Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB - Silkeborg

    En vigtig kamp for OB, som jeg mener er 50/50

    Der skal simplethen ske noget, for OB kan ikke fortsætte som de har gjort på det sidste.

    Mit bud på hvordan man kan vinde kampen:
    Oliver C
    Ryan - A. Juul- Kasper Larsen - Barrett
    Frøkær - Tverskov - Aron - Kløve
    Jebali
    Hyllegård

    #2
    Vindes skal der. Jeg tror Kent Nielsen vil gøre alt der er muligt for at det ikke sker. Og så kan det gå galt. Også med dit hold.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Vindes skal der. Jeg tror Kent Nielsen vil gøre alt der er muligt for at det ikke sker. Og så kan det gå galt. Også med dit hold.
      Nåå, hvornår præsterede et Kent-Nielsen-hold i Odense?! ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Det er en kamp hvor alt uafgjort vil være en kæmpe skuffelse og hvor et nederlag må stille et stort spørgsmålstegn ved JM’s evner og forsatte virke i OB.
        Bliver spændende at se om der stædigt holdes fast i det som ikke virker eller der er mod nok til at turde prøve noget andet når det er rækkens dårligste hold som kommer på besøg, ligeledes vil det nok også kunne aflæses på tilskuertallet uanset Odense overdænges med fribilletter.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Det er en kamp hvor alt uafgjort vil være en kæmpe skuffelse og hvor et nederlag må stille et stort spørgsmålstegn ved JM’s evner og forsatte virke i OB.
          Bliver spændende at se om der stædigt holdes fast i det som ikke virker eller der er mod nok til at turde prøve noget andet når det er rækkens dårligste hold som kommer på besøg, ligeledes vil det nok også kunne aflæses på tilskuertallet uanset Odense overdænges med fribilletter.
          Det er en kamp der skal give 3 points. Det bliver nødvendigvis ikke nogen specielt let kamp og det behøver for min skyld ikke være kønt. Jeg er faktisk totalt ligeglad med hvordan de 3 points kommer i hus. Det er en kamp der i vigtighed minder om den vi vandt i Vejle sidste år. Der skal bare køres 3 points ind på kontoen så vi standser vores blødning.
          Det er ekstremt vigtigt vi holde både Horsens og SJE bag os og så skal vi hente enten lyngby eller Randers som begge er 3 points foran os lige nu. Så vi kan komme væk fra den ekstremt giftige 9. plads.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            En vigtig kamp for OB, som jeg mener er 50/50

            Der skal simplethen ske noget, for OB kan ikke fortsætte som de har gjort på det sidste.

            Mit bud på hvordan man kan vinde kampen:
            Oliver C
            Ryan - A. Juul- Kasper Larsen - Barrett
            Frøkær - Tverskov - Aron - Kløve
            Jebali
            Hyllegård
            Hyldegård ligefrem mod et Sif som står lavt og vil spille på kontra?
            Godt nok er de uden den nye angriber, men hvis vi skal i en 4 back kæde skal AJA bestemt ikke starte inde.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Hyldegård ligefrem mod et Sif som står lavt og vil spille på kontra?
              Godt nok er de uden den nye angriber, men hvis vi skal i en 4 back kæde skal AJA bestemt ikke starte inde.
              Efter at have tænkt over det, bliver det nok Lieder i min opstilling, i stedet for Hyllegård. Og så er det også tvivlsomt at tage Tverskov væk fra forsvaret, og op på midten. Der skal bare ske noget, for det kører ad helvedes til lige nu, og jeg ved faktisk ikke om jeg gider at tage på stadion og fryse hvis træneren igen stiller i samme kønsløse opstilling

