Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa League Playoff Gruppe 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Træningen også rykket til kl. 12 i Odense. Synes det lugter af en fyring her til formiddag.
    JM bliver ikke pludselig en elendig træner. Det er holdsammensætningen og skaderne. Men det er tydeligt at han ikke magter den nuværende situation og han må desværre erstattes nu for at kunne begynde igen med ny energi. Hvem kan give den. Vi skal en til de sidste kampe. Og der er tre emner som kender spillerne. HH, MH og Timmi.
    Kan HH være for meget fedtet ind i nederlagsstimen. Det tror jeg. Timmi kan jeg ikke vurdere. MH har, på trods af sit meget fynske sprog, en autoritet gennem sit job og har vel erfaring nok.
    Jeg ville gerne kunne skrive at ledelsen finder det bedst mulige. Men det kan jeg ikke. Tak til Jacob for forsøget.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #47
      Jeg er ikke nødvendigvis mega-fan af JM. Man må kunne gøre det bedre med den trup.

      Men jeg håber ikke, man fyrer ham. Han er nemlig slet ikke det største problem i klubben, og hvis han ryger, vil fokus igen være på træneren og ikke på alt det andet makværk, der laves på ledelsesgangene.

      Comment


        #48
        Om situationen er desperat? Ja, det kan du edderhugeme da bande på. Vi er tre point fra en mulig nedrykningsplayoff mod enten Hobro eller Esbjerg. Formentlig Hobro. Og med afklapsningen i går in mente, så kan vi jo ikke bare forvente, at det er kampe, man går hen og vinder. Truppen er blevet hårdt ramt af skader, og de, der så har fået chancen, har ikke trådt i karakter. Det er ikke just motiverende at tabe med hele 6-0 til ligaens bundprop, navnlig ikke når den alvorlige situation tilsyneladende ikke er gået op for de fleste.

        Jeg har dog også svært ved at se, hvad en trænerfyring skulle gøre godt for. Specielt hvis den kommer i dag. Så har den træner, der tager over halvanden arbejdsdag til at få det til at fungere inden hjemmekampen mod SønderjyskE? Nej vel. Spørgsmålet er, om ledelsen stadig tror på Jakob Michelsen, hvilket divergerende meldinger fra Michael Hemmingsen kan så alvorlig tvivl om.

        Lige nu, synes jeg, står vi i en vanskelig position, hvor vi, efter 3-1-sejren mod EfB, igen skal til at bekymre os om nedrykning. De kommende kampe bliver aldeles ikke sjove, tangerende til nervepirrende, og nu er der heller ingen "garanti" for, hvem der er træner i morgen. Yikes. Hvordan er vi nået hertil?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
          Jeg er ikke nødvendigvis mega-fan af JM. Man må kunne gøre det bedre med den trup.

          Men jeg håber ikke, man fyrer ham. Han er nemlig slet ikke det største problem i klubben, og hvis han ryger, vil fokus igen være på træneren og ikke på alt det andet makværk, der laves på ledelsesgangene.
          Enig.

          Syntes ikke en fyring på den lange bane er nogen god ide og det vil bare sløre det der virkelig er råddenskaben i klubben.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af ATribeCalledStriped Se indlæg
            Jeg mener man bør slå koldt vand i blodet. Er situationen så desperat?? Vi ligger til at spille superliga næste år, hvor vi igen (jubelidiot) kan få sammensat et slagkraftigt mandskab og komme længere op i tabellen. Hvis drengene viser sig at være mænd, kan vi endda spille med om en europakamp i år og pludselig vil kampen i går blot være en ups'er og stimen siden november et skræmmebillede.

            Tingene går hurtigt i fodbold, men det er vigtigt at der ikke træffes hurtige løsninger, som en fyring af JM. Hvad gør vi så til august når vi starter fra scratch? Står med en træner som Lars Olsen, Kent Nielsen eller et sats som Jonas Dahl? Nej tak - så rykker vi os ikke på den lange bane.

            Nuvel; ser tingene værre ud om et par runder, må man tage en drastisk løsning for bare at blive i ligaen, men pt. skal to hold begge hente flere point end os på fem runder med interne møder inklusiv. To hold som, overordnet set ikke er bedre end os.
            Vi er 3 point fra den katastrofale 3. plads i gruppen, vi har en enkelt sejr i de sidste 12 forsøg, og vi har ialt kun vundet 2 kampe mod SIF, Sdr. og Lyngby i de kampe vi har mødt dem i sæsonen. Både Sdr. og Lyngby har hentet flere point på den front end vi selv har.
            En af de to bedste muligheder for at hente point, blev på det groveste misbrugt igår mod SIF.

            Jo, situationen er blevet desperat nu.

            Med den forfatning vi er i, så vil jeg mene, at vi er favorit til at trække sorteper i denne gruppe.

            Det er direkte kamp om overlevelse nu! Og den kamp er på dette tidspunkt i sæsonen, den sværeste vi har haft i de her 10 år, hvor der ellers har været mange svære situationer.


