Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

    Rudolph Austin spiller midterforsvar. Vi kan da håbe at han forvilder sig op på midtbanen for at duellere med JJ og Kløve, så har vi en god chance for at omstille og score.
    Jeg er klar over at han i Esbjerg er blevet brugt i forsvaret i snart lang tid, kommentaren gik mere på at han imo. plejer at være god mod os. Jeg har ihvertfald rimeligt dårlige minder med ham, bl.a. en kamp hvor han lå på midtbanen og åd vores små gutter til morgenmad.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Det er vildt hvor ramte vi er pt. Jeg håber at JM pakker resten af truppen ind i bobleplast inden i morgen, vi har jo absolut intet tilbage. 2 angriber i en 17 mands trup hvoraf en er u-spiller der fik debut i sidste weekend. Holy fuck.

      jeg er godt nok spændt på opstillingen. 4-4-2 fungerede fint sidst, men mon ikke JM gerne vil kunne sende en frisk angriber på banen i løbet af kampen?

      Tverskov ind istedet for Kasper, Ryan istedet for Lund. Midtbanen kunne nemt blive den samme, måske Moses ind istedet for Aron. Med mindre det bliver en 5 mands midtbane med en Opondo/Aron/Tarik i en lidt mere fri rolle bag en enlig Sander - så man i det mindste har en frisk Max i baghånden som kan skydes af fra bænken.
      Jeg tror heller ikke Max starter. Vi skal have noget offensivt at skyde med fra bænken. Jeg forestiller mig de smider Aron op ved siden af Sander for at få noget fysik deroppe. Så ryger Opondo ind på midtbanen. Ryan må vi håbe er klar til at starte. Derved ser start-11'eren ikke komplet latterlig ud, men det er klart en kamp vi nok skal vinde de første 60 min. Når udskiftningerne kommer, så falder kvaliteten mærkbart. Vi så det imod AGF og vil utvivlsomt se det igen. Kan vi finde samme flow frem som vi så i store dele af første halveg og lidt af 2. halveg imod GF, så tror jeg på vi kan gøre ondt på en tung efb-defensiv. Omvendt har de ligesom agf fysisk stærke typer i boksen og dygtige folk på kanterne til at assistere dem, så vi skal forsvare os bedre over kanterne. Det bliver en gyser!

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        De må ud og støvsuge. Findes der er par ledige folk derude som har tilstrækkelig form eller flair til at kunne hjælpe truppen?
        Jeg kender ikke styrken på de unge, men der er traditionelt mange af dem der aldrig får spilletid og som ender i divisionerne.
        De skal være corona-testede, og OB har ikke fået testet flere end at det med skaderne kun er muligt at have 5 af de 6 tilladte markspillere på bænken. Det vil altså sige, at der ikke er noget at gøre nu. De næste i rækken bliver vidst først testet mandag.

        Det var vel ikke forventeligt vi ville mangle et halvt hold, men alt hvad der sker virker godt nok absurd lige nu.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

          De skal være corona-testede, og OB har ikke fået testet flere end at det med skaderne kun er muligt at have 5 af de 6 tilladte markspillere på bænken. Det vil altså sige, at der ikke er noget at gøre nu. De næste i rækken bliver vidst først testet mandag.

          Det var vel ikke forventeligt vi ville mangle et halvt hold, men alt hvad der sker virker godt nok absurd lige nu.
          Jeg tænkte nu også frem mod nedryknings spillet. Som jeg firstår det så er flere af dem ude i lang tid.
          Ikke fordi jeg tror Bentner er i topform, men måske er der nogle derude som kunne styrke holdet i de 8-9 svære kampe der mangler.

          Comment


            #65
            Der er stadig virtuelle billetter at købe:

            Der er stadig mulighed for at støtte vores fantastiske fanmiljø sammen med audi Odense, hvis du køber en virtuel billet til morgendagens kamp mod Esbjerg fB ⚪️
            ➡️ https://t.co/QNMbZaN0GR ⚽️⚽️
            #stribetforlivet #obdk #obefb #sldk https://t.co/1dAqCdD3zv

            Findes der ikke 500 fans som støtter klubben?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

              De skal være corona-testede, og OB har ikke fået testet flere end at det med skaderne kun er muligt at have 5 af de 6 tilladte markspillere på bænken. Det vil altså sige, at der ikke er noget at gøre nu. De næste i rækken bliver vidst først testet mandag.

