Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa League Playoff Gruppe 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Vi skal selv afgøre det, men nu er det da sikkert, at SIF rykker ned ...

    Comment


      #77
      1 point mere, og så er vi vel sikre på top 2? Og det er endda kun hvis sønderjyske og Lyngby vinder deres sidste to kampe og spiller uafgjort i deres sidste indbyrdes kamp

      Comment


        #78
        Burde man spekulerer i hvem man helst vil med i den anden gruppe

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
          Burde man spekulerer i hvem man helst vil med i den anden gruppe
          Horsens eller Randers er sgu samesame IMO. Det er 50/50 uanset hvad

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
            Burde man spekulerer i hvem man helst vil med i den anden gruppe
            Nu ved jeg ikke hvordan skadessituationen ser ud, men jeg ville i højere grad foretrække at have nogen af de mere fysisk stærke spillere klar imod Horsens, som nok har den fysiske styrke til at kunne ryste os. Derfor er det måske en lille fordel først at trække dem i en eventuel "finale" om 7. pladsen.
            Men overordnet vil jeg sige nej. Der er ikke nok forskel på de to hold fra den anden pulje til at vi skal spekulere i det. Jeg ville bare i mit stille sind håbe at vi i første omgang fik Randers, hvis skadessituationen stadig er ligeså markant som nu. Oli, KL og Aron så jeg gerne som minimum blive klar til en eventuel play off imod Horsens. Ellers tror jeg de spiser os.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
              Burde man spekulerer i hvem man helst vil med i den anden gruppe
              Det er tæt på at være ligegyldigt, men SKAL der vælges en tror jeg nok jeg foretrækker RFC som muligvis er lidt bedre spillende end ACH. ACH vel er tilbage der hvor de bare er bedst med enorm fysik og voldsomst pres på standard situationerne på både første, anden og tredje bold. Det er bestemt ikke guf for vores forsvar og en lidt klejn midtbane med JJT og Kløve som bølgebrydere.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                Burde man spekulerer i hvem man helst vil med i den anden gruppe
                Ikke før vi er sikre på, at det er de kampe, vi ender i. Så kan man begynde at tænke på den slags "luksus"ting

                Comment


                  #83
                  Hvordan ser scenarierne egentlig ud for os.
                  Vi har 6 point ned til nr. 2 og 3
                  Vi har minimum et forspring på 15 mål til de 2 konkurrenter.
                  Er det eneste sandsynlige scenarie for at vi bliver nr. 3 ikke at vi taber alle 3 kampe og Lyngby og Sønderjyske vinder deres 2 kampe og spiller uafgjort i den sidste indbyrdes (hvis der er et taberhold i deres indbyrdes kamp skal de have hentet de mindst 15 mål på de 2 andre kampe)?
                  Eller er der noget jeg har overset?

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                    Hvordan ser scenarierne egentlig ud for os.
                    Vi har 6 point ned til nr. 2 og 3
                    Vi har minimum et forspring på 15 mål til de 2 konkurrenter.
                    Er det eneste sandsynlige scenarie for at vi bliver nr. 3 ikke at vi taber alle 3 kampe og Lyngby og Sønderjyske vinder deres 2 kampe og spiller uafgjort i den sidste indbyrdes (hvis der er et taberhold i deres indbyrdes kamp skal de have hentet de mindst 15 mål på de 2 andre kampe)?
                    Eller er der noget jeg har overset?
                    Nej det er korrekt. Men de skal jo begge møde os så vinder de begge den er de en sejr fra at stå i 45 min og spille fra side til side når der står 3-0 til SIF
                    DET GAZZ. Det sker ikke. Vi skal nok klare det selv er jeg overbevist om

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                      Hvordan ser scenarierne egentlig ud for os.
                      Vi har 6 point ned til nr. 2 og 3
                      Vi har minimum et forspring på 15 mål til de 2 konkurrenter.
                      Er det eneste sandsynlige scenarie for at vi bliver nr. 3 ikke at vi taber alle 3 kampe og Lyngby og Sønderjyske vinder deres 2 kampe og spiller uafgjort i den sidste indbyrdes (hvis der er et taberhold i deres indbyrdes kamp skal de have hentet de mindst 15 mål på de 2 andre kampe)?
                      Eller er der noget jeg har overset?
                      Det er korrekt. Man kunne forestille sig, at Sønderjysk og Lyngby begge vil være afventende og høre fra Odense. Hvis Sif kommer foran, så er jeg ret sikker på en våbenhvile mellem Lyngby og Sønderjyske.
                      Derfor skal vi selv finde det point, også selvom Silkeborg kan hjælpe os ved at tage point.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Det er korrekt. Man kunne forestille sig, at Sønderjysk og Lyngby begge vil være afventende og høre fra Odense. Hvis Sif kommer foran, så er jeg ret sikker på en våbenhvile mellem Lyngby og Sønderjyske.
                        Derfor skal vi selv finde det point, også selvom Silkeborg kan hjælpe os ved at tage point.
                        Ja, men vi skal huske, at Lyngby og OB, der mødes mandag i Odense, også her kan have fælles interesse i en uafgjort.

                        Hvis de deler så er OB sikret og Lyngby kan selv afgøre deres skæbne, det kan de ikke med et nederlag.

                        Comment


                          #87
                          Det bliver da ikke mindre indviklet. Har lidt svært ved at gennemskue det her.
                          Betyder det reelt at hvis sønderjyske vinder pokalen, har 2. pladsen i vores gruppe ingen værdi eller?

                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...t-tabe/8178206

                          Edit: Har forsøgt at læse igen og er i tvivl om det har en betydning for vores gruppe.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Det bliver da ikke mindre indviklet. Har lidt svært ved at gennemskue det her.
                            Betyder det reelt at hvis sønderjyske vinder pokalen, har 2. pladsen i vores gruppe ingen værdi eller?

                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...t-tabe/8178206

                            Edit: Har forsøgt at læse igen og er i tvivl om det har en betydning for vores gruppe.
                            Der bliver stadig en europa-plads at spille om og det påvirker således kun OB i den forstand at de kan møde et hold, som kan spare sig i to runder, hvor OB hvis de går videre fra første Play off har været ude i to hårde kampe. Det kan således have ret væsentlig betydning i den anden pulje, som nok vil kæmpe bravt for at komme direkte i Play off-finalen og få to runders kamppause i et tætpakket program

                            Comment


                              #89
                              Ren gak gak.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Ren gak gak.
                                Ja, men hvad er alternativet

                                Comment

                                Working...
                                X