Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 18.6.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Synes også fundamentet i AGF virker stærkt, men det man en aften som i aften, så ser man også at der virkelig er tur i den. Dermed ikke sagt at det ikke kan fortsætte, men vi ser dælme også bare hold sæson for sæson, som lige rammer den i røven, hvorefter virkeligheden sparker tilbage så snart en ny sæson begynder.
    Bortset fra Bundu synes jeg ikke de har spillere i deres trup, som jeg ville sætte alle sejl ind for at erstatte en af vore startere, såfremt alle er spilleklar. Om de så har tur i den eller en væsentligt bedre sammensat trup end vores, det vil jeg lade næste sæson afgøre. Men jeg holder på at de er lidt for godt kørende lige nu til at det ikke får en ende indenfor en nær fremtid
    Jeg er enig. AGF er i høj grad ligesom mange hold i de seneste sæsoner som Esbjerg, til dels OB, Lyngby, SønderjyskE osv. et eksempel på, hvor selvforstærkende det kan være, når noget på et hold pludselig bliver forløst, og man spiller med en stor gejst og optimisme. Den kan man jo bare ikke leve på i længden, og jeg vil også blive overrasket, hvis ikke AGF er et hold der er klart dårligere næste sæson end i den her.

    Spørgsmålet er så bare, hvor langt de falder, og jeg kan godt se en soliditet i deres trup og økonomi der gør, at de måske ikke falder længere ned end til en 4-6 stykker. Enig i, at deres trup ikke er vild, men jeg kan heller ikke se de store huller, og jeg kan heller ikke se, hvem der er den helt afgørende klods der gør, at holdet ikke falder sammen. Jeg tror godt de kan tåle at miste Amini og Bundu uden at falde uden for top 6.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg ved ikke, hvad berettiget betyder i den her sammenhæng, men i den her sæson er de da i hvert fald mere berettiget end os, fordi at de har været langt bedre, og det er jeg bange for godt kunne fortsætte lidt endnu, jeg synes desværre deres fundament ser ret solidt ud, og en spiller som Bundu har jo nærmest være ubetydelig her i foråret. Om kort tid starter vi så op igen, og så kan man ikke bruge det til særligt meget, hvad man præsterede i sidste sæson nej, og top 6 er bortset fra en 3-4 klubber et åbent ræs som stort set alle kan deltage i, inklusiv OB.
    Synes også fundamentet i AGF virker stærkt, men det man en aften som i aften, så ser man også at der virkelig er tur i den. Dermed ikke sagt at det ikke kan fortsætte, men vi ser dælme også bare hold sæson for sæson, som lige rammer den i røven, hvorefter virkeligheden sparker tilbage så snart en ny sæson begynder.
    Bortset fra Bundu synes jeg ikke de har spillere i deres trup, som jeg ville sætte alle sejl ind for at erstatte en af vore startere, såfremt alle er spilleklar. Om de så har tur i den eller en væsentligt bedre sammensat trup end vores, det vil jeg lade næste sæson afgøre. Men jeg holder på at de er lidt for godt kørende lige nu til at det ikke får en ende indenfor en nær fremtid

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Ja, fair nok. Men AGF er vel ikke mere berettiget der end vi ville være, hvis du kigger på fortiden.

    Men er med på vi ikke er der, og det er der jo en grund til.
    Jeg ved ikke, hvad berettiget betyder i den her sammenhæng, men i den her sæson er de da i hvert fald mere berettiget end os, fordi at de har været langt bedre, og det er jeg bange for godt kunne fortsætte lidt endnu, jeg synes desværre deres fundament ser ret solidt ud, og en spiller som Bundu har jo nærmest være ubetydelig her i foråret. Om kort tid starter vi så op igen, og så kan man ikke bruge det til særligt meget, hvad man præsterede i sidste sæson nej, og top 6 er bortset fra en 3-4 klubber et åbent ræs som stort set alle kan deltage i, inklusiv OB.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    I de enkelte kampe, kan vi selvsagt udfordre alle, men det samme kan jo siges om alle andre hold udenfor top 6. Silkeborg har slået AGF 2 gange og fået point mod FCK, ingen af delene formåede vi, men det gør jo ikke Silkeborg til et hold der sagtens kan begå sig i top 6. Det handler jo om stabilitet og om at kunne være der næsten hver gang, og det har vi ikke kunne, det viser 7 point i 12 kampe mod top 6-holdene rimeligt åbenlyst.
    Præcis. Det handler ikke om dagsform. Alle kan sgu slå alle pt. Det handler om niveau over 6-9 måneder. Og der kommer den sande kvalitet i spil

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    I de enkelte kampe, kan vi selvsagt udfordre alle, men det samme kan jo siges om alle andre hold udenfor top 6. Silkeborg har slået AGF 2 gange og fået point mod FCK, ingen af delene formåede vi, men det gør jo ikke Silkeborg til et hold der sagtens kan begå sig i top 6. Det handler jo om stabilitet og om at kunne være der næsten hver gang, og det har vi ikke kunne, det viser 7 point i 12 kampe mod top 6-holdene rimeligt åbenlyst.
    Ja, fair nok. Men AGF er vel ikke mere berettiget der end vi ville være, hvis du kigger på fortiden.

    Men er med på vi ikke er der, og det er der jo en grund til.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Okay, det viser kampene i mine øjne ikke.

    Nu har jeg lige misset dem i denne runde, my bad.
    Men inden kunne vi spille op med en del af dem.

