Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - EFB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Jeg er tæt på at tro at vi er bedre stillet i denne end i den anden.
Især hvis man kigger på tidligere kampe i år.
- Likes 1
Comment
-
Det er måske fair nok at antage, men vi kan jo ikke vide det.
Og det var der jeg ville hen.
Men frygter du virkelig den gruppe vi er kommet i?
Jeg er tæt på at tro at vi er bedre stillet i denne end i den anden.
Især hvis man kigger på tidligere kampe i år.
Jeg fatter simpelthen ikke at nogen tror graven er velforvaret nu
Det sidste du skriver forstår jeg slet ingenting af. Den anden pulje ville da være 1000 gange bedre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægBashkim havde sandsynligvis fået sin tredie korsbåndsskade hvis han ikke var rykket til Saudi Arabien .. skadestatistikken i OB taler for det, i hvert fald det seneste halve år
Og så var det ham der satte sig i en bil, kørte til Hobro og overbeviste Sabbi om at skifte til OB. Tabet af Kadrii er enormt pt
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Arghhhh manner. Kadrii var godt nok minimalt skadet i hans 2. Periode i OB. Desuden var han vores bedste spiller og var med til at hæve barren på vores træningskultur.
Og så var det ham der satte sig i en bil, kørte til Hobro og overbeviste Sabbi om at skifte til OB. Tabet af Kadrii er enormt ptBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
Det er godt nok en speciel udmelding. I den anden gruppe havde vi haft 10 point ned til Hobro, som ikke er et bedre hold end Sønderjyske. Der havde vi været så godt som sikre. Vi har også et fint udgangspunkt nu, men du må være ca. den eneste, der hellere ville være i den her gruppe (set med OB briller).
Men hold mod hold er jeg ikke så nervøs.
Comment
-
Ja selvfølgelig frygter jeg den. Vi har stadig 8 mand ude med skader og en Barret der er væk om 3 uger. 1-2 skader mere og hele korthuset kan ramle igen.
Jeg fatter simpelthen ikke at nogen tror graven er velforvaret nu
Det sidste du skriver forstår jeg slet ingenting af. Den anden pulje ville da være 1000 gange bedre
JM var ude og sige han gjorde som han gjorde fordi det var ikke slut efter denne kamp, så dem der kunne have spillet en halvleg tog han ikke med da han gav de unge en mulighed.
Så det i et kort interview, hvor kan jeg ikke lige huske.
Men jeg tror så måske på 4-4-2 mere end du gør, men fred være med det.
Lad os alle løbe ud på gaderne starte en stor brand. Når de kan i USA, eller noget....
Tro nu for fanden på det holdet er i gang med. Jeg har ikke set bedre spil fra os under JM (lidt overdrevet måske) som vi spiller nu.
Lad ham nu vise at vores tro på ham er berettiget.
Tager jeg fejl og vi rykker ned taber du jo intet på det, men mon ikke holdet er bedre rustet nu end de var med en 3-5-2.
Comment
-
Ang. den anden du skriver, så ville jeg have frygtet for BK hvis han havde været her i Coronakrisen.
JM var ude og sige han gjorde som han gjorde fordi det var ikke slut efter denne kamp, så dem der kunne have spillet en halvleg tog han ikke med da han gav de unge en mulighed.
Så det i et kort interview, hvor kan jeg ikke lige huske.
Men jeg tror så måske på 4-4-2 mere end du gør, men fred være med det.
Lad os alle løbe ud på gaderne starte en stor brand. Når de kan i USA, eller noget....
Tro nu for fanden på det holdet er i gang med. Jeg har ikke set bedre spil fra os under JM (lidt overdrevet måske) som vi spiller nu.
Lad ham nu vise at vores tro på ham er berettiget.
Tager jeg fejl og vi rykker ned taber du jo intet på det, men mon ikke holdet er bedre rustet nu end de var med en 3-5-2.
- Likes 2
Comment
-
Nu havde vi så også tabt 5 kampe i træk inden vi solgte Kadrii, og lå ikke i top 6.
Så det er ikke sikkert det havde ændret vildt meget.
Det at vi er gået over til en 4 mands kæde tror jeg ville have kunne rykke os i starten af foråret.
Ikke nødvendigvis at vi havde beholdt Kadrii.
Misforstå mig ikke vil gerne have Kadrii tilbage, men nedturen startede trods alt med ham på holdkortet.
Mener selv vi var for længe om skifte til 4-4-2.. Var tydeligt at holdet ikke var til det andet.. Husker især en kamp mod åb hvor han skifter fra 3-5-2 i pausen og pludselig har vi styringen in kampen..
Comment
-
Arghhhh manner. Kadrii var godt nok minimalt skadet i hans 2. Periode i OB. Desuden var han vores bedste spiller og var med til at hæve barren på vores træningskultur.
Og så var det ham der satte sig i en bil, kørte til Hobro og overbeviste Sabbi om at skifte til OB. Tabet af Kadrii er enormt pt
Comment
-
Lars Olsen stopper i EFB da spillertruppen har mistet tilliden til ham.
Var det det de prøvede at udtrykke mod os? Få løb hjem og opgivende attitude. Når spillerne vil af med deres træner kan det komme til udtryk på banen, hvilket ofte er trænerens sidste kamp..
Men er frygtelig situation for EFB, med mange spiller på leje, og ny træner inden potentiel 1. Division.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlægLars Olsen stopper i EFB da spillertruppen har mistet tilliden til ham.
Var det det de prøvede at udtrykke mod os? Få løb hjem og opgivende attitude. Når spillerne vil af med deres træner kan det komme til udtryk på banen, hvilket ofte er trænerens sidste kamp..
Men er frygtelig situation for EFB, med mange spiller på leje, og ny træner inden potentiel 1. Division.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlægLars Olsen stopper i EFB da spillertruppen har mistet tilliden til ham.
Det sætter vores sejr i relief. Heldigvis så holdet også solidt ud mod AGF, så det kan også betyde bedring, og at det længe ventede systemskifte har båret frugt. Vi må se, jeg opfatter os stadig som et hold i nedrykningsfare.
- Likes 1
Comment
Comment