Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
    Frø, JBL, Sander og JJ spiller sgu ok. Ikke nok fra Lieder der ikke vinder nok dueller som spilstation.
    Enig og OC virker sikker.

    Comment


      #62
      Det eneste rigtig gode ved den her halvleg er at AGF heller ikke er gode. Der mangler stadig voldsomt meget før vi bliver farlige. Når vi så bliver farlige har afslutningerne ingen kvalitet.

      små plusser i bogen til Svendsen der ligner en der gerne vil spille efter han fik en albue i hovedet. Frø og JJT gør også noget godt for offensiven i dag.
      og så kan jeg ikke finde ud af om Bundu er dårlig i dag eller Barrett bare lukker godt af.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Hvis der ef så skal han fyres. Det må og skal være træneren der sætter holdet. Men håber der er en god dialog.
        Forlanger er nok et forkert ord. Men måske argumenteret i dialog så TM måtte gøre det. Uanset: det ser sjældent godt ud. Og også de to Lunder faktisk.

        JJT viser igen for vigtig han er. Og jeg har før bemærket at vi spiller bedre når han er der og Drachmann ikke er !?
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

          Jeg har snakket med en af superligaspillerne nogle gange, og fra ham fik jeg det indtryk at spillerne bliver kørt en kende for hårdt fysisk efter hans mening. Uden at han sagde det direkte, men det var ihvertfald mere end en antydning som jeg hørte det. Så jeg har selv mistænkt træningsdoseringen til at være en af årsagerne til de mange skader. Det sagt synes jeg også at vi har en lidt for smal trup hvis man virkelig gerne vil spille med i top 6.
          Det er mere og mere kendt at træning skal tilpasses den enkelte. Mon Blunt blunder der.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
            Det eneste rigtig gode ved den her halvleg er at AGF heller ikke er gode. Der mangler stadig voldsomt meget før vi bliver farlige. Når vi så bliver farlige har afslutningerne ingen kvalitet.

            små plusser i bogen til Svendsen der ligner en der gerne vil spille efter han fik en albue i hovedet. Frø og JJT gør også noget godt for offensiven i dag.
            og så kan jeg ikke finde ud af om Bundu er dårlig i dag eller Barrett bare lukker godt af.
            Bundu har været elendig idag, men det er selvfølgelig også en ros til Barrett. Han bliver savnet.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
              Aldeles godkendt med tanke på den tynde udvalg af spillere. Meget rodet kamp, hvor vi til at starte med var lidt rundt på gulvet. Men det er som at tempoet er røget i bund, hvilket har passet os godt. Og dertil har vi nok fået mere mod på tilværelsen efter at have følt og mærket AGF an, og konstateret, at de heller ikke er prangende.
              Det er meget rigtigt. Vi kan ikke lide når AGF går højt i presset, men det ligner ikke de udvælger perioder til at gøre det. De øvrige perioder spiller vi bolden fint rundt og synes vi har ok nemt ved at åbne AGF. Desværre er vi stadig for dårlige når den sidste aflevering eller afslutning kommer. Aron med en skidt beslutning da Eskelinen giver ham bolden, Frøkjær med frygtelig assist til en potentiel friløber og Aron som afslutter for langsomt på sin friløbet. Mulighederne er der, men kvaliteten mangler. AGF er dog til at tale. Vi skal bare lukke af for deres kanter. De er giftige når de kan slå den ind derude, men vakler når de skal finde løsninger centralt i banen

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                Det er mere og mere kendt at træning skal tilpasses den enkelte. Mon Blunt blunder der.
                MO var ude og sige at han er blevet sat ned i træning, så måske.

                Comment


                  #68
                  Spændende at se om det er en fordel for GF at de har en ekstra kamp i benene. Vi har umiddelbar en tynd bænk til udskiftningerne.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    MO var ude og sige at han er blevet sat ned i træning, så måske.
                    MO har været nød til at søge ekstern hjælp med fysikken. Lidt pinligt syntes jeg

                    Comment


                      #70
                      Håber vi får Ooondo ind for Aron. Jeg bliver aldrig rigtigt vild med vores meget tunge islænding. Fysik og intelligente løb, ja, men jeg synes godt nok han er svag udover det.

                      Comment


                        #71
                        Agf skal have Max Fenger nu

                        Comment


                          #72
                          Max Fenger skal simpelthen have debut. Spændende

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                            Det er mere og mere kendt at træning skal tilpasses den enkelte. Mon Blunt blunder der.
                            Pas. ham jeg kender er en af dem der har været ramt af skader og jeg fik lidt det indtryk at der bliver kørt rimeligt hårdt på fysisk inden man måske nødvendigvis er kommet helt oven på efter skaden. Nu skal jeg heller ikke piske en stemning op på et tyndt grundlag, men vi har ihvertfald været ramt af enormt mange skader og jeg tror sagtens der kan være en sammenhæng.

                            Comment


                              #74
                              Lieder var aldrig skadet i Sønderjyske og er nu på sin 14. skade i OB. Man begynder at ane et mønster.

                              Comment


                                #75
                                Lieder åbenbart stadig med problemer. Skal ud
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X