Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Håber på 4erlinie

    Oliver C
    Ryan JT KL JBL
    JD Aron
    TK Hylle
    Jebali
    Lieder

    442 eller 4411

    Bænk bla AJA, Frøkær og Svendsen

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

      Jebali ER god. Han er bare omgivet af kegler der ikke kan noget som helst.
      Han er blevet bedre, men har stadig ikke noget slutprodukt. Og så skal han lære at spille mindre svinsk. Han kunne nemt være røget ud i begge kampe her i starten.

      Comment


        #33
        Mart Lieder skulle være skadet igen

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Mart Lieder skulle være skadet igen
          Ja vi kunne godt have brugt AK lige nu, Sander Svendsen virker langt fra efterårets form, og løber Jebali ind i karantæne eller skade, så er vi for alvor på røven....

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
            Jeg gad godt vi prøvede at give Jebali en tur på bænken.

            Rent statistisk har vi været elendige med ham på banen , hvilket er pudsigt, for man sidder med fornemmelsen af, at han har noget der bidrager positivt. Men det er svært at aflæse det i statistikken og point høsten med ham på banen. Men kunne også prøve en Diamant på midten, med ham som offensiv. Men vi mangler en mand i boksen, både Sander og Jebali er fraværende i feltet, og søger for meget ned i banen.

            Jeg gad godt vi prøvede denne her.


