Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt : SønderjyskE - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg ville også vælge at sætte Tverskov op på midtbanen. Drachmann har været langt under niveau de første kampe og bærer ikke anførerbindet med den autoritet vi har brug for i vores nuværende forfatning. Om Jørgen så er klar nok eller det skal være Marco, Jørgen eller en 4-backkæde det ved jeg ikke. Jeg ved bare vi mangler en midtbane til at sætte spillet sammen offensivt og bidrage til at få vores kanter sat i scene. 8'erne evner det ikke og jjt som eneste reelle substitut på 6'eren er skadet. Det er fandens vigtigt at vi får sat noget bedre offensivt sammen i den her tid. Frustrationerne vil brede sig, hvis ikke vi formår at få sat noget mere sammen offensivt vi kampene, og så kommer fejlene nede bagi. Lige nu ser jeg kun Tverskov kan gøre en forskel. Han er en leder på holdet, som qua sin kvalitet kan hive de andre op. Det kan Drachmann ikke pt, fordi han er dårlig og resten har ikke lederegenskaberne i vores nuværende forfatning
    Den eneste trøst er, at Haderslev også er ramt på selvtilliden.

    Comment


      #17
      Hvis man kigger på Jebalis Instagram, bliver dagen i dag brugt på at spille pool i stedet for at træne. Genial optakt til kampen på søndag.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
        Hvis man kigger på Jebalis Instagram, bliver dagen i dag brugt på at spille pool i stedet for at træne. Genial optakt til kampen på søndag.
        Altså de har træning kl 10.00. Hvad han bruger sin fritid på kan vi da være ligeglad med?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Altså de har træning kl 10.00. Hvad han bruger sin fritid på kan vi da være ligeglad med?
          De vil sgu nok møde trætte op hvis de skal træne fra de står op til de går i seng ;-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Altså de har træning kl 10.00. Hvad han bruger sin fritid på kan vi da være ligeglad med?
            Umiddelbart er det ikke kun Jebali, der er ude og spille pool, og umiddelbart er der ikke træning i dag, selvom det står på træningsplanen. Så skal det ds være flyttet ud af byen.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
              Hvis man kigger på Jebalis Instagram, bliver dagen i dag brugt på at spille pool i stedet for at træne. Genial optakt til kampen på søndag.
              Og? jeg kunne tænke at det var betænkeligt hvis han løb en halv marathon, men tvivler på at det gør en forskel om han spille pool, hækler eller spiller Fifa.

              Comment


                #22
                For at gøre det klart, så skyder jeg ikke på Jebali for, at han spiller pool. Jeg skyder mod optakten til på søndag, fordi hele holdet er ude og spille pool i stedet for at træne.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                  For at gøre det klart, så skyder jeg ikke på Jebali for, at han spiller pool. Jeg skyder mod optakten til på søndag, fordi hele holdet er ude og spille pool i stedet for at træne.
                  Mon ikke man har vurderet at der mere var brug for noget styrkelse af sammenholdet og teamspirit. Det ser jeg ingen problemer i en sjældent gang.

                  Truppen mangler jo ikke træningspas. Den mangler et par ekstraordinære spillere

                  Comment


                    #24
                    Jeg tror det er godt for holdet lige at få noget anden ind i hovedet end bare træning, det er noget andet hvis de spillede pool en hel uge i stedet for at træne, men af og til er det godt med adspredelse.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                      For at gøre det klart, så skyder jeg ikke på Jebali for, at han spiller pool. Jeg skyder mod optakten til på søndag, fordi hele holdet er ude og spille pool i stedet for at træne.
                      Ricardo sendt også em drengene ud at spille minigolf inden finalen eller semi - så nogle gange kan det hjælpe at tænke på noget andet.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                        For at gøre det klart, så skyder jeg ikke på Jebali for, at han spiller pool. Jeg skyder mod optakten til på søndag, fordi hele holdet er ude og spille pool i stedet for at træne.
                        Det er træning! De lærer bare at ramme målet med den lille hårde bold før de prøver det igen med den større fodbold!
                        Man må være modig og prøve nye veje til successen.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Ricardo sendt også em drengene ud at spille minigolf inden finalen eller semi - så nogle gange kan det hjælpe at tænke på noget andet.
                          Om så Brian Laudrup og Peter Schmeichel ikke trænede et halvt år da de var på toppen ville deres niveau være noget højere end Kløve eller Opondo i topform. Troels Bech mente man kunne træne sig bedre - når det gælder vores nuværende trup er jeg stærkt tvivlende. Spillerne er bare ikke bedre end hvad vi ser nu.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            #28
                            https://mobil.bold.dk/snak/traad/5668887/1
                            Haderslev satser mere på kampen mod os end pokalen. Under alle omstændigheder burde det være vores fordel at de har en kamp.

                            Comment


                              #29
                              Hvis man ikke tager til Haderslev, og ser kampen på Søndag, så kan man tage på Ryan's og se den. Her giver de en øl, hvis man har OB-gear på.

                              http://obstruktion.dk/ryans-giver-en...g-paa-soendag/

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                                Hvis man kigger på Jebalis Instagram, bliver dagen i dag brugt på at spille pool i stedet for at træne. Genial optakt til kampen på søndag.
                                Lidt luftforandring tror jeg ikke er så skidt når man står i en situation hvor der skal nye boller på suppen.

                                Comment

                                Working...
                                X