Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er egentlig uhyggeligt at MH ikke kan sin historie. Da OB rykkede ned i 98 med MH på holdet, var de også for gode til at rykke ned. Nu gentager historien sig.....

    Comment


      Tja da jeg skrev at vi kunne rykke ud blev jeg hånet. Jeg kan ikke se os slå EFB, så skal håbe på Hobro i knald eller fald kampen. Alternativt er Lyngby måske også såret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Er folk klar til, at KEP sidder og hiver sig i dilleren over, at Kent klasker JM og OB med 6-0? Bliver sgu ikke noget kønt syn.
        Sad lige og tænkte det samme. KEP er en del af symptomet, men han har faktisk haft meget mere ret i hans kritik af OB og spillerne end jeg havde regnet med.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Er folk klar til, at KEP sidder og hiver sig i dilleren over, at Kent klasker JM og OB med 6-0? Bliver sgu ikke noget kønt syn.
          Ja - hahahaha - det er deres ret, vi er max ydmyget....

          Comment


            Mon Thorborg vil støtte en 1. divisionsklub. Og hvad gør vi så.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Er folk klar til, at KEP sidder og hiver sig i dilleren over, at Kent klasker JM og OB med 6-0? Bliver sgu ikke noget kønt syn.
              Jeg tænkte præcis det samme, men fair nok - lad dem bare flå os fra hinanden, det var dybt rystende at se på. Jeg har bare ondt af de unge gutter, Det er ikke sådan man skal tage hul på senior karrieren

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Tja da jeg skrev at vi kunne rykke ud blev jeg hånet. Jeg kan ikke se os slå EFB, så skal håbe på Hobro i knald eller fald kampen. Alternativt er Lyngby måske også såret.
                Hobro spillede markant bedre end OB i deres seneste kamp
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Var vel diplomatisk lige efter et 6-0 nederlag.

                  Men du har lidt ret.
                  Men ham gav trods alt primært spillerne skylden.
                  Jo men han kunne have sagt at JM er en super træner og truppen vil dø for ham

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Jo men han kunne have sagt at JM er en super træner og truppen vil dø for ham
                    Hahaha - ja, men det vil truppen sikkert ikke....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Det er vel 50/50 om Jakob ryger nu. Hvad er det rigtige alternativ ? Kan Henrik Hansen løfte det ? Hemme ?
                      Jeg savner en Rioch / Zorniger-type.... og ikke alt for meget bla, bla.....blaaaaaaaaaaaa

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Jo men han kunne have sagt at JM er en super træner og truppen vil dø for ham
                        Ja, men det tror jeg faktisk ikke nogen der har overværet en kamp hvor man tabte 6-0 vil huske.

                        Men lad os nu se om vi har/skal have ny træner i morgen.

                        Er mega meget i tvivl, selv om jeg ikke kan se nogen løsning lige nu.

                        Comment


                          Det mest pinlige nederlag i OBs Superligahistorie. Intet mindre.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                            .... det her... det er et hold der er på vej ned i 1.div mine damer herrer.

                            Håbløst håbløst håbløst

                            Det transfer vindue i vinters kostede os overlevelsen, sidste store svende stykke af Jesper Hansen med NT velsignelse.

                            Man er nok nødt til at sige farvel til træneren, for at ændre bare et eller andet udfald, som kan redde os.
                            Men det der står tilbage, ligesom med trænerne før ham, er at de simpelthen ikke har materialet til at udfri de ambitioner der tilsyneladende er i OB.

                            En skandale, intet mindre end en gigantisk skandale
                            Fuldstændig enig. Man gør nok som man plejer i OB, fyrer træneren. Problemerne er der bare stadig, Thorborg og Thomas Christensen sidder stadig og har ledelsen i klubben, Uden nogen som helst form for selvindsigt. I tilfælde af en nedrykning bliver pengekassen yderligere smækket i, og det er ikke givet at vi vender tilbage til superligaen i første hug.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Målet til 6-0 er faktisk det som pisser mig mest af, Jørgen Skejvik pisser bolden væk, og gider ikke engang at løbe retur! han står endda inde i feltet!!!!

                              Han burde komme ind og spille med noget gnist, for han skal vise han er den rette til at overtage efter Barret!
                              Hvis det er indsatsen fra Jørgen Skejvik, så kan den Nordmand godt pisse af helvedes til.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                OB er ikke i reel nedrykningsfare pt, og har ikke været det på noget tidspunkt i løbet af sæsonen. Mon ikke det går alt sammen?

                                Comment

                                Working...
                                X