gør det, er det fint med mig. Jeg er OB-fan, farvet og unuanceret817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Fenger skal vente lidt mere for dit debutmål.
Hyllegaard og Obbekjær ind for Frø og Fenger."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment