Oprindeligt indsendt af ForzaLazio
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd SIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
Synes ikke det er hans skyld. Frit skud og et forsvar der bare bakker.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
Jeg har aldrig kunnet forstå den der frase. For hvilke klubber har det været positivt at ryge ned i den næstbedste række? Det er satme ikke mange der kan nævnes. Det ville være en kæmpe skandale, og sætte os endnu mere tilbage.
Det er følelsen af sejr, og tror vi er tæt på at være stærkeste hold i 1. Div, hvis vi ikke sælger nogen.
Comment
-
Pinligt pinligt pinligt. Det må jo næsten få konsekvenser - men hvem hulen skulle man hente ind i stedet for JM på det her tidspunkt i sæsonen? Ove P er den eneste realistiske træner her hjemme som jeg ville være tryg ved, og det er jo ikke fordi man ligefrem får rejsning ved tanken om ham ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Enig. Han burde virkelig være utilfreds med sit forsvar, jeg snakker løgspark i badet her. JT, Marco, Ryan og Barret har været pinlige. JJT, Kløve og Sander er så ligegyldige, ingen fart, ingen fysik, kun en smule teknik
For de andre lejesvende har jo bare været fantastiske.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægPinligt pinligt pinligt. Det må jo næsten få konsekvenser - men hvem hulen skulle man hente ind i stedet for JM på det her tidspunkt i sæsonen? Ove P er den eneste realistiske træner her hjemme som jeg ville være tryg ved, og det er jo ikke fordi man ligefrem får rejsning ved tanken om ham ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Det har du ret i, men kig på truppen, hvilken formation eller stil passer den til? der er jo ikke hoved og hale i det.
og som altid... alt falder tilbage på Thorborg, der på 10 år ikke har fået at udarbejde en strategi og hele vejen igennem har ansat de forkerte folk.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Esbjerg x2, Randers, AGF. Selvfølgelig er det ikke en strategi at rykke ned, men det kan sagtens være en god øvelse for at finde ind til sine kerneværdier som klub og få taget nogle nødvendige ledelsesmæssige kampe.
- Likes 1
Comment
Comment