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Det er en kamp hvor alt uafgjort vil være en kæmpe skuffelse og hvor et nederlag må stille et stort spørgsmålstegn ved JM’s evner og forsatte virke i OB.
                Bliver spændende at se om der stædigt holdes fast i det som ikke virker eller der er mod nok til at turde prøve noget andet når det er rækkens dårligste hold som kommer på besøg, ligeledes vil det nok også kunne aflæses på tilskuertallet uanset Odense overdænges med fribilletter.
                Uanset resultatet på søndag, så håber jeg at JM er fredet. Trænerskifte på denne tid af sæsonen gavner ingen! Jeg anerkender at det ser svært ud, men tror stadig på at JM kan skabe mirakler for os.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                  Efter at have tænkt over det, bliver det nok Lieder i min opstilling, i stedet for Hyllegård. Og så er det også tvivlsomt at tage Tverskov væk fra forsvaret, og op på midten. Der skal bare ske noget, for det kører ad helvedes til lige nu, og jeg ved faktisk ikke om jeg gider at tage på stadion og fryse hvis træneren igen stiller i samme kønsløse opstilling
                  Jeg tror ikke Lieder er klar fra start. Men han kan vel holde en halv time. Men vi lider kraftigt under i kompetencen i de seneste mange års indkøb. Masser af gode første divisions spiller, 5-6 med top 6 standard og så en flok af typiske bænk spillere og rotations spillere

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Det er en kamp der skal give 3 points. Det bliver nødvendigvis ikke nogen specielt let kamp og det behøver for min skyld ikke være kønt. Jeg er faktisk totalt ligeglad med hvordan de 3 points kommer i hus. Det er en kamp der i vigtighed minder om den vi vandt i Vejle sidste år. Der skal bare køres 3 points ind på kontoen så vi standser vores blødning.
                    Det er ekstremt vigtigt vi holde både Horsens og SJE bag os og så skal vi hente enten lyngby eller Randers som begge er 3 points foran os lige nu. Så vi kan komme væk fra den ekstremt giftige 9. plads.
                    Vi har nu 3p plus en langt bedre målscore til Horsens og SJE. Det burde simpelthen være muligt med 4 kampe igen at holde

                    Og så syntes at det burde være muligt at hente 3p på Lyngby når de har BIF,Aab og Hobro på udebane samt FCK hjemme. De kan selvfølgelig afgøre det selv men vi kan håbe det kun kaster 2-4p af sig

                    Men vi SKAL SKAL SKAL vinde på søndag

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Vi har nu 3p plus en langt bedre målscore til Horsens og SJE. Det burde simpelthen være muligt med 4 kampe igen at holde

                      Og så syntes at det burde være muligt at hente 3p på Lyngby når de har BIF,Aab og Hobro på udebane samt FCK hjemme. De kan selvfølgelig afgøre det selv men vi kan håbe det kun kaster 2-4p af sig

                      Men vi SKAL SKAL SKAL vinde på søndag
                      Det er ikke vigtigt for jer om i slutter 9-11 i grundspillet ... det er 7-8 der gør en forskel.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Vi har nu 3p plus en langt bedre målscore til Horsens og SJE. Det burde simpelthen være muligt med 4 kampe igen at holde

                        Og så syntes at det burde være muligt at hente 3p på Lyngby når de har BIF,Aab og Hobro på udebane samt FCK hjemme. De kan selvfølgelig afgøre det selv men vi kan håbe det kun kaster 2-4p af sig

                        Men vi SKAL SKAL SKAL vinde på søndag
                        Jo håb har vi alle, men det kan blive grimt.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Det er ikke vigtigt for jer om i slutter 9-11 i grundspillet ... det er 7-8 der gør en forskel.
                          Ved jeg godt. Det er vel også det jeg skriver. Holde Horsens og SJE bag os og hente Lyngby. Så er vi 8`er

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Jo håb har vi alle, men det kan blive grimt.
                            Ingen nemme kampe. Men alt andet en sejr vil være en kæmpe fiasko

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Det er ikke vigtigt for jer om i slutter 9-11 i grundspillet ... det er 7-8 der gør en forskel.
                              Enig, det er også derfor vi skal holde Horsens og SjE bag os samt indhente Lyngby eller Randers som pt ligger på plads 7-8.

                              Comment

                              Working...
                              X