    Men det er jo lidt lige gyldigt, for vi ligger jo ikke der.

    Men er self. et spg. om vi kommer som mod Silkeborg eller SdE.
    I de enkelte kampe, kan vi selvsagt udfordre alle, men det samme kan jo siges om alle andre hold udenfor top 6. Silkeborg har slået AGF 2 gange og fået point mod FCK, ingen af delene formåede vi, men det gør jo ikke Silkeborg til et hold der sagtens kan begå sig i top 6. Det handler jo om stabilitet og om at kunne være der næsten hver gang, og det har vi ikke kunne, det viser 7 point i 12 kampe mod top 6-holdene rimeligt åbenlyst.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Nej AaB har bestemt ikke imponeret og dem ville vi kunne vinde over, de øvrige hold i top 6 er niveauer over os.
    Okay, det viser kampene i mine øjne ikke.

    Nu har jeg lige misset dem i denne runde, my bad.
    Men inden kunne vi spille op med en del af dem.

    Men det er jo lidt lige gyldigt, for vi ligger jo ikke der.

    Men er self. et spg. om vi kommer som mod Silkeborg eller SdE.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Fair nok, der er vi så bare uenige.

    De har sgu ikke skræmt mig ret meget de to første runder.
    Nu tænker jeg kun slutspillet, ikke kampene inden.
    Nej AaB har bestemt ikke imponeret og dem ville vi kunne vinde over, de øvrige hold i top 6 er niveauer over os.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Eneste hold vi ville have en lille chance mod i top 6 er AaB.
    Fair nok, der er vi så bare uenige.

    De har sgu ikke skræmt mig ret meget de to første runder.
    Nu tænker jeg kun slutspillet, ikke kampene inden.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    29 år, fylder 30 til nytår - ikke sindssygt alarmerende for en forsvarsspiller, i min bog.

    Begrænset spilletid i denne sæson, ja, da han (afair) blev skadet kort inde i sæsonen, og han erstatning har siddet på pladsen siden, på trods af at DH var anfører.

    Han som slår slet ikke som et skades-talent, men man ved jo selvf. aldrig med fremtiden. Jeg ville dog være tryg ved ham, men man skal jo selvf. forhandle kontrakten ud fra alle faktorer, så løn og længde afspejler faktorerne - også international erfaring, såvel som alder og mulig skadesfrekvens.
    Chuck, jeg aner, vi er tæt på at være enige i mine ? - tegn. Tillad mig at tilføje, hvad jeg før har sagt : Tidligere OB spillere skal selvfølgelig ansættes igen, hvis de kvalitetsmæssigt er lig med eller bedre til pladsen end de øvrige muligheder, vi har i den givne situation - men ikke kun fordi de skal være kulturbærere.
    God søndag.
    mvh pnl

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Er DH ikke tæt på 30 eller over ? Har han ikke kun spillet en halvleg i denne sæson grundet en langvarig skade ? Hvilket alderssnit er der på vores skadede spillere i øjeblikket, hvis du ser bort fra Oliver C ? Aldersbetinget fysisk skrøbelighed/slitage på spillerne eller dårlig fysisk træner ? Døm selv.
    mvh pnl
    29 år, fylder 30 til nytår - ikke sindssygt alarmerende for en forsvarsspiller, i min bog.

    Begrænset spilletid i denne sæson, ja, da han (afair) blev skadet kort inde i sæsonen, og han erstatning har siddet på pladsen siden, på trods af at DH var anfører.

    Han som slår slet ikke som et skades-talent, men man ved jo selvf. aldrig med fremtiden. Jeg ville dog være tryg ved ham, men man skal jo selvf. forhandle kontrakten ud fra alle faktorer, så løn og længde afspejler faktorerne - også international erfaring, såvel som alder og mulig skadesfrekvens.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Næ, da Kian blev skiftet var alderspræsidenten 23. De har altså noget talent der er helt ekstremt. Kamaldeen, det kan blive et trecifret millionbeløb.
    Det er sgu vildt, og vi klapper i vores hænder og beretter med stolthed når vi sælger et talent for 4 mill

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Om man kan lide FCN eller ej så er det sgu bare imponerende som de spytter den ene knægt ud efter den anden og sælger ham for vilde beløb. Vildt at et af deres affalds produkter blev vores bedste salg i mange år ..
    Hvad var deres gennemsnits alder i går var der andre over 23 end Kian Hansen?
    Næ, da Kian blev skiftet var alderspræsidenten 23. De har altså noget talent der er helt ekstremt. Kamaldeen, det kan blive et trecifret millionbeløb.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nuj de får røvfuld på Portland Park mod FCN
    Om man kan lide FCN eller ej så er det sgu bare imponerende som de spytter den ene knægt ud efter den anden og sælger ham for vilde beløb. Vildt at et af deres affalds produkter blev vores bedste salg i mange år ..
    Hvad var deres gennemsnits alder i går var der andre over 23 end Kian Hansen?

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Hvad får dig til at sige, at er en ældre skrøbelig spiller?
    Er DH ikke tæt på 30 eller over ? Har han ikke kun spillet en halvleg i denne sæson grundet en langvarig skade ? Hvilket alderssnit er der på vores skadede spillere i øjeblikket, hvis du ser bort fra Oliver C ? Aldersbetinget fysisk skrøbelighed/slitage på spillerne eller dårlig fysisk træner ? Døm selv.
    mvh pnl

    Leave a comment:

Working...
X