Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt : SønderjyskE - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Når RJL ikke er med, er det da helt tåbeligt at spille med 3-5-2. Så har vi 4 midterforsvarer på banen... En smule defensivt much? Posen skal altså rystes lidt JM. Ikke kun med spillere, men også angående formationen

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Vi taber. Ak scorer og Eskesen gør en god figur for SjE
      Ja det er helt klart en mulighed og det man frygter som OB’er. Det er sgu da også vildt at man (AK) kan være så piv ringe i OB og lige så snart han trækker i en anden klubtrøje, så er han nærmest forvandlet både ifht spil og attitude.

      Jeg håber vi kan finde tilbage til det der fungerede imod FCM på udebane hvor vi står ultra kompakt og så ellers spiller direkte når vi erobrer bolden.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Ja det er helt klart en mulighed og det man frygter som OB’er. Det er sgu da også vildt at man (AK) kan være så piv ringe i OB og lige så snart han trækker i en anden klubtrøje, så er han nærmest forvandlet både ifht spil og attitude.

        Jeg håber vi kan finde tilbage til det der fungerede imod FCM på udebane hvor vi står ultra kompakt og så ellers spiller direkte når vi erobrer bolden.
        Han startede god, men var doven i de sidste kampe men scorede. Savner ham ikke, kun surt at man erstatte ham med noget dårligere.

        Comment


          #64
          Det bliver:
          OC
          Larsen Tverskov M.Lund
          Juel Kløve Drachmann Aron Skjelvik
          Jebali Lieder
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #65
            hvis det bliver 5-3-2 som det ligner så brækker jeg mig. Hellere en flad 4-4-2, og så rykke Tverskov op på midten. Det kan ikke passe at de skal være 5 til at lukke af defensivt. Det koster på resten af banen

            Comment


              #66
              Hvor er det dog ulækkert defensivt... Vores problemer har ikke været i den ende af banen. Jeg begynder at tvivle på vores træner.

              Comment


                #67
                Nu sidder jeg lige, og ser optakten til kampen, hvor Michael Hemmingsen er på skærmen. Jeg hørte ikke til hverken den ene eller den anden 'side', da Jesper Hansen var sportsdirektør, men alle jer der mente, at Jesper Hansen var dårlig til at kommunikere, i synes ikke seriøst, at Hemmingsen er bedre, vel? Jeg er hverken for eller imod den ene eller den anden, men jeg sidder med en følelse af, at Jesper var klart bedre end Hemmingsen til at kommunikere.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                  Nu sidder jeg lige, og ser optakten til kampen, hvor Michael Hemmingsen er på skærmen. Jeg hørte ikke til hverken den ene eller den anden 'side', da Jesper Hansen var sportsdirektør, men alle jer der mente, at Jesper Hansen var dårlig til at kommunikere, i synes ikke seriøst, at Hemmingsen er bedre, vel? Jeg er hverken for eller imod den ene eller den anden, men jeg sidder med en følelse af, at Jesper var klart bedre end Hemmingsen til at kommunikere.
                  Det kan jeg virkelig ikke følge, jeg synes de begge to er ret elendige til det element. Hvorvidt de er gode til at kommunikere eller ej, er så ikke noget der bekymrer mig det store, det er mere deres ledelseskompetencer der bekymrer mig.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Det kan jeg virkelig ikke følge, jeg synes de begge to er ret elendige til det element. Hvorvidt de er gode til at kommunikere eller ej, er så ikke noget der bekymrer mig det store, det er mere deres ledelseskompetencer der bekymrer mig.

                    Comment


                      #70
                      1 point i dag vil være acceptabelt. Så bliver afstanden bevaret.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        hvis det bliver 5-3-2 som det ligner så brækker jeg mig. Hellere en flad 4-4-2, og så rykke Tverskov op på midten. Det kan ikke passe at de skal være 5 til at lukke af defensivt. Det koster på resten af banen
                        Nu lad os vente hvad erc taktisk oplagt. Aron viste sig som forbedring på midtbanen og er måske lige den spillertype vi kan god bruge mod Sønderjyske.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Det kan jeg virkelig ikke følge, jeg synes de begge to er ret elendige til det element. Hvorvidt de er gode til at kommunikere eller ej, er så ikke noget der bekymrer mig det store, det er mere deres ledelseskompetencer der bekymrer mig.
                          Jeg bringer det ikke på banen for at starte en debat om deres ledelsesevner, og hvem der er den bedste til posten. Jeg bringer det op, fordi Jesper fik meget kritik for hans måde at kommunikere på, og her synes jeg ikke, Hemmingsen er bedre. Tværtimod.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                            Jeg bringer det ikke på banen for at starte en debat om deres ledelsesevner, og hvem der er den bedste til posten. Jeg bringer det op, fordi Jesper fik meget kritik for hans måde at kommunikere på, og her synes jeg ikke, Hemmingsen er bedre. Tværtimod.
                            Det har jeg set flere andre skrive før dig også, og jeg tror ikke der er mange der føler, at Hemmingsen er vildt stærk på den front, men igen, det er nok ikke det vigtigste for folk når det kommer til stykket. JHs kommunikative evner er jo primært blevet et kritikpunkt fordi, at det kom til at hænge sammen med nogle beslutninger en del var utilfredse med, f.eks. måde transfervinduerne blev afviklet på, især afslutningen af dem, eller når mislykkede målsætninger skulle bortforklares. Kommunikation fra en sportsdirektør/chef handler jo ofte om en eller anden grad af brandslukning og om at signalere at der ro på tingene og retning i projektet, hvis Hemmingsen kan signalere det gennem sine beslutninger og resultater, så bliver det næppe et problem. Men ja, hvis det modsatte bliver tilfældet, så kan han også godt komme på glatis.

                            Comment


                              #74
                              Det er ganske simpelt. Hemmingsen kan ikke sætte to ord sammen, men han er en af vor egne og ikke en kedelig jyde fra en klub med trestjernet salami på trøjerne.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment

                              Working...
                              X