Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Jeg tror ikke Lieder er klar fra start. Men han kan vel holde en halv time. Men vi lider kraftigt under i kompetencen i de seneste mange års indkøb. Masser af gode første divisions spiller, 5-6 med top 6 standard og så en flok af typiske bænk spillere og rotations spillere
    Præcis. Vi må ikke nævne Jesper Hansen længere, men det er hans arv - foranlediget af en nærig ejer - der gør at vi i bedste fald sidder fast i sumpen.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

      Præcis. Vi må ikke nævne Jesper Hansen længere, men det er hans arv - foranlediget af en nærig ejer - der gør at vi i bedste fald sidder fast i sumpen.
      Der går minimum 3 vinduer inden der er ryddet op. Mm NT vil lave en straksafskrivning.

      Comment


        #18
        Jeg gad godt vi prøvede at give Jebali en tur på bænken.

        Rent statistisk har vi været elendige med ham på banen , hvilket er pudsigt, for man sidder med fornemmelsen af, at han har noget der bidrager positivt. Men det er svært at aflæse det i statistikken og point høsten med ham på banen. Men kunne også prøve en Diamant på midten, med ham som offensiv. Men vi mangler en mand i boksen, både Sander og Jebali er fraværende i feltet, og søger for meget ned i banen.

        Jeg gad godt vi prøvede denne her.


        ———————-Ollie——————
        ——- Kasper - Tverskov - AJA ——
        Ryan ———————————Barret
        ———Aron ——JD——Kløve——-
        ​​​​​​———-—Sander/Jebali—————
        ——————Lieder——————-

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ved jeg godt. Det er vel også det jeg skriver. Holde Horsens og SJE bag os og hente Lyngby. Så er vi 8`er
          Så er vi enige :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
            Jeg gad godt vi prøvede at give Jebali en tur på bænken.

            Rent statistisk har vi været elendige med ham på banen , hvilket er pudsigt, for man sidder med fornemmelsen af, at han har noget der bidrager positivt. Men det er svært at aflæse det i statistikken og point høsten med ham på banen. Men kunne også prøve en Diamant på midten, med ham som offensiv. Men vi mangler en mand i boksen, både Sander og Jebali er fraværende i feltet, og søger for meget ned i banen.

            Jeg gad godt vi prøvede denne her.


            ———————-Ollie——————
            ——- Kasper - Tverskov - AJA ——
            Ryan ———————————Barret
            ———Aron ——JD——Kløve——-
            ​​​​​​———-—Sander/Jebali—————
            ——————Lieder——————-
            Det kan komme til at ske - på sigt. Men dels mangler Lieder form, dels ser Sander desværre ikke skarp ud. JEBALI VAR VILDT GOD I TRÆNINGSKAMP ENE, men spørgsmålet er om han kan gøre de andre gode, eller om de ikke forstår ham.

            Comment


              #21
              —————-Ollie——————
              Ryan- Kasper - Tverskov - Jørgen
              ———————————
              ——Aron ——JD—Frø——
              ​​​​​​———-—Jebali—————
              ———Lieder—Sander ————-

              JBL har valgt andre græsgange så tiden er inde til at få spillet afløseren ind, Kløve bringer intet så lad os se Aron fra start , Jebali kan måske gøre gavn bag et par angribere og være det kreative/skabende omfangpunkt i offensiven?
              Last edited by Magge; 25-02-2020, 08:44.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Det kan komme til at ske - på sigt. Men dels mangler Lieder form, dels ser Sander desværre ikke skarp ud. JEBALI VAR VILDT GOD I TRÆNINGSKAMP ENE, men spørgsmålet er om han kan gøre de andre gode, eller om de ikke forstår ham.
                Har sagt det før, træningskampe , sommerkampe KMD-Cup og andet gøgl kan ikke bruges til en rygende fis men alligevel ser vi ca hvert halve år vores trænere/sportsdirektør stolt berette om hvor skarpe vi ser ud og hvor godt spillet flyder. Den optimisme plejer så at hænge ved lige indtil første fløjt i ligaen så bliver vi udstillet og finder ud af at alt er som det plejer.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Ca 4.000 sæsonkort er solgt og Albani giver en gratis øl til alle på søndag

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-rek...s-oel-soendag/

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Har sagt det før, træningskampe , sommerkampe KMD-Cup og andet gøgl kan ikke bruges til en rygende fis men alligevel ser vi ca hvert halve år vores trænere/sportsdirektør stolt berette om hvor skarpe vi ser ud og hvor godt spillet flyder. Den optimisme plejer så at hænge ved lige indtil første fløjt i ligaen så bliver vi udstillet og finder ud af at alt er som det plejer.
                    Jebali ER god. Han er bare omgivet af kegler der ikke kan noget som helst.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Jebali ER god. Han er bare omgivet af kegler der ikke kan noget som helst.
                      Og bliver måske brugt lidt forkert/passer ikke ind i nuværende system

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Og bliver måske brugt lidt forkert/passer ikke ind i nuværende system
                        Måske og derfor jeg gerne ser ham i en rolle bag angriberne
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Måske og derfor jeg gerne ser ham i en rolle bag angriberne
                          Samme her. Men så går det bare ikke med 5 i bagkæden IMO. Så skal 2 midtbanespillere samle det hele. Det er ingen af vores gode nok til

                          Comment


                            #28
                            Jeg har det ambivalent med Jebali. Han er klart vores dygtigste boldspiller, men han er også (måske sammen med Kasper Og AJA) medvirkende årsag til at vores kantspil ikke fungerer optimalt. Der går for mange berøringer før den flyttes ud og frem. Det kan en Barrett i topform til dels leve med, hvor Ryan er mere afhængig af at hans mange (for)løb bliver fodret med afleveringer før modstanderen har dobbeltteamet ham. Barrett er en dygtigere dribler og kan gøre mere selv, når han rammer formen. Det gør han bare slet ikke pt og så er han næsten sat helt ud af spillet.

                            Både bagfra og fra Jebali er der pt stort set lukket for de tidlige aflevering til kanterne og så bliver det bare lettere for modstanderne at pille pynten af Jebali og derned vores offensiv.

                            Comment


                              #29
                              Tipsbladet spår om 1-1.
                              hvis vi https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...silkeborg-if-5
                              personligt håber jeg vi kan snige os op på 8. Pladsen. Ville være godt at hente Lyngby og stadig holde Sdr Jysk bag os.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                —————-Ollie——————
                                Ryan- Kasper - Tverskov - Jørgen
                                ———————————
                                ——Aron ——JD—Frø——
                                ​​​​​​———-—Jebali—————
                                ———Lieder—Sander ————-

                                JBL har valgt andre græsgange så tiden er inde til at få spillet afløseren ind, Kløve bringer intet så lad os se Aron fra start , Jebali kan måske gøre gavn bag et par angribere og være det kreative/skabende omfangpunkt i offensiven?
                                Især god ide med Jebali. Han har noget fodbold intelligens, som vi savner så meget.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X