Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - EFB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det kan man sige. Men jeg er Ihverfald 101% overbevist om at vi havde fået 1p mere med Kadrii på holdet end vi har og derved allerede havde reddet os. Om vi havde haft 5-6p mere til Top 6 kan man kun gisne. Men det føler jeg mig pænt overbevist om ville have været realistisk.
    Bashkim havde sandsynligvis fået sin tredie korsbåndsskade hvis han ikke var rykket til Saudi Arabien .. skadestatistikken i OB taler for det, i hvert fald det seneste halve år

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg


      Jeg er tæt på at tro at vi er bedre stillet i denne end i den anden.
      Især hvis man kigger på tidligere kampe i år.
      Det er godt nok en speciel udmelding. I den anden gruppe havde vi haft 10 point ned til Hobro, som ikke er et bedre hold end Sønderjyske. Der havde vi været så godt som sikre. Vi har også et fint udgangspunkt nu, men du må være ca. den eneste, der hellere ville være i den her gruppe (set med OB briller).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Det er måske fair nok at antage, men vi kan jo ikke vide det.

        Og det var der jeg ville hen.
        Men frygter du virkelig den gruppe vi er kommet i?

        Jeg er tæt på at tro at vi er bedre stillet i denne end i den anden.
        Især hvis man kigger på tidligere kampe i år.
        Ja selvfølgelig frygter jeg den. Vi har stadig 8 mand ude med skader og en Barret der er væk om 3 uger. 1-2 skader mere og hele korthuset kan ramle igen.
        Jeg fatter simpelthen ikke at nogen tror graven er velforvaret nu

        Det sidste du skriver forstår jeg slet ingenting af. Den anden pulje ville da være 1000 gange bedre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Bashkim havde sandsynligvis fået sin tredie korsbåndsskade hvis han ikke var rykket til Saudi Arabien .. skadestatistikken i OB taler for det, i hvert fald det seneste halve år
          Arghhhh manner. Kadrii var godt nok minimalt skadet i hans 2. Periode i OB. Desuden var han vores bedste spiller og var med til at hæve barren på vores træningskultur.

          Og så var det ham der satte sig i en bil, kørte til Hobro og overbeviste Sabbi om at skifte til OB. Tabet af Kadrii er enormt pt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Arghhhh manner. Kadrii var godt nok minimalt skadet i hans 2. Periode i OB. Desuden var han vores bedste spiller og var med til at hæve barren på vores træningskultur.

            Og så var det ham der satte sig i en bil, kørte til Hobro og overbeviste Sabbi om at skifte til OB. Tabet af Kadrii er enormt pt
            Jeg er fuldstændig enig. Det var et udtryk for den frustration jeg har over de utallige skader der hamre ned i Ådalen pt.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg er fuldstændig enig. Det var et udtryk for den frustration jeg har over de utallige skader der hamre ned i Ådalen pt.
              Ahhh. Så forstår jeg hvad du mente

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                Det er godt nok en speciel udmelding. I den anden gruppe havde vi haft 10 point ned til Hobro, som ikke er et bedre hold end Sønderjyske. Der havde vi været så godt som sikre. Vi har også et fint udgangspunkt nu, men du må være ca. den eneste, der hellere ville være i den her gruppe (set med OB briller).
                Ja point mæssigt giver jeg dig ret.

                Men hold mod hold er jeg ikke så nervøs.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Ja selvfølgelig frygter jeg den. Vi har stadig 8 mand ude med skader og en Barret der er væk om 3 uger. 1-2 skader mere og hele korthuset kan ramle igen.
                  Jeg fatter simpelthen ikke at nogen tror graven er velforvaret nu

                  Det sidste du skriver forstår jeg slet ingenting af. Den anden pulje ville da være 1000 gange bedre
                  Ang. den anden du skriver, så ville jeg have frygtet for BK hvis han havde været her i Coronakrisen.

                  JM var ude og sige han gjorde som han gjorde fordi det var ikke slut efter denne kamp, så dem der kunne have spillet en halvleg tog han ikke med da han gav de unge en mulighed.

                  Så det i et kort interview, hvor kan jeg ikke lige huske.

                  Men jeg tror så måske på 4-4-2 mere end du gør, men fred være med det.

                  Lad os alle løbe ud på gaderne starte en stor brand. Når de kan i USA, eller noget....

                  Tro nu for fanden på det holdet er i gang med. Jeg har ikke set bedre spil fra os under JM (lidt overdrevet måske) som vi spiller nu.
                  Lad ham nu vise at vores tro på ham er berettiget.

                  Tager jeg fejl og vi rykker ned taber du jo intet på det, men mon ikke holdet er bedre rustet nu end de var med en 3-5-2.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Ang. den anden du skriver, så ville jeg have frygtet for BK hvis han havde været her i Coronakrisen.

                    JM var ude og sige han gjorde som han gjorde fordi det var ikke slut efter denne kamp, så dem der kunne have spillet en halvleg tog han ikke med da han gav de unge en mulighed.

                    Så det i et kort interview, hvor kan jeg ikke lige huske.

                    Men jeg tror så måske på 4-4-2 mere end du gør, men fred være med det.

                    Lad os alle løbe ud på gaderne starte en stor brand. Når de kan i USA, eller noget....

