Det er egentlig uhyggeligt at MH ikke kan sin historie. Da OB rykkede ned i 98 med MH på holdet, var de også for gode til at rykke ned. Nu gentager historien sig.....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd SIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEr folk klar til, at KEP sidder og hiver sig i dilleren over, at Kent klasker JM og OB med 6-0? Bliver sgu ikke noget kønt syn.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEr folk klar til, at KEP sidder og hiver sig i dilleren over, at Kent klasker JM og OB med 6-0? Bliver sgu ikke noget kønt syn.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægTja da jeg skrev at vi kunne rykke ud blev jeg hånet. Jeg kan ikke se os slå EFB, så skal håbe på Hobro i knald eller fald kampen. Alternativt er Lyngby måske også såret.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Jo men han kunne have sagt at JM er en super træner og truppen vil dø for ham
Men lad os nu se om vi har/skal have ny træner i morgen.
Er mega meget i tvivl, selv om jeg ikke kan se nogen løsning lige nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg.... det her... det er et hold der er på vej ned i 1.div mine damer herrer.
Håbløst håbløst håbløst
Det transfer vindue i vinters kostede os overlevelsen, sidste store svende stykke af Jesper Hansen med NT velsignelse.
Man er nok nødt til at sige farvel til træneren, for at ændre bare et eller andet udfald, som kan redde os.
Men det der står tilbage, ligesom med trænerne før ham, er at de simpelthen ikke har materialet til at udfri de ambitioner der tilsyneladende er i OB.
En skandale, intet mindre end en gigantisk skandaleOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 2
Comment
-
Målet til 6-0 er faktisk det som pisser mig mest af, Jørgen Skejvik pisser bolden væk, og gider ikke engang at løbe retur! han står endda inde i feltet!!!!
Han burde komme ind og spille med noget gnist, for han skal vise han er den rette til at overtage efter Barret!
Hvis det er indsatsen fra Jørgen Skejvik, så kan den Nordmand godt pisse af helvedes til.
Comment
Comment