Oprindeligt indsendt af Batman60
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AGF-OB
Collapse
X
-
Det eneste rigtig gode ved den her halvleg er at AGF heller ikke er gode. Der mangler stadig voldsomt meget før vi bliver farlige. Når vi så bliver farlige har afslutningerne ingen kvalitet.
små plusser i bogen til Svendsen der ligner en der gerne vil spille efter han fik en albue i hovedet. Frø og JJT gør også noget godt for offensiven i dag.
og så kan jeg ikke finde ud af om Bundu er dårlig i dag eller Barrett bare lukker godt af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Hvis der ef så skal han fyres. Det må og skal være træneren der sætter holdet. Men håber der er en god dialog.
JJT viser igen for vigtig han er. Og jeg har før bemærket at vi spiller bedre når han er der og Drachmann ikke er !?Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jeg har snakket med en af superligaspillerne nogle gange, og fra ham fik jeg det indtryk at spillerne bliver kørt en kende for hårdt fysisk efter hans mening. Uden at han sagde det direkte, men det var ihvertfald mere end en antydning som jeg hørte det. Så jeg har selv mistænkt træningsdoseringen til at være en af årsagerne til de mange skader. Det sagt synes jeg også at vi har en lidt for smal trup hvis man virkelig gerne vil spille med i top 6.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlægDet eneste rigtig gode ved den her halvleg er at AGF heller ikke er gode. Der mangler stadig voldsomt meget før vi bliver farlige. Når vi så bliver farlige har afslutningerne ingen kvalitet.
små plusser i bogen til Svendsen der ligner en der gerne vil spille efter han fik en albue i hovedet. Frø og JJT gør også noget godt for offensiven i dag.
og så kan jeg ikke finde ud af om Bundu er dårlig i dag eller Barrett bare lukker godt af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlægAldeles godkendt med tanke på den tynde udvalg af spillere. Meget rodet kamp, hvor vi til at starte med var lidt rundt på gulvet. Men det er som at tempoet er røget i bund, hvilket har passet os godt. Og dertil har vi nok fået mere mod på tilværelsen efter at have følt og mærket AGF an, og konstateret, at de heller ikke er prangende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
Det er mere og mere kendt at træning skal tilpasses den enkelte. Mon Blunt blunder der.
Comment
Comment