                    Tro nu for fanden på det holdet er i gang med. Jeg har ikke set bedre spil fra os under JM (lidt overdrevet måske) som vi spiller nu.
                    Lad ham nu vise at vores tro på ham er berettiget.

                    Tager jeg fejl og vi rykker ned taber du jo intet på det, men mon ikke holdet er bedre rustet nu end de var med en 3-5-2.
                    Jeg er også begejstret for kvaliteten af vores spil i 4-4-2. Vi spiller hurtigt og formår i begge kampe at åbne modstanderens forsvar i etableret spil. Det er noget vi ikke for alvor har set siden vi var bedst i foråret sidste år. Men vi må også erkende at vi er ekstremt skrøbelige mht. skader nu. JM vil ikke sige meget om hvornår de skadede spillere er klar igen og får vi bare 1-2 skader mere, så er erstatningerne uprøvede u-spillere. Det kan blive katastrofalt i de nervekampe, som kommer når et slutspil begynder. Lige nu kører det, men vi ser også JM startere spille i 80 min. Oven på en lang coronapause er jeg sikker på det presser mange af de startende igår på max. Jo flere kampe de får på den måde jo mere slidte bliver de og så daler kvaliteten også, selvom de måske ikke direkte går hen og bliver skadet. Mindskes skadeslisten er jeg heller ikke et øjeblik i tvivl om at vi klare skærene komfortabelt, men jeg er sgu også bekymret så længe skadeslisten er så lang som tilfældet er pt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      Sidder faktisk og kommer til at tænke på ... måske en barmhjertig debut, ikke at have tilskuere tilstede

                      Man kan vel næsten ikke få en mere blød overgang
                      Nej og så næsten et helt minut i en kamp som var afgjort inden pausen
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Nu havde vi så også tabt 5 kampe i træk inden vi solgte Kadrii, og lå ikke i top 6.

                        Så det er ikke sikkert det havde ændret vildt meget.
                        Det at vi er gået over til en 4 mands kæde tror jeg ville have kunne rykke os i starten af foråret.
                        Ikke nødvendigvis at vi havde beholdt Kadrii.

                        Misforstå mig ikke vil gerne have Kadrii tilbage, men nedturen startede trods alt med ham på holdkortet.
                        Giver dig ret der..
                        Mener selv vi var for længe om skifte til 4-4-2.. Var tydeligt at holdet ikke var til det andet.. Husker især en kamp mod åb hvor han skifter fra 3-5-2 i pausen og pludselig har vi styringen in kampen..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Arghhhh manner. Kadrii var godt nok minimalt skadet i hans 2. Periode i OB. Desuden var han vores bedste spiller og var med til at hæve barren på vores træningskultur.

                          Og så var det ham der satte sig i en bil, kørte til Hobro og overbeviste Sabbi om at skifte til OB. Tabet af Kadrii er enormt pt
                          Vi skal 100 procent sørge for, at det er OS der henter Kadrii til DK igen, når han har tjent sine oliepenge. Så kunne han snildt få anførerbindet.

                          Comment


                            Lars Olsen stopper i EFB da spillertruppen har mistet tilliden til ham.

                            Var det det de prøvede at udtrykke mod os? Få løb hjem og opgivende attitude. Når spillerne vil af med deres træner kan det komme til udtryk på banen, hvilket ofte er trænerens sidste kamp..

                            Men er frygtelig situation for EFB, med mange spiller på leje, og ny træner inden potentiel 1. Division.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
                              Lars Olsen stopper i EFB da spillertruppen har mistet tilliden til ham.

                              Var det det de prøvede at udtrykke mod os? Få løb hjem og opgivende attitude. Når spillerne vil af med deres træner kan det komme til udtryk på banen, hvilket ofte er trænerens sidste kamp..

                              Men er frygtelig situation for EFB, med mange spiller på leje, og ny træner inden potentiel 1. Division.
                              Lars Olsen er ikke en særligt dygtig træner. Jeg mindes træningspas i hans OB-tid, hvor det nærmest så ud som om, at man kunne forcere banden, hoppe ind og spille med. Så mon ikke spillertruppen i Esbjerg har fundet ud af, at manden reelt set er en elefant i en glasbutik.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
                                Lars Olsen stopper i EFB da spillertruppen har mistet tilliden til ham.

                                Var det det de prøvede at udtrykke mod os? Få løb hjem og opgivende attitude. Når spillerne vil af med deres træner kan det komme til udtryk på banen, hvilket ofte er trænerens sidste kamp..

                                Men er frygtelig situation for EFB, med mange spiller på leje, og ny træner inden potentiel 1. Division.
                                Jeg synes det var påfaldende, hvor utroligt ringe og sammenbrudsagtige EFB så ud. Et hold med de vindertyper kunne godt have kvast OB ved ren power, i stedet lignede de en flok seriespillere til en sommerkamp. Man ryster jo på hovedet af den ledelse de har i EFB der åbenbart ikke lærer af deres fejl.

                                Det sætter vores sejr i relief. Heldigvis så holdet også solidt ud mod AGF, så det kan også betyde bedring, og at det længe ventede systemskifte har båret frugt. Vi må se, jeg opfatter os stadig som et hold i nedrykningsfare.

                                Comment

                                Working...
                                X