Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Silkeborg-OB 15/6 kl 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Det kan jeg så på ingen måde skrive under på, jeg frygter katastrofen der bare venter på at ske. SIF har måske ikke været gode i hele sæsonen, men i de sidste 5 kampe har de kun tabt il FCN, derudover har de slået AGF og spillet uafgjort mod FCK, OB og Sdr. Jydske. De er ved at finde ud af at spille superliga, og de kan spille frit, hvorimod OBs lazaret stadig er et stort spørgsmålstegn, hvilket en sejr over et EFB hold der lagde sig fladt ned ikke ændrer på.

    Et nederlag i aften og gruppen er fuldstændig åbnet op, og det er næsten et flipcoin om det bliver SJ, Lyngby eller OB, også en uafgjort, som jeg tror det bliver, vil skabe en åbning. Kryds i aften, og så en skæbnekamp mod et toptændt pokalfinale hold fra Sdr. Jydske, der måske er ved at ramme en stime, og har nogle sultne tidligere OB spillere der gerne vil vise JM et eller andet, ja det lugter af nederlag i min næse. En sejr i aften er vital.
    Det vil i tilfælde af at vi ikke vinder i aften ikke være første gang OB undlader at leve op til mine forventninger/håb og derfor er man gennem de sidste 9-10 år gået hen og blevet immun over for de nedture et nederlag gav førhen.
    Men mavefornemmelsen peger stadig i retning af en sejr i dag på trods af Esbjergs arbejdsnedlæggelse i Odense.

    Et nederlag vil som du rigtigt skriver for alvor bringe spænding, nervøsitet og frygt ind i truppen og give Sønderjyderne et boost mere.


    Jeg vover pelsen og gætter på vi vinder en smal sejr i aften og hiver en uafgjort mod SDJ på torsdag.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Alle kampe samme dag er klart mest fair og især i den her situation.
      Knæfaldet for tv tilsidesætter hensynet til alt andet ligegyldigt som fairplay og fans.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Knæfaldet for tv tilsidesætter hensynet til alt andet ligegyldigt som fairplay og fans.
        Indeed, kapitalismens væsen.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #34
          Kunne man snart få en officiel forklaring fra OBs sundhedsstab om hvad Hyllegaards sygdom går ud på?
          3 uger væk fra arbejdspladsen ville rynke øjenbryn hos de fleste chefer og kollegaer.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
            Kunne man snart få en officiel forklaring fra OBs sundhedsstab om hvad Hyllegaards sygdom går ud på?
            3 uger væk fra arbejdspladsen ville rynke øjenbryn hos de fleste chefer og kollegaer.
            Nej, det kan man ikke pga GDPR reglerne og tolkningen af disse. På bold.dk skrev de, at det er pga kyssesyge, og hvis det er rigtigt, så er der ikke noget mærkeligt i hans fravær

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
              Kunne man snart få en officiel forklaring fra OBs sundhedsstab om hvad Hyllegaards sygdom går ud på?
              3 uger væk fra arbejdspladsen ville rynke øjenbryn hos de fleste chefer og kollegaer.
              Det er meldt ud for lang tid siden han han har fået "kyssesyge" og er ude resten af sæsonen


              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Det vil i tilfælde af at vi ikke vinder i aften ikke være første gang OB undlader at leve op til mine forventninger/håb og derfor er man gennem de sidste 9-10 år gået hen og blevet immun over for de nedture et nederlag gav førhen.
                Men mavefornemmelsen peger stadig i retning af en sejr i dag på trods af Esbjergs arbejdsnedlæggelse i Odense.

                Et nederlag vil som du rigtigt skriver for alvor bringe spænding, nervøsitet og frygt ind i truppen og give Sønderjyderne et boost mere.


                Jeg vover pelsen og gætter på vi vinder en smal sejr i aften og hiver en uafgjort mod SDJ på torsdag.
                Puhaaa der skal godt nok noget af en halvleg til hvis min optimisme ikke skal gøres fuldstændig til skamme
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Nu bliver det svært at slippe uden om trænerfyring i morgen...

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                    Jeg er måske også bare nået et punkt, hvor jeg efterhånden tvivler på om de kan slå Flemløse i en sommerkamp :-)
                    Nå jamen øhhh ... du vinder

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Nu bliver det svært at slippe uden om trænerfyring i morgen...
                      Jeg tror faktisk JM får Sønderjyske kampen med. Sejr eller uafgjort i den kamp så får han også Lyngbykampen med. Taber vi til SjE på torsdag, så er mit bud at NT igen igen igen trykker på fyringsknappen. Mit bedste bud lige nu på en klassisk og igen billig OB løsning vil være at indsætte Tonni Hermansen som redningsmand resten af kampene hvis JM ikke kan vende det.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Jeg tror faktisk JM får Sønderjyske kampen med. Sejr eller uafgjort i den kamp så får han også Lyngbykampen med. Taber vi til SjE på torsdag, så er mit bud at NT igen igen igen trykker på fyringsknappen. Mit bedste bud lige nu på en klassisk og igen billig OB løsning vil være at indsætte Tonni Hermansen som redningsmand resten af kampene hvis JM ikke kan vende det.
                        Enig. Havde samme tanke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                          Nå jamen øhhh ... du vinder
                          Ligger du dig fladt ned

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                            Ligger du dig fladt ned
                            Får vi se torsdag aften!

                            Comment

                            Working...
                            X