              Det var vel ikke forventeligt vi ville mangle et halvt hold, men alt hvad der sker virker godt nok absurd lige nu.
              Jeg tænkte nu også frem mod nedryknings spillet. Som jeg firstår det så er flere af dem ude i lang tid.
              Ikke fordi jeg tror Bentner er i topform, men måske er der nogle derude som kunne styrke holdet i de 8-9 svære kampe der mangler.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Der er stadig virtuelle billetter at købe:

                Der er stadig mulighed for at støtte vores fantastiske fanmiljø sammen med audi Odense, hvis du køber en virtuel billet til morgendagens kamp mod Esbjerg fB ⚪️
                ➡️ https://t.co/QNMbZaN0GR ⚽️⚽️
                #stribetforlivet #obdk #obefb #sldk https://t.co/1dAqCdD3zv

                Findes der ikke 500 fans som støtter klubben?
                Tilsyneladende ikke.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #68
                  Hvis Ryan ikke kan spille hele kampen i morgen kunne jeg godt tænke mig at se en 3-4-3. Kan ikke se hvem der ellers skal spille højre back.
                  ​​​​​​
                  OC
                  Obbe Tver Lund
                  Kløve JJT Aron JBL
                  Moses Sander Frø

                  Comment


                    #69
                    Gad vide hvad tankerne bag at udtage den egentlige trup, i stedet for efterårets taktik med at udtage hele truppen inklusiv skadede spillere er? Mon det er Mini Mourinho som skruer lidt op for gallerispillet nu, hvor medierne for alvor har bestemt sig for at fyre lidt op under kogepladen til hans numse. Det er i hvert fald mærkværdigt og noget man fra trænerstaben er 100 pct bevidste om hvorfor man gør.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Gad vide hvad tankerne bag at udtage den egentlige trup, i stedet for efterårets taktik med at udtage hele truppen inklusiv skadede spillere er? Mon det er Mini Mourinho som skruer lidt op for gallerispillet nu, hvor medierne for alvor har bestemt sig for at fyre lidt op under kogepladen til hans numse. Det er i hvert fald mærkværdigt og noget man fra trænerstaben er 100 pct bevidste om hvorfor man gør.
                      Uden at jeg ved det, men kan det ikke bare have noget med de obligatoriske corona tests til kamptruppen at gøre?

                      Comment


                        #71
                        FS gætter på:

                        OC
                        Ryan, Tverskov, Marco, Barret
                        Aron, JJT, Kløve
                        Frø, Max, Sander

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Der er stadig virtuelle billetter at købe:

                          Der er stadig mulighed for at støtte vores fantastiske fanmiljø sammen med audi Odense, hvis du køber en virtuel billet til morgendagens kamp mod Esbjerg fB ⚪️
                          ➡️ https://t.co/QNMbZaN0GR ⚽️⚽️
                          #stribetforlivet #obdk #obefb #sldk https://t.co/1dAqCdD3zv

                          Findes der ikke 500 fans som støtter klubben?
                          Jo. Men ikke ret mange, der kan li' OSE og/eller kan li' det nuværende hold, og den aktuelle situation?

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                            Jo. Men ikke ret mange, der kan li' OSE og/eller kan li' det nuværende hold, og den aktuelle situation?

                            MvH ChrisOB
                            For 100 kr får jeg en stadionplatte og en øl, og fanscenen får 100 kr. Jeg støtter alligevel fanscenen i ny og næ. Nu får jeg en pølse og øl for det. Whats not to like? At OB også får 100 kr - udgifter til pølse og øl, det lever jeg fint med :)

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Der er stadig virtuelle billetter at købe:

                              Der er stadig mulighed for at støtte vores fantastiske fanmiljø sammen med audi Odense, hvis du køber en virtuel billet til morgendagens kamp mod Esbjerg fB ⚪️
                              ➡️ https://t.co/QNMbZaN0GR ⚽️⚽️
                              #stribetforlivet #obdk #obefb #sldk https://t.co/1dAqCdD3zv

                              Findes der ikke 500 fans som støtter klubben?
                              Tak for påmindelsen! Jeg gik ud fra, de var solgt for længst.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                                For 100 kr får jeg en stadionplatte og en øl, og fanscenen får 100 kr. Jeg støtter alligevel fanscenen i ny og næ. Nu får jeg en pølse og øl for det. Whats not to like? At OB også får 100 kr - udgifter til pølse og øl, det lever jeg fint med :)
                                Det var ligesom ikke dét, der var pointen med mit retoriske spørgsmål. Men du rejser et andet spørgsmål: For 100 kroner får du og jeg (Jeg har forlængst købt en virtuel billet også, og ladet klubben beholde pengene for mit købte sæsonkort), en øl og stadionplatte og støtter fanscenen. Alligevel kan vi ikke sælge 500 af disse "What's not to like" pakker. Til 100 kroner Hvad fortæller det dig?

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X