Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Europa League Playoff Gruppe 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Enig, det vil ikke gøre mig noget, hvis han snart er fortid. Jeg tænker ikke, at han får sin kontrakt forlænget, så det vil være fint at kunne komme af med ham snart og gøre plads til en med noget mere potentiale og topniveau.
Men han kan også nemt ryge på bænken snart hvis alle er klar og Sabbi kommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kløve har faktisk været den mest anonyme midtbanespiller i de første 2 kampe. JJ har været langt bedre til at sætte spillet, Frøkjær mere kreativ og Aron bringer fight samt mål og assists
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kløve har faktisk været den mest anonyme midtbanespiller i de første 2 kampe. JJ har været langt bedre til at sætte spillet, Frøkjær mere kreativ og Aron bringer fight samt mål og assists
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Jeg har ikke lige tal på det, men jeg har en fornemmelse af at Kløve faktisk løber helt vildt meget i kampene både mod AGF og EfB og at netop det løbearbejde er med til at give især JJT lidt mere plads at boltre sig på."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Jeg har ikke lige tal på det, men jeg har en fornemmelse af at Kløve faktisk løber helt vildt meget i kampene både mod AGF og EfB og at netop det løbearbejde er med til at give især JJT lidt mere plads at boltre sig på.
Comment
-
Kampprogramm:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kamppr...an-spiller-ob/
Silkeborg ude
Sønderjyske hjemme Lyngby ude
Lyngby hjemme
Sønderjyske ude
Silkeborg hjemme
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægKampprogramm:
Silkeborg ude
Lyngby hjemme
Sønderjyske ude
Silkeborg hjemme
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægKampprogramm:
Silkeborg ude
Lyngby hjemme
Sønderjyske ude
Silkeborg hjemme
Forhåbentlig viser vi mere af det vi gjorde mod Esbjerg så klarer vi det nik
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
Nederlag de første 2 kampe mod Silkeborg og Sønderjydske så bliver det for alvor spændende at være OB fan.
Forhåbentlig viser vi mere af det vi gjorde mod Esbjerg så klarer vi det nik
Comment
-
Nederlag de første 2 kampe mod Silkeborg og Sønderjydske så bliver det for alvor spændende at være OB fan.
Forhåbentlig viser vi mere af det vi gjorde mod Esbjerg så klarer vi det nik"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Forhåbentlig viser vi mere af det vi gjorde mod Esbjerg så klarer vi det nikOprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Så håber det bliver meget kedeligt,. kan gerne undgå spændingen. ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Hvis vi ikke klarer den pulje i nogenlunde ro og mag, så har vi heller intet at lave i Superligaen. Ser godt nok ikke skræmmende ud, selv om troen på egne evner heller ikke er høje.
Det eneste der kan blive en udfordring er et godt opsat Lyngby-hold, eller måske Sønderjyske på en god dag mod et skadesramt OB. Men over to kampe, bør vi hive minimum 3 point mod dem begge, hvilket bør være nok i sidste ende.
Spændende om vi når at få (mere end 500) tilskuere på lægterne, og om det bliver en fordel for nogen i de sidste kampe.
- Likes 2
Comment
Comment