Oprindeligt indsendt af sjn
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Stemmer fra Ådalen - interview med Thorborg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægJeg forventer satme heller ikke Thorborg smider om sig med penge som JBA i Brøndby gør :)
Dengang JH kom til klubben der smækkede Thorborg sgu da sin pengepung k og sagde til JH han skulle ryde op i økonomien. Og de rhae han jo fået gjort. Og mon ikke det er derfor at Thorborg den dag idag åbner lidt op for pengepungen igen.. netop fordi økonomien er blevet bedre en dengang JH startede i klubben.
- Likes 3
Comment
-
I ugens nye udsendelse er man også kommet til den konklusion at Top 6 er væk og at det nu bare gælder om at blive nr 8
att: ham der havde vores storskærme som en Koval kan jeg fortælle er der allerede er ny(e) på vej. Det har været bestilt længe og bliver sat op inden længe.
Også en pænt stor investering
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægI ugens nye udsendelse er man også kommet til den konklusion at Top 6 er væk og at det nu bare gælder om at blive nr 8
att: ham der havde vores storskærme som en Koval kan jeg fortælle er der allerede er ny(e) på vej. Det har været bestilt længe og bliver sat op inden længe.
Også en pænt stor investering
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Øhhh jeg tror nok bare det er fordi de er gamle og der er kommet en masse “pixel” fejl mm eller hvad det hedder. Og så har de vidst også været ude af drift et par gange. Så det er nok bare tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nogen der kan huske hvornår de nuværende blev sat op? 10 år siden eller deromkring?
Edit. Det er 12 år siden
https://www.tv2fyn.dk/fyn/storskaerme-pa-odense-stadion
Comment
Comment