            ———————-Ollie——————
            ——- Kasper - Tverskov - AJA ——
            Ryan ———————————Barret
            ———Aron ——JD——Kløve——-
            ​​​​​​———-—Sander/Jebali—————
            ——————Lieder——————-
            Det må være åbenbart at trænerteamet SKAL prøve noget nyt. Holdet taber og taber og spiller uafgjort. Det er hverken sjovt for spillere, publikum eller trænerteamet. Så RYST POSEN.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Mart Lieder skulle være skadet igen
              Det er noget l... Men uden at forklejne SIF, alle mand skal selvfølgelig tage opgaven seriøst. Så skal vi kunne slå dem.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #37
                Jebali skal bænkes. Jeg synes folk misforstår hvad Jebali er for en spiller. Han er på ingen måder en playmaker/ 10'er type, der kan gøre sine medspillere bedre med sin fodboldintelligens, Jebali er fodbolddum. Han har sit skud og sine udfordringer og finter, mere er der ikke i ham. Hans attitude er tilmed elendig, og han burde jo reelt være vist ud i de to første kampe. Den man skal sælges til sommer og glemmes.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Jebali skal bænkes. Jeg synes folk misforstår hvad Jebali er for en spiller. Han er på ingen måder en playmaker/ 10'er type, der kan gøre sine medspillere bedre med sin fodboldintelligens, Jebali er fodbolddum. Han har sit skud og sine udfordringer og finter, mere er der ikke i ham. Hans attitude er tilmed elendig, og han burde jo reelt være vist ud i de to første kampe. Den man skal sælges til sommer og glemmes.
                  Jeg er ikke uenig og har også beskrevet ham som en cirkus spiller, men eftersom vi ikke har en eneste på midten som kan drible uden om en papkasse og ej heller magter st skabe chancer for angriberne så er jeg villig til
                  at give ham en chance bag vores angribere. Lykkedes han heller ikke der så må han også på listen over JH fejlkøb der skal ryddes ud af i de kommende vinduer.
                  Men det skulle jo heller ikke være moget problem st komme af med ham der var jo ifgl JH rigtig mange klubber der var ude efter ham da bi hentede ham
                  Last edited by Magge; 27-02-2020, 21:29.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Jeg er ikke uenig og har også beskrevet ham som en cirkus spiller, men eftersom vi ikke har en eneste på midten som kan drible uden om en papkasse og ej heller magter st skabe chancer for angriberne så er jeg villig til
                    at give ham en chance bag vores angribere. Lykkedes han heller ikke der så må han også på listen over JH fejlkøb der skal ryddes ud af i de kommende vinduer.
                    Men det skulle jo heller ikke være moget problem st komme af med ham der var jo ifgl JH rigtig mange klubber der var ude efter ham da bi hentede ham
                    Jeg har ikke opgivet Jebali, han er teknisk meget stærk, men han har aldrig været en stor målscorer. Jeg tror vi får meget mere at se fra ham, når vejret og banerne bliver bedre. Desuden var det 100% JM som ville have ham til OB, JH skrev under på kontrakten.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                      Jeg har ikke opgivet Jebali, han er teknisk meget stærk, men han har aldrig været en stor målscorer. Jeg tror vi får meget mere at se fra ham, når vejret og banerne bliver bedre. Desuden var det 100% JM som ville have ham til OB, JH skrev under på kontrakten.
                      Vi er bare ikke i en position hvor vi kan have en spiller gående i toppen af lønhierakiet som kun kan yde 100% fra maj til september.
                      Uanset hvem der har peget på Jebali så står JH med ansvaret.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Jeg er ikke uenig og har også beskrevet ham som en cirkus spiller, men eftersom vi ikke har en eneste på midten som kan drible uden om en papkasse og ej heller magter st skabe chancer for angriberne så er jeg villig til
                        at give ham en chance bag vores angribere. Lykkedes han heller ikke der så må han også på listen over JH fejlkøb der skal ryddes ud af i de kommende vinduer.
                        Men det skulle jo heller ikke være moget problem st komme af med ham der var jo ifgl JH rigtig mange klubber der var ude efter ham da bi hentede ham
                        Du kan have en pointe. Han bliver nok ikke nogen playmaker, men jeg tror du har ret i, at han er bedst hvis han kommer fra en lidt dybere position og kan løbe mod et forsvar, end hvis han er i front og skal spilles dybt. Han har jo individuel kvalitet, det skal ikke forklejnes, og vi må da satse på, at det kan forløses, for vi har ikke mange andre skud i bøssen.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Vi er bare ikke i en position hvor vi kan have en spiller gående i toppen af lønhierakiet som kun kan yde 100% fra maj til september.
                          Uanset hvem der har peget på Jebali så står JH med ansvaret.
                          Jabali kan noget som er niveauer over de øvrige i truppen tænk hvis han havde nogle legekammerater. Han holder for meget på klatten, men han ser jo også de manglende evner hos medspillerne. Derfor tror han måske at han skal gøre det hele selv.
                          er jo grotesk at vi får en god spiller og så skulle skippe ham fordi han er bedre end de øvrige.
                          tror egentlig ikke han er svinsk som feks damen, men det er ikke kønt de sidste kampe men sidste år fik han kun et kort.

                          Comment


                            #43
                            Lieder stadig med skadeproblemer:
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-nogle-skader
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Top 6 er væk tror jeg, men det gælder stadig om at skrabe så mange point som muligt sammen. En type som Jebali bliver jeg aldrig fan af, men tror, han bliver svær at se bort fra mod Silkeborg. Aron skal have en start, Hylle fortjener det også. Håber på: OC --- Ryan - KL - JT - AJA - JBL --- JD - Aron - Frø --- Jebali - Hylle.
                              Hvis nogen har fribillet(ter) i overskud aftager jeg med glæde.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
                                Top 6 er væk tror jeg, men det gælder stadig om at skrabe så mange point som muligt sammen. En type som Jebali bliver jeg aldrig fan af, men tror, han bliver svær at se bort fra mod Silkeborg. Aron skal have en start, Hylle fortjener det også. Håber på: OC --- Ryan - KL - JT - AJA - JBL --- JD - Aron - Frø --- Jebali - Hylle.
                                Hvis nogen har fribillet(ter) i overskud aftager jeg med glæde.
                                Kan anbefale dig at købe sæsonkort. Det er jo hammer billigt.

                                Comment

                                Working...
                                X