Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt : SønderjyskE - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altså de har træning kl 10.00. Hvad han bruger sin fritid på kan vi da være ligeglad med?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlægHvis man kigger på Jebalis Instagram, bliver dagen i dag brugt på at spille pool i stedet for at træne. Genial optakt til kampen på søndag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlægFor at gøre det klart, så skyder jeg ikke på Jebali for, at han spiller pool. Jeg skyder mod optakten til på søndag, fordi hele holdet er ude og spille pool i stedet for at træne.
Truppen mangler jo ikke træningspas. Den mangler et par ekstraordinære spillere
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlægFor at gøre det klart, så skyder jeg ikke på Jebali for, at han spiller pool. Jeg skyder mod optakten til på søndag, fordi hele holdet er ude og spille pool i stedet for at træne.
- Likes 1
Comment
-
Man må være modig og prøve nye veje til successen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Ricardo sendt også em drengene ud at spille minigolf inden finalen eller semi - så nogle gange kan det hjælpe at tænke på noget andet.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
https://mobil.bold.dk/snak/traad/5668887/1
Haderslev satser mere på kampen mod os end pokalen. Under alle omstændigheder burde det være vores fordel at de har en kamp.
Comment
-
Hvis man ikke tager til Haderslev, og ser kampen på Søndag, så kan man tage på Ryan's og se den. Her giver de en øl, hvis man har OB-gear på.
http://obstruktion.dk/ryans-giver-en...g-paa-soendag/
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlægHvis man kigger på Jebalis Instagram, bliver dagen i dag brugt på at spille pool i stedet for at træne. Genial optakt til kampen på søndag.
Comment
Comment