Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bo Henriksen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg har også svært ved at se hvad Bo Henriksen har at byde ind med, der er bedre end det vi har... SKAL vi skifte, skal det sgu være en afprøvet og erfaren kapacitet... en ny Bruce Rioch, der kommer udefra, ikke finder sig i noget crap fra hverken ledelse eller spillere, og kan motivere sådan en flok (indsæt selv passende bandeord) spillere uden rygrad...

    Mvh

    MaxHH
    OB har ikke råd til en ny Bruce. Kassen er tom. Bomber-Bo er garanteret MEGET billig i løn(Brønshøj kan sgutte give alverden og der har han været i 7 år), og nu har han vandret rundt i talent-andedammen længe.

    Jeg har mistet troen på Troels. Hvis Bo Henriksen har interesse i OBs fallitbo så skal han være meget velkommen. Manden har skabt mirakler i Brønshøj, har ført dem fra bunden af 2.division tii subtoppen i 1.division på minimalt budget og med et setup der langtfra matcher de øverste i rækken(Hobro undtaget) og kører pt. på en stime der hedder 8 sejre i streg. De har med andre ord ikke smidt et eneste point i foråret - til forskel fra you know who...

    At han er tidligere stribet skader bestemt heller ikke. Jeg ser mange plusser, og er villig til at give ham chancen. Med to 10.pladser, og endnu en møgsæson der går mod hæld har Troels Bech efterhånden vist sig flink, smart i en fart og til tider dygtig - men ikke god nok. Muligheden for at skifte er fin til sommer, hvis vi da overlever - hvis ikke. Så SKAL der naturligvis skiftes ud. Bomber-Bo er i øvrigt gratis.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
      OB har ikke råd til en ny Bruce. Kassen er tom. Bomber-Bo er garanteret MEGET billig i løn(Brønshøj kan sgutte give alverden og der har han været i 7 år), og nu har han vandret rundt i talent-andedammen længe.

      Jeg har mistet troen på Troels. Hvis Bo Henriksen har interesse i OBs fallitbo så skal han være meget velkommen. Manden har skabt mirakler i Brønshøj, har ført dem fra bunden af 2.division tii subtoppen i 1.division på minimalt budget og med et setup der langtfra matcher de øverste i rækken(Hobro undtaget) og kører pt. på en stime der hedder 8 sejre i streg. De har med andre ord ikke smidt et eneste point i foråret - til forskel fra you know who...

      At han er tidligere stribet skader bestemt heller ikke. Jeg ser mange plusser, og er villig til at give ham chancen. Med to 10.pladser, og endnu en møgsæson der går mod hæld har Troels Bech efterhånden vist sig flink, smart i en fart og til tider dygtig - men ikke god nok. Muligheden for at skifte er fin til sommer, hvis vi da overlever - hvis ikke. Så SKAL der naturligvis skiftes ud. Bomber-Bo er i øvrigt gratis.
      Jeg tror bare personligt ikke på at noget ændrer sig, så længe vi bliver ved med at gøre de samme ting igen og igen, som f.eks. at hente trænere der aldrig har vundet noget af betydning. Bo H. er sikkert et stort talent, men det var Troels også... ,o)

      Jeg har intet imod Bo Henriksen, og ender han her, vil jeg støtte op om projektet helhjertet... men jeg tænker ligeså godt vi kan beholde Troels, hvis vi alligevel ikke opgraderer på pladsen så det kan mærkes...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #18
        I givet fald vi skal have ny træner, tror jeg Lars Søndergaard fra SDJ kunne være et godt match. Et fast spilkoncept, han kan ikke være helt dårlig til at motivere sine spillere. Ydermere har de for ganske få midler i forhold til os, fået stablet et ganske fornuftigt hold på benene der nede i Sønderjylland.

        Bo Henriksen. Tja måske som assistent og indpisker, han mangler erfaring som cheftræner for et superliga hold.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #19
          Hvis AGF rykker ned kunne det vel tænkes at vi napper Johnny Mølby.. Med tanke på at JH stadig har kontakter derovre.
          IKKE et ønske. Bare en tanke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hvis AGF rykker ned kunne det vel tænkes at vi napper Johnny Mølby.. Med tanke på at JH stadig har kontakter derovre.
            IKKE et ønske. Bare en tanke
            Lige meget om AGF rykker ned eller ej, så tror jeg de henter Johnny Mølby til Århus til sommer. Mht. muligheden for at OB kunne finde på at hente ham, hvis det vurderes at Bech skal væk, så har Jesper Hansen jo nok en liste med realistiske kandidater og Johnny Mølby står nok et eller andet sted på den liste ;-)....og hvis vi taber i Århus på mandag, så tror jeg faktisk godt Jesper Hansen kan finde på at kigge rigtig meget på den liste, men så håber jeg personligt at både Hjulmand, Wieghorst og Bo Henriksen står højere på listen end Mølby.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Jeg tror bare personligt ikke på at noget ændrer sig, så længe vi bliver ved med at gøre de samme ting igen og igen, som f.eks. at hente trænere der aldrig har vundet noget af betydning. Bo H. er sikkert et stort talent, men det var Troels også... ,o)

