Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    Jeg har aldrig kunnet forstå den der frase. For hvilke klubber har det været positivt at ryge ned i den næstbedste række? Det er satme ikke mange der kan nævnes. Det ville være en kæmpe skandale, og sætte os endnu mere tilbage.
    Esbjerg x2, Randers, AGF. Selvfølgelig er det ikke en strategi at rykke ned, men det kan sagtens være en god øvelse for at finde ind til sine kerneværdier som klub og få taget nogle nødvendige ledelsesmæssige kampe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg

      Synes ikke det er hans skyld. Frit skud og et forsvar der bare bakker.
      Enig. Han burde virkelig være utilfreds med sit forsvar, jeg snakker løgspark i badet her. JT, Marco, Ryan og Barret har været pinlige. JJT, Kløve og Sander er så ligegyldige, ingen fart, ingen fysik, kun en smule teknik

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

        Jeg har aldrig kunnet forstå den der frase. For hvilke klubber har det været positivt at ryge ned i den næstbedste række? Det er satme ikke mange der kan nævnes. Det ville være en kæmpe skandale, og sætte os endnu mere tilbage.
        Syntes faktisk at OB var stærkere da vi kom op efter vi rykkede ned sidst.

        Det er følelsen af sejr, og tror vi er tæt på at være stærkeste hold i 1. Div, hvis vi ikke sælger nogen.

        Comment


          Pinligt pinligt pinligt. Det må jo næsten få konsekvenser - men hvem hulen skulle man hente ind i stedet for JM på det her tidspunkt i sæsonen? Ove P er den eneste realistiske træner her hjemme som jeg ville være tryg ved, og det er jo ikke fordi man ligefrem får rejsning ved tanken om ham ..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            HVIS vi overlever så skal der ske noget oppe foran....jebali og Svendsen bør sendes videre og noget bedre hentes ind
            Jebali er ikke i truppen og Svendsen er vores topscorer...... hvem er bedre, som vi kan hente ind

            Comment


              vi har lavet 3 frispark på 67 min...
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                Enig. Han burde virkelig være utilfreds med sit forsvar, jeg snakker løgspark i badet her. JT, Marco, Ryan og Barret har været pinlige. JJT, Kløve og Sander er så ligegyldige, ingen fart, ingen fysik, kun en smule teknik
                Ja, det var sgu godt vi kom af med Greve, Eskesen og AK.

                For de andre lejesvende har jo bare været fantastiske.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Thygesen siger når OB kommer under stregen.
                  Alt peger jo desværre også i den retning.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Jeg synes OB spiller som Esbjerg da målet var at få Lars Olsen fyret - men er ikke sikker.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                      Pinligt pinligt pinligt. Det må jo næsten få konsekvenser - men hvem hulen skulle man hente ind i stedet for JM på det her tidspunkt i sæsonen? Ove P er den eneste realistiske træner her hjemme som jeg ville være tryg ved, og det er jo ikke fordi man ligefrem får rejsning ved tanken om ham ..
                      Plus han er ass. sportsdirektør i FCM.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                        Det har du ret i, men kig på truppen, hvilken formation eller stil passer den til? der er jo ikke hoved og hale i det.
                        Helt rigtigt. Alt virker tilfældigt og alt er galt.

                        og som altid... alt falder tilbage på Thorborg, der på 10 år ikke har fået at udarbejde en strategi og hele vejen igennem har ansat de forkerte folk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Esbjerg x2, Randers, AGF. Selvfølgelig er det ikke en strategi at rykke ned, men det kan sagtens være en god øvelse for at finde ind til sine kerneværdier som klub og få taget nogle nødvendige ledelsesmæssige kampe.
                          AGF blev da bestemt ikke bedre, og rykkede da ned flere gange efter den første tur. Det er lidt søgt at sige at et nedrykning for efterhånden mange år siden, har gjort dem godt. Esbjerg er jo det samme. Kæmpe elevator hold, som jo måske igen må ned. Randers kan vi måske diskutere. Men jeg kan aldrig se, at det ville være godt for os, i forhold til det sted vi er nu.

                          Comment


                            Der er ingen strategi, så kan være dyrt at rykke ned. Sif, Esbjerg, Hobro, Viborg ville jo alle gerne rykke op. Hvem siger vi ikke får 3-4 år dernede.

                            Comment


                              Skjelvik har været god, han er mere direkte og virker faktisk rimelig hurtig. Han er måske mindre luksus dyr end Barret. (Hvilket er helt fint)

                              Comment


                                Hvorfor Tverskov ud?

                                Comment

                                Working...
                                X