Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB 23/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    AJA er bare for dårlig til start elleve
    Forstod aldrig den signing ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #32
      To lige ringe hold, men i det mindste sluttede vi 1. Halvleg bedst/mindst ringe af.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Frø har imo ikke været dårligere end JJT, Greve, Opondo eller Kløve så at pege ham ud som en der skal til at vise noget mere forstår jeg personligt ikke. Generelt skal vores midtbanefolk i den grad til at vise noget mere, mål, assist etc.
        Hvor om alting er, når vores midtbane spillere kollektivt præstere elendigt ser jeg klart mest fidus i at spille med dem der er mest perspektiv i, og det er pt. Frø imo.
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Helt enig, ser hellere Kløve blive sat af for her kan man i højere grad snakke om at skulle steppe op ift Frø som jo er ung og stadig under udvikling
        Kløve er en bedre og klogere spiller end Frøkjær. Jeg har ikke set noget fra Frøkjær der skulle berette at han er foran JJ og Kløve. Opondo er jeg enig i og Greve er ligsom solgt

        Comment


          #34
          Barrett ligner en skygge af sig selv.
          Midtbanen skuffer igen.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #35
            Vi kom bedre med i slutningen af 1. halvleg, men vi har godt nok svært ved at kreere chancer. Midtbanen byder ikke ind med meget offensivt. AJA, Frø og Ryan har haft en del dårlige aktioner. Jebali med et par høje albuer, der på en dårlig dag kunne have kostet mere en det ene gule kort han har fået. Svendsen ser ud til at mangle noget timing og har et par tekniske fejl. Det kan kun blive bedre i 2. halvleg.
            Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Barrett ligner en skygge af sig selv.
              Midtbanen skuffer igen.
              Jeg synes faktisk at vores bedste opspil, eller forsøg på opspil er kommet når Barret har været på bolden. Han er en af de få der leverer ok, på en dag hvor hele holdet spiller med håndbremsen trukket.
              Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

                Jeg synes faktisk at vores bedste opspil, eller forsøg på opspil er kommet når Barret har været på bolden. Han er en af de få der leverer ok, på en dag hvor hele holdet spiller med håndbremsen trukket.
                Tja, men det blev ja mest "forsøg" Ryan leverer ja også ikke i offensiven. Men Barrett smider alt for meget væk.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Puha en dårlig kamp. Vi starter jo ekstremt nervøst, hvor vi simpelthen ikke tør spille med bolden og slår lange bolde frem. Det sidste kvarter ser dog noget bedre ud. Vi får sat lidt pasninger sammen og det er kun svendsens dårlige berøringer eller mangel på samme, som gør vi ikke har haft flere større muligheder end den frøkjær får til sidst. Randers spiller som randers gør. De har to fysisk stærke angribere, som kan gøre det onde ved os i boksen. Ellers er det godt nok ikke meget de kommer med. Får vi sat lidt af det samme sammen som her til sodst i. 1. halveg, så synes jeg vi har gode chancer, men vi ser også både frøkjær og juel lave fejl, som randers kan straffe. Det bliver tæt til det sidste, men jeg tror det er en god kamp at have aron og lieder at skyde med fra bænken. Randers virker ikke for sikre bagved og kan svendsen og jebali ikke gøre det bedre end hidtil, så håber jeg de to kan udnytte de muligheder vi bør få her i 2. Halveg

                  Comment


                    #39
                    Aron ind nu!
                    Problemet er midtbanen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Aron ind nu!
                      Problemet er midtbanen.
                      Altså man køber Aron i erkendelse af, at midtbanen ikke har fungeret, men man vælger at fortsætte med selvsamme midtbane....

                      Comment


                        #41
                        Greve med ringe indhop so far ...

                        Comment


                          #42
                          Det er godt nok dårlig fodbold...

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Det er godt nok dårlig fodbold...
                            Tror ikke vi kan forvente lækker teknisk fodbold på en bane som denne og med et fysisk spillende Randers hold. Synes vi gør det fornuftigt, og det ser lovende ud med Lieder.

                            Comment


                              #44
                              SÅ SKYd

                              Comment


                                #45
                                for fanden, der var det ved at gå galt! OC og AJA i fællesskab...

                                Comment

                                Working...
                                X