              Jeg har intet imod Bo Henriksen, og ender han her, vil jeg støtte op om projektet helhjertet... men jeg tænker ligeså godt vi kan beholde Troels, hvis vi alligevel ikke opgraderer på pladsen så det kan mærkes...

              Mvh

              MaxHH
              Troels Bech har immervæk været træner i noget længere tid end Bo Henriksen, og jeg har svært ved at se at OB gør det samme ved at ansætte en helt ny træner der dels ikke har været træner længe, og dels aldrig har været træner i klubben før.

              Listen bliver kort hvis du partout vil have en træner der har vundet noget af betydning. Troels VAR et stort talent, men har ikke indfriet det. Bo Henriksen ER et stort talent...om han indfrier det ved vi ikke. Ikke før vi tager chancen, og det bliver vi nødt til. Trænere med titler koster knaster, og dem har vi ikke nu.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                Troels Bech har immervæk været træner i noget længere tid end Bo Henriksen, og jeg har svært ved at se at OB gør det samme ved at ansætte en helt ny træner der dels ikke har været træner længe, og dels aldrig har været træner i klubben før.

                Listen bliver kort hvis du partout vil have en træner der har vundet noget af betydning. Troels VAR et stort talent, men har ikke indfriet det. Bo Henriksen ER et stort talent...om han indfrier det ved vi ikke. Ikke før vi tager chancen, og det bliver vi nødt til. Trænere med titler koster knaster, og dem har vi ikke nu.
                Man kan også spare sig ihjel - og det tror jeg, OB er godt i gang med...
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Man kan også spare sig ihjel - og det tror jeg, OB er godt i gang med...

                  Comment


                    #24
                    Jeg tror - forståeligt nok - at mange har en opfattelse af, at Bo Henriksen er rigtig stærk mandskabs-behandler men knap så stærk i det taktiske, det er dog en fejl. Han er taktisk dygtig, men hans fremtoning i medierne gør, at ofte snakker om "hjerte", "vildskab" og "energi", men han er slet ikke så dårlig på det taktiske plan. Jeg kender nogen, der arbejder sammen med ham, og han sagde fx inden Brønshøjs kamp mod Lyngby, at de havde set noget video på Lyngby, og det gjorde ham rigtig optimistisk, fordi Lyngby spiller lige derhen, hvor de gerne vil have dem til.

                    Men Bo snakker som sagt meget om "hjerte", "energi" og bla bla bla, og det er nok derfor, at diverse Superliga-klubber ikke står i kø for at hente ham, men jeg er slet ikke i tvivl om, at han har meget mere at byde på.

                    Og så må jeg sige, at mit indtryk er - i hvert fald i Brønshøj - så er samtlige spillere villige til at "dø" for Bo Henriksen. Han er sådan en type, der tager dørkarmen med ind når han går ind i et lokale.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                      Og så må jeg sige, at mit indtryk er - i hvert fald i Brønshøj - så er samtlige spillere villige til at "dø" for Bo Henriksen. Han er sådan en type, der tager dørkarmen med ind når han går ind i et lokale.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                        Jeg tror - forståeligt nok - at mange har en opfattelse af, at Bo Henriksen er rigtig stærk mandskabs-behandler men knap så stærk i det taktiske, det er dog en fejl. Han er taktisk dygtig, men hans fremtoning i medierne gør, at ofte snakker om "hjerte", "vildskab" og "energi", men han er slet ikke så dårlig på det taktiske plan. Jeg kender nogen, der arbejder sammen med ham, og han sagde fx inden Brønshøjs kamp mod Lyngby, at de havde set noget video på Lyngby, og det gjorde ham rigtig optimistisk, fordi Lyngby spiller lige derhen, hvor de gerne vil have dem til.

                        Men Bo snakker som sagt meget om "hjerte", "energi" og bla bla bla, og det er nok derfor, at diverse Superliga-klubber ikke står i kø for at hente ham, men jeg er slet ikke i tvivl om, at han har meget mere at byde på.

