Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB 23/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Mart lieder med en AK Classic...

    Comment


      #47
      Igen kæmpefejl af AJA, så dem der påstår, at det var en ren tilfældighed at BIF scorede til 1-0 på hans koks, burde bare indse, at det ikke er tilfældigt at han er dårlig.

      Comment


        #48
        3 minutters tillægstid og Randers sidder på det hele

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Igen kæmpefejl af AJA, så dem der påstår, at det var en ren tilfældighed at BIF scorede til 1-0 på hans koks, burde bare indse, at det ikke er tilfældigt at han er dårlig.
          Det skal måske lige siges, at forsvaret flere gange er efter OC, fordi han ikke kommunikere ved indgreb. De efterlyser klart noget lyd fra ham.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #50
            AJA giver et hjørnespark væk

            Comment


              #51
              det slutter 0-0

              Comment


                #52
                Vi er så færdige ifht top 6. Det vil jeg faktisk gerne høre JM sige.

                Comment


                  #53
                  0-0 - det skal vi være glade for...

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                    AJA giver et hjørnespark væk
                    Lund og lund er heller ikke gode nok. Kvantitet i stedet for kvalitet.

                    Comment


                      #55
                      Farvel til slutspil men vi har heller ikke holdet eller spillet lige nu.








                      Comment


                        #56
                        Sløj omgang. Så hedder den vel minimum 9-10 point i de sidste 4 kampe, hvis vi skal med. Velbekomme.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                          Kløve er en bedre og klogere spiller end Frøkjær. Jeg har ikke set noget fra Frøkjær der skulle berette at han er foran JJ og Kløve. Opondo er jeg enig i og Greve er ligsom solgt
                          Er Greve solgt??! Spøg til side.
                          Kløve er end bedre spiller end Frø ja, det viser han desværre bare ikke så tit. Og hvorfor er det egentligt at det er en spiller som Frø der skal vise at han er bedre end de "etablerede" spillere for at han er berettiget spilletid? Bør det ikke i højere grad være de etablerede spillere, Kløve, JJT, der skal vise det ekstra der gør at de skal foretrækkes frem for en ung fremtidig spiller som Frø? Det synes jeg, og Frø har hverken været bedre eller dårligere end de andre i denne sæson imo. hvorfor han endelig bare skal spille hvis du spørger mig. Det betyder ikke at jeg ikke håber på nye spillere til midtbanen, for det gør jeg. Men jeg forstår ikke hvorfor man foretrækker Kløve eller JJT frem for Frø


                          Comment


                            #58
                            Top 6 er røget nu.. :(

                            Comment


                              #59
                              Ufattelig ringe kamp, hvor vi er tæt på at smide det hele til sidst. Vi skaber stort set intet. Det ene point kan i sidste ende vise sig at være vigtigt, men vi ligner godt nok ikke et hold der har noget at gøre i et mesterskabsslutspil.
                              Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

                              Comment


                                #60
                                Det var en pinlig kamp. Både Randers og OB er simpelthen for dårlige rent teknisk.
                                Måske er det på tide at blæse til angreb? Drop 3 back kæden måske? Vi har jo kun 2 gode stoppere.

                                OC

                                RJL - KL - JT - Jørgen

                                Sander - Frø - JD - Aron - Jebali

                                Lieder

                                Der skal prøves noget nyt, vi skaber intet igen i dag. Kun Jebali prøver. Frø havde dog en god kamp, der mangler bare den sidste kreativitet.

                                Comment

                                Working...
                                X