Oprindeligt indsendt af ErtuÄrul
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd SIF-OB
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Kan de skadede spillere faktisk have været imod noget af det JM har sagt/gjort til træninger (før og efter Corona)?
Så de faktisk ikke er skadede, men gjort det af JM?
Ved det er søgt men OB kan jo nemt kalde dem skadet da man ikke må oplyse noget.
Og har de en kontrakt hvor de ikke må tale så er det jo nemt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægKan de skadede spillere faktisk have været imod noget af det JM har sagt/gjort til træninger (før og efter Corona)?
Så de faktisk ikke er skadede, men gjort det af JM?
Ved det er søgt men OB kan jo nemt kalde dem skadet da man ikke må oplyse noget.
Og har de en kontrakt hvor de ikke må tale så er det jo nemt?
Comment
-
Selvfølgelig koger forum. Idag blev tæppet revet væk, og vi får set Jesper Hansens sande arbejde, truppens sande tilstand, nu står det klart for enhver hvor stor en katastrofe OB er blevet styret til. Nu gad jeg godt se den person forsvare Jesper Hansen og snakke om "nuancer" og kalde forums kritik for skraldespandssnak.....
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Enig! Det er skrækeksemplet. Jeg har gennem mange år set kampe med HSV, og de minder på mange måder om OB. En stor by (Odense stor i DK), men en klub med en endnu større selvforståelse - hvor man ikke har set, at andre har overhalet en med længder gennem de seneste år. Hovmod står for fald ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
AGF blev da bestemt ikke bedre, og rykkede da ned flere gange efter den første tur. Det er lidt søgt at sige at et nedrykning for efterhånden mange år siden, har gjort dem godt. Esbjerg er jo det samme. Kæmpe elevator hold, som jo måske igen må ned. Randers kan vi måske diskutere. Men jeg kan aldrig se, at det ville være godt for os, i forhold til det sted vi er nu.
Esbjerg kom op med et kuld af unge egenudviklede spillere, blev nr. 4, vandt Pokalen, kvalificerede sig til EL-gruppespillet, gik gudhjælpemig videre fra gruppen, og solgte spillere for en masse penge. At man så i de følgende år træffede tåbeligt beslutninger ændrer jo ikke på, at det i den grad havde en positiv effekt for Esbjerg.
Vi kan ikke vide, hvad en nedrykning præcist fører til, men alt hvad der kan ændre drastisk ved beslutningsstrukturene i OB, inklusiv at få Thorborg længere væk fra den daglige ledelse og føre til ansættelse af nogle visionære sportslige ledere: "Det hilser jeg meget velkomment", som en af seneste kompetente og visionære OB-ledere engang udtalte.
Comment
Comment