                        Og så må jeg sige, at mit indtryk er - i hvert fald i Brønshøj - så er samtlige spillere villige til at "dø" for Bo Henriksen. Han er sådan en type, der tager dørkarmen med ind når han går ind i et lokale.
                        Mit indtryk af ham er også fremragende, og han er en ekstremt sympatisk person ovenikøbet. Det ville smerte mig, hvis en anden superligaklub henter ham. Jeg synes, at han på mange måder hører til i OB.

                        Når det så er sagt, så er der også stor forskel på at være træner for et par semiprofessionelle spillere i Brønshøj (al respekt for dem) og så fuldtidsprofessionelle spillere i OB. Jeg er ikke sikker på, at "hjerte" og "energi" har helt det samme impact på dem, som på spillere, som er murere, tømrere og lignende ved siden af.
                        Han er givet en dygtig træner, som jeg håber, vi får at se som cheftræner i OB engang i fremtiden. For nu må jeg dog melde mig bag TB's faner, som jeg hele tiden har gjort. Det er simpelthen essentielt, at vi forsøger at fuldføre den strategi, der er lagt. Det vil sige at skabe et langsigtet fundament. Vi er på alle måder kun i den spæde start, og utålmodighed må helst ikke sende os tilbage til nul.
                        En fyring af TB er i mine øjne kun relevant ved skrækscenariet (altså nedrykning), og hvis det skulle ske, så er den logiske og naturlige afløser Bo Henriksen, for så er vi alligevel i en situation, hvor vi på en eller anden måde (i hvert fald mandskabs- og spillemæssigt) skal starte fra nul igen. Så længe vi er et superligahold, så håber jeg, at vi holder is i maven og tror på det langsigtede projekt.

                        EDIT: Rygtet giver jeg dog ikke noget for. Det skulle ikke undre mig, om det kommer fra The Artist formerly known as Svinet, som jo stadig florerer herinde under andet navn. Mon ikke kilden tæt på Thorborg er ham. Han var jo tæt på alt og alle.
                        Men diskussionen i sig selv vedr. Bo Henriksen er nu voldsomt interessant :)
                        Last edited by Benediktson; 29-04-2014, 10:33.

                        Comment


                          #27
                          Allerhelst vil jeg have kontinuitet. Det kan godt være Troels ikke har skubbet os langt fremad, men spillerbudgettet er også kun gået en vej i hans tid. Jeg kan godt lide at Troels ikke går på kompromis i forsøget med, at vi skal turde have bolden.

                          Når det er sagt, så er jeg klart med på Bo H. holdet den dag vi skal have en ny træner.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
                            Så begynder snakken igen om svinet og undertegnede lige så snart man poster noget med værdi.
                            I er velkommen til at svine :) mit indlæg til efter sæsonen hvis det skulle vise sig ikke at være rigtigt, men ellers Luk Røven!

                            Og hvis ikke så kom med noget konstruktivt.

                            DonJuan
                            Der er vist rigeligt med tidligere rygter, og historik, at bedømme dig på... men vi kan da godt vente på endnu et rygte der ikke går hjem... troede egentlig også du var stoppet med at komme med rygter...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Jeg er også fortaler for TB, hvis vi overlever. Ikke mere galehus. Nu skal vi bygges langsom - men sikkert - op.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                                Troels Bech har immervæk været træner i noget længere tid end Bo Henriksen, og jeg har svært ved at se at OB gør det samme ved at ansætte en helt ny træner der dels ikke har været træner længe, og dels aldrig har været træner i klubben før.

                                Listen bliver kort hvis du partout vil have en træner der har vundet noget af betydning. Troels VAR et stort talent, men har ikke indfriet det. Bo Henriksen ER et stort talent...om han indfrier det ved vi ikke. Ikke før vi tager chancen, og det bliver vi nødt til. Trænere med titler koster knaster, og dem har vi ikke nu.
                                Listen bliver unægteligt kortere, men vi HAR ligesom prøvet trænertalent-typen mange gange, uden held. Så SKAL vi skifte, synes jeg vi skal prøve noget nyt, nemlig en træner der har bevist hvad han kan, i stedet for at håbe på at en træner uden erfaring indfrier sit potentiale i OB.
                                Men som sagt, jeg er ikke modstander af Bo H., eller die hard fan af Troels... jeg ser bare ingen grund til at skifte til mere af det samme...

                                Comment

                                Working...
                                X