Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oliver Lund bliver aldrig midterforsvar. Synd han skal blive ved med at blive brugt dernede.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Oliver Lund bliver aldrig midterforsvar. Synd han skal blive ved med at blive brugt dernede.
      Nu ligger han vel på backen i dag, men det har heller ikke været prangende.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Nå, for smal trup, forkerte indkøb eller forkert træningsdosering/behandling? Hvad står vurderingen på?
        7 års ulykke. Det må blive bedre.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Oliver Lund bliver aldrig midterforsvar. Synd han skal blive ved med at blive brugt dernede.
          Han spiller da højreback?

          Comment


            #50
            Godkendt første halvleg

            Comment


              #51
              Frø, JBL, Sander og JJ spiller sgu ok. Ikke nok fra Lieder der ikke vinder nok dueller som spilstation.

              Comment


                #52
                Det var en god første halvleg. Vores midtbane fungerer og dermed hænger spillet endelig tilsammen. Det er især JJ, Aron og Frø som er meget present der.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Han spiller da højreback?
                  True. Det er så ikke meget bedre. Han skal længere frem på banen for, at vi får det bedste ud af ham.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
                    Frø, JBL, Sander og JJ spiller sgu ok. Ikke nok fra Lieder der ikke vinder nok dueller som spilstation.
                    Synes faktisk Lieder har holdt ok på bolden. Han er bare ikke i nærheden af Tingager og Backman i højden.

                    spørgsmålet er nu om han kommer ud efter pausen.

                    Comment


                      #55
                      Aldeles godkendt med tanke på den tynde udvalg af spillere. Meget rodet kamp, hvor vi til at starte med var lidt rundt på gulvet. Men det er som at tempoet er røget i bund, hvilket har passet os godt. Og dertil har vi nok fået mere mod på tilværelsen efter at have følt og mærket AGF an, og konstateret, at de heller ikke er prangende.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Så ungt er holdet jo heller ikke.
                        Det er bænken jeg har forhåbninger til.

                        Resten kender vi jo, eller har du helt glemt de sidste 9 kampe?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          True. Det er så ikke meget bedre. Han skal længere frem på banen for, at vi får det bedste ud af ham.
                          Meget enig. Mon ikke at Ryan kommer ind og afløser ham snart

                          Comment


                            #58
                            Og hvor er jeg dog træt af at se på Nicolai Poulsen. Har jeg været længe, og i dag har han ikke ligefrem omvendt mig. Ofte for sent i sine indgreb, spiller hård uden at være det, og er heller ikke bange for at selv at spille lidt ekstra skuespil og appellere til dommeren.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Det var en god første halvleg. Vores midtbane fungerer og dermed hænger spillet endelig tilsammen. Det er især JJ, Aron og Frø som er meget present der.
                              Til gengæld ligner vi et hold, der ikke har vundet i 10 kampe og som ikke har spillet en betydende kamp i 2-3 måneder, når man ser på afleveringer omkring feltet og særligt afslutninger... Well...

                              Man sidder med fornemmelsen af, at det her hold helt uden skader, i den sæson hvor de rammer den perfekt og sætter det meste ind kan blive rigtig gode. Man sidder bare heller ikke med fornemmelsen af det er lige rundt om hjørnet.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Nå, for smal trup, forkerte indkøb eller forkert træningsdosering/behandling? Hvad står vurderingen på?
                                Jeg har snakket med en af superligaspillerne nogle gange, og fra ham fik jeg det indtryk at spillerne bliver kørt en kende for hårdt fysisk efter hans mening. Uden at han sagde det direkte, men det var ihvertfald mere end en antydning som jeg hørte det. Så jeg har selv mistænkt træningsdoseringen til at være en af årsagerne til de mange skader. Det sagt synes jeg også at vi har en lidt for smal trup hvis man virkelig gerne vil spille med i top 6.

                                Comment

                                Working...
                                X