Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF 16/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Jeg mener ikke at det er overraskende eller kan være utilfredsstillende for OB, men de melder bare noget andet ud ... lidt som kampreferaterne og når Hemmingsen siger at OB er styrket, der ville jeg som fan sgu blive lidt træt af det spin, nu tænker jeg bare at I skal være lidt forbeholdende når der meldes ud, men det er der så også nogen der er :).

    Ja, det havde været pænt fladt for dig hvis den var blevet aflyst, jeg tror ikke det var langt fra og det havde været til at forstå.
    I baglys og siden kl. 19.45 i går ville jeg have prefereret en aflysning... ;-)
    Er meget enig i hensigtcaf OBs kampreferater/opdatering de havde i fortiden til dels der en egen realitet.
    Men i forhold til billetsalget sagde de ja kun at der var større interesse end sædvanligt flere uger før Kampen og det er ja ret god muligt.
    Om Hemme har ret vil fremtiden vise. Aktuelt ser jeg os ikke styrket men hvis Aron og Skjelvik viser sig som klassespiller når de er indspillet så kunne man vel sige at vi er styrket- på den lidt længere bane.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Nu er tæt på 10000 vel ret o.k. når man tager vejrforholdninger i betragtning. Der var ja stor aflysningsfare og var meget lettet da søndageftermiddag kom udmeldingen at kampen gennemføres.
      Der er ingen tvivl om at mange blev hjemme pga vejret. Også mange der havde billet blev hjemme. Det er jo åbenlyst fakta.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Der er ingen tvivl om at mange blev hjemme pga vejret. Også mange der havde billet blev hjemme. Det er jo åbenlyst fakta.
        Er ikke i tvivl om at mange blev hjemme grundet vejret og at der var nogle med billet som valgte at blive hjemme men hvor finder du det fakta?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Er ikke i tvivl om at mange blev hjemme grundet vejret og at der var nogle med billet som valgte at blive hjemme men hvor finder du det fakta?
          Jeg kender 4 stk der blev hjemme. De havde aftalt det men ombestemte sig i løbet af eftermiddagen. Så hvad er mange?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg kender 4 stk der blev hjemme. De havde aftalt det men ombestemte sig i løbet af eftermiddagen. Så hvad er mange?
            Jeg kender 5 der skulle have været med. De fattede ikke jeg gik derover.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Jeg kender 5 der skulle have været med. De fattede ikke jeg gik derover.
              Så kom vi hurtigt på 9. Tror den havde været et stykke over 10.000 hvis det bare havde tørvejr

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Så kom vi hurtigt på 9. Tror den havde været et stykke over 10.000 hvis det bare havde tørvejr
                Havde vejret været godt tror jeg også vi kunne have nået de 12.000, er ikke i tvivl om at vores meget ringe overdækning gør at folk ikke gider på stadion i regnvejr
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Jeg ville have svoret at der ikke var mere end 7000-8000 i går. Det lignede ikke at der var så mange. Men set trækker vel op, at Brøndby har så mange med

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Jeg ville have svoret at der ikke var mere end 7000-8000 i går. Det lignede ikke at der var så mange. Men set trækker vel op, at Brøndby har så mange med
                    Jeg har nok aldrig set så mange folk gå hjem i pausen som i går.
                    Det eneste sted der var tørvejr var vel også nærmest på toilettet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Jeg har nok aldrig set så mange folk gå hjem i pausen som i går.
                      Det eneste sted der var tørvejr var vel også nærmest på toilettet.
                      Vi havde nu fint tørvejr et godt stykke oppe på RMN , men den alibi overdækning der er er heller ikke meget bevendt når det regner.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment

                      Working...
                      X