Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Jo. Men ikke ret mange, der kan li' OSE og/eller kan li' det nuværende hold, og den aktuelle situation?

    MvH ChrisOB
    Nu køber man faktisk en øl og en pølser på forhånd og klubben får 100 kroner fra Audi Odense. Og der er vel også noget med "i medgang og modgang"...
    Om man kan li' OSE, det nuværende hold og den aktuelle situation eller ej.... det går om støtte for klubben og er dybest skuffende hvis vi ikke kan sælge 500 billetter på den måde - og det er fanscenen som ville skuffe her.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

      Det var ligesom ikke dét, der var pointen med mit retoriske spørgsmål. Men du rejser et andet spørgsmål: For 100 kroner får du og jeg (Jeg har forlængst købt en virtuel billet også, og ladet klubben beholde pengene for mit købte sæsonkort), en øl og stadionplatte og støtter fanscenen. Alligevel kan vi ikke sælge 500 af disse "What's not to like" pakker. Til 100 kroner Hvad fortæller det dig?

      MvH ChrisOB
      Det er et godt spørgsmål - og jeg må indrømme, at jeg synes det er mærkeligt og en anelse bekymrende, at det ikke er lykkedes at sælge det ret beskedne antal billetter. Omvendt valgte stort set alle sæsonkortholdere jo ligesom dig at lade klubben beholde de penge, hvad der vel trods alt også siger noget om at der er en vilje til at støtte klubben.

      Comment


        #78
        Puha, hvor mange tror vi vinder idag? jeg tror det ikke... Vi er simpelthen i elendig forfatning, og nu må enhver vist have indset, hvor elendigt et set-up og trupsammensætning Jesper Hansen overlod os i, hans ellers mange øvrige kvaliteter ufortalt. OB er et textbook eksempel på hvor langt ned i sølet man kan trække en klub med dårlig ledelse, og en ejer der føler sig egenrådig, og skaber en næsten psypokatisk organisatorisk kultur, hvor alle sparker nedad, vasker hænder, passer egen butik og bruger albuerne, for at se godt ud i chefens øjne, som alle klapper på ryggen og ingen modsiger.

        NT skal ud, og hvis han ikke skal ud, må han bruge en hulens masse penge, for han har intet begreb om, hvordan man skaber en sund og god fodboldkultur, hvor man kan vinde ved at bruge knapt så mange midler.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Puha, hvor mange tror vi vinder idag? jeg tror det ikke... Vi er simpelthen i elendig forfatning, og nu må enhver vist have indset, hvor elendigt et set-up og trupsammensætning Jesper Hansen overlod os i, hans ellers mange øvrige kvaliteter ufortalt. OB er et textbook eksempel på hvor langt ned i sølet man kan trække en klub med dårlig ledelse, og en ejer der føler sig egenrådig, og skaber en næsten psypokatisk organisatorisk kultur, hvor alle sparker nedad, vasker hænder, passer egen butik og bruger albuerne, for at se godt ud i chefens øjne, som alle klapper på ryggen og ingen modsiger.

          NT skal ud, og hvis han ikke skal ud, må han bruge en hulens masse penge, for han har intet begreb om, hvordan man skaber en sund og god fodboldkultur, hvor man kan vinde ved at bruge knapt så mange midler.
          Vi kan ikke score i åbent spil så tænker også vi taber 2-0 eller 2-1 hvis vi får straffe

          Jeg og nogle andre har længe sagt hvor stor en katastrofe transfervinduet var og det har en delvis skyld af det vi ser nu sammenholdt med at vores spillere måske er dem der var længst hjemsendt under Corona for at spare penge. Det var så tydeligt at se det ville koste en masse skader.
          Vi ligger som vi har redt og regningen skal betales ved kasse 1 meget snart

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Vi kan ikke score i åbent spil så tænker også vi taber 2-0 eller 2-1 hvis vi får straffe

            Jeg og nogle andre har længe sagt hvor stor en katastrofe transfervinduet var og det har en delvis skyld af det vi ser nu sammenholdt med at vores spillere måske er dem der var længst hjemsendt under Corona for at spare penge. Det var så tydeligt at se det ville koste en masse skader.
            Vi ligger som vi har redt og regningen skal betales ved kasse 1 meget snart
            Fenger scorer. Og vi vinder. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Fenger scorer. Og vi vinder. :-)
              Tak den køber vi. Selvom udtalelsen er lige så naiv som når MH taler om at vi er styrket i vinduet.

              Comment


                #82
                Den næsten sejr ligger lige om hjørnet siger MH:
                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-kampe/8152407
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Tak den køber vi. Selvom udtalelsen er lige så naiv som når MH taler om at vi er styrket i vinduet.
                  Vi vil se... :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Vi vil se... :-)
                    På et eller andet tidspunkt vil vi nok vinde igen. Men det ændrer jo ikke det der er overordnet galt omkring ledelsen i OB og på den måde man mishandler truppen vindue efter vindue. Truppen svækkes i 90% af tilfældene når køb/salg foregår.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      På et eller andet tidspunkt vil vi nok vinde igen. Men det ændrer jo ikke det der er overordnet galt omkring ledelsen i OB og på den måde man mishandler truppen vindue efter vindue. Truppen svækkes i 90% af tilfældene når køb/salg foregår.
                      Der er jeg i store del enig. Udtagelsen var vel sommervinduet 2018.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        På et eller andet tidspunkt vil vi nok vinde igen. Men det ændrer jo ikke det der er overordnet galt omkring ledelsen i OB og på den måde man mishandler truppen vindue efter vindue. Truppen svækkes i 90% af tilfældene når køb/salg foregår.
                        Jeg er enig. Det er en skandale den måde OB bliver drevet på. Thorborg raus - det kan ikke blive værre.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Der er jeg i store del enig. Udtagelsen var vel sommervinduet 2018.
                          Ja det var. Og der vidste 99% af alle fans også at det var et styrket vindue der satte en streg under at vi satte ord bag handlinger. Og resultaterne kom også

                          Nu har vi ikke længere disse 3 fantastiske profiler der gjorde forskellen og de er ikke erstattet selvom man prøver at overbevise os om andet. Og så er vi bare et skrøbeligt og ordinært hold uden spidskompetencer.
                          At hente Sabbi viser selvfølgelig lidt ambitioner men generelt er der for meget snak og for lidt handling

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                            Jeg er enig. Det er en skandale den måde OB bliver drevet på. Thorborg raus - det kan ikke blive værre.
                            Man kan selvfølgelig godt frygte lidt for hvordan OB ser ud uden NTs millioner men er også overbevist om at klubben består og vi ikke skal være bange for det

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ja det var. Og der vidste 99% af alle fans også at det var et styrket vindue der satte en streg under at vi satte ord bag handlinger. Og resultaterne kom også

                              Nu har vi ikke længere disse 3 fantastiske profiler der gjorde forskellen og de er ikke erstattet selvom man prøver at overbevise os om andet. Og så er vi bare et skrøbeligt og ordinært hold uden spidskompetencer.
                              At hente Sabbi viser selvfølgelig lidt ambitioner men generelt er der for meget snak og for lidt handling
                              Prøv at forestille jer, at Sabbi skal spille 1. div-fodbold i OB. Jeg vil gerne se den træner, der kan motivere ham til det

                              Comment


                                #90
                                Startopstilling:
                                Oliver
                                Ryan Tverskov M.Lund Barrett
                                Aron JJ Frø Kløve
                                Fenger Svendsen
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X