            ​​​​​​Vi kan være meget klogere på torsdag, og med en sejr kan vi begynde at trække vejret lidt roligere igen.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af ATribeCalledStriped Se indlæg
              Jeg mener man bør slå koldt vand i blodet. Er situationen så desperat?? Vi ligger til at spille superliga næste år, hvor vi igen (jubelidiot) kan få sammensat et slagkraftigt mandskab og komme længere op i tabellen. Hvis drengene viser sig at være mænd, kan vi endda spille med om en europakamp i år og pludselig vil kampen i går blot være en ups'er og stimen siden november et skræmmebillede.

              Tingene går hurtigt i fodbold, men det er vigtigt at der ikke træffes hurtige løsninger, som en fyring af JM. Hvad gør vi så til august når vi starter fra scratch? Står med en træner som Lars Olsen, Kent Nielsen eller et sats som Jonas Dahl? Nej tak - så rykker vi os ikke på den lange bane.

              Nuvel; ser tingene værre ud om et par runder, må man tage en drastisk løsning for bare at blive i ligaen, men pt. skal to hold begge hente flere point end os på fem runder med interne møder inklusiv. To hold som, overordnet set ikke er bedre end os.
              For mig handler det ikke om JM, men om spillerne tror på ham og kan følge det taktiske oplæg (lige meget om det er godt eller skidt). Hvis spillerne følger træneren, så viser erfaring at trænerskifte sjældent hjælper.

              Men har spillerne fået nok, så er der ingen vej uden om, at skifte træner.

              Der er sørgeligt hvad JH, TC og NT har efterladt. og lige så trist hvis MH ikke kan sætte sig igennem, såfremt han har evnerne (er ikke afprøvet på det niveau - hvilket også undre at man ikke tager en rutineret).

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                Vi er 3 point fra den katastrofale 3. plads i gruppen, vi har en enkelt sejr i de sidste 12 forsøg, og vi har ialt kun vundet 2 kampe mod SIF, Sdr. og Lyngby i de kampe vi har mødt dem i sæsonen. Både Sdr. og Lyngby har hentet flere point på den front end vi selv har.
                En af de to bedste muligheder for at hente point, blev på det groveste misbrugt igår mod SIF.

                Jo, situationen er blevet desperat nu.

                Med den forfatning vi er i, så vil jeg mene, at vi er favorit til at trække sorteper i denne gruppe.

                Det er direkte kamp om overlevelse nu! Og den kamp er på dette tidspunkt i sæsonen, den sværeste vi har haft i de her 10 år, hvor der ellers har været mange svære situationer.


                ​​​​​​Vi kan være meget klogere på torsdag, og med en sejr kan vi begynde at trække vejret lidt roligere igen.
                Jeg er sådan set enig. og skrev før jul at vi meget let kunne komme til at spille play off mod et hold som har forberedt sig på den kamp meget længe.

                Men omvendt, så vil en mirakel sejr på torsdag ændre odds for overlevelse markant.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Jeg er sådan set enig. og skrev før jul at vi meget let kunne komme til at spille play off mod et hold som har forberedt sig på den kamp meget længe.

                  Men omvendt, så vil en mirakel sejr på torsdag ændre odds for overlevelse markant.
                  Og er det ikke forfærdeligt at det ville være en "mirakel sejr" at vinde over Sønderjyske hjemme???
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Og er det ikke forfærdeligt at det ville være en "mirakel sejr" at vinde over Sønderjyske hjemme???
                    jo, men som det er lige nu ville jeg nok sælge den for 0-0 og håbe på en stille og rolig formstigning.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      jo, men som det er lige nu ville jeg nok sælge den for 0-0 og håbe på en stille og rolig formstigning.
                      Alt andet end et nederlag kunne vel fejres som en sejr i de næste uger...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Og er det ikke forfærdeligt at det ville være en "mirakel sejr" at vinde over Sønderjyske hjemme???
                        Jo det vil vel være noget overraskende hvis vi kigger på statistikken så har vi kun vundet 2 af de seneste 20 kampe mod sønderjyske
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #57
                          Jeg kan huske nedrykningsæsonen i slut 90’erne. Og følelsen jeg har nu, er tæt på identisk.
                          Det var følelsen af, at man i virkeligheden dybest set ikke troede på, at nedrykning var en reel mulighed, og at den næste kamp bare lige skulle vindes, over en normalt relativ let modstander, og så var vi tilbage på sporet.

                          Vi har et så elendigt momentum at det er helt utroligt, og det er på nuværende tidspunkt ikke til at se, hvorfor noget skulle ændre sig, lige foreløbigt.

                          jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men jeg sælger i den grad torsdagens kamp for en uafgjort. Vi skal have prop i, og holde noget afstand til Søn.

                          Forza OB.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Jo det vil vel være noget overraskende hvis vi kigger på statistikken så har vi kun vundet 2 af de seneste 20 kampe mod sønderjyske
                            Sidst i Odense stjal dommeren et mål.

                            Comment


                              #59
                              Vi har snakket med Jakob Michelsen efter blamagen til Silkeborg.

                              http://obstruktion.dk/michelsen-den-...amp-i-min-tid/

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Sidst i Odense stjal dommeren et mål.
                                Okay så hedder statestikken 2 og en måske i 20 kampe ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X