Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF 16/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    OB har 3 angribere Jebali, Svendsen og Lieder man fik meget dårlige resultater i efteråret med 3 på banen på samme tid, det tror og håber jeg man har lært af. En af dem starter ude.
    Noget af det jeg rigtigt godt kan lide ved JM er at han taktisk er meget fleksibel og omstillingsparat, både mht start11 fra kamp til kamp, men også undervejs i kampene. Derfor kan jeg sagtens forestille mig at vi kommer til at se alle 3 i aktion samtidig, men som udgangspunkt tror klart på at 5-3-2 blive vores foretrukkende system.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Noget af det jeg rigtigt godt kan lide ved JM er at han taktisk er meget fleksibel og omstillingsparat, både mht start11 fra kamp til kamp, men også undervejs i kampene. Derfor kan jeg sagtens forestille mig at vi kommer til at se alle 3 i aktion samtidig, men som udgangspunkt tror klart på at 5-3-2 blive vores foretrukkende system.
      Det tror jeg du har ret i. I efteråret tror jeg mest det blev prøvet af, fordi vi var udfordret på midtbanespillere. Enten var de skadet eller også manglede de kvalitet. Derfor blev der eksperimenteret lidt. Det tror jeg bestemt ikke der gør nu når det spidser til i kampen om top 6. Når Sabbi kommer, forestiller jeg mig, at vi forsøger med 3 mand i front igen, men indtil da, tror jeg det er skadeskvaler ala det vi så i efteråret, som skal få det til at ske.

      Comment


        #63
        Blev lige nødt til at læse op på en statistik efter noget jeg så OB smed op på de sociale medier. Here goes:

        Hjemmekampe mod Brøndby de sidste 15 år med over 12.000 tilskuere:

        8 kampe
        0 sejre
        4 uafgjorte
        4 nederlag
        Pointsnit: 0,5

        Hjemmekampe mod Brøndby de sidste 15 år med under 12.000 tilskuere:

        12 kampe
        4 sejre
        3 uafgjorte
        5 nederlag
        Pointsnit: 1,25


        Jeg ved ikke, hvorfor vi ikke kan spille imod Brøndby, når der kommer mange tilskuere, det burde jo være en indikator på, at OB gør det godt, men bliv venligst væk på søndag.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Blev lige nødt til at læse op på en statistik efter noget jeg så OB smed op på de sociale medier. Here goes:

          Hjemmekampe mod Brøndby de sidste 15 år med over 12.000 tilskuere:

          8 kampe
          0 sejre
          4 uafgjorte
          4 nederlag
          Pointsnit: 0,5

          Hjemmekampe mod Brøndby de sidste 15 år med under 12.000 tilskuere:

          12 kampe
          4 sejre
          3 uafgjorte
          5 nederlag
          Pointsnit: 1,25


          Jeg ved ikke, hvorfor vi ikke kan spille imod Brøndby, når der kommer mange tilskuere, det burde jo være en indikator på, at OB gør det godt, men bliv venligst væk på søndag.
          Den statistik bryder vi på søndag og smider 3 point ind på kontoen! Fuldt hus på stadion, tak :)

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

            Den statistik bryder vi på søndag og smider 3 point ind på kontoen! Fuldt hus på stadion, tak :)
            Spørgsmålet er om der kommer over 12000 på søndag. Det bliver et frygteligt vejr efter vejrudsigten.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Spørgsmålet er om der kommer over 12000 på søndag. Det bliver et frygteligt vejr efter vejrudsigten.
              Der findes ikke dårligt vejr, kun forkert påklædning - citat fra barnets børnehave

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Der er ekstraordinært gang i billetsalget

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stor-i...superligakamp/
                Undskyld, men jeg tror de spinner den grundigt :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #68
                  Vi nærmer os første kamp. Det har set solidt ud i optakten, og jeg har en fornemmelse af, at den får endnu et ryk opad på søndag.

                  Jeg tror at Jacob Michelsen har fået skiftet det ud - og ind han ville i vinterpausen, for at få et mere markant udtryk. Jeg synes stadig at der mangler et par forstærkninger, men vi må vente til sommer med top 3-holdet.

                  mit bud på opstillingen til på søndag
                  Oliver C
                  Ryan - Kasper L. - Tverskov - Juul A - Barrett
                  Aron - Drachmann - Kløve
                  Jebali - Lieder


                  personligt, så jeg hellere Oliver Lund på venstre back, men jeg tror ikke at det sker.
                  Last edited by Københavnstinker; 13-02-2020, 10:31.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Vi nærmer os første kamp. Det har set solidt ud i optakten, og jeg har en fornemmelse af, at den får endnu et ryk opad på søndag.

                    Jeg tror at Jacob Michelsen har fået skiftet det ud - og ind han ville i vinterpausen, for at få et mere markant udtryk. Jeg synes stadig at der mangler et par forstærkninger, men vi må vente til sommer med top 3-holdet.

                    mit bud på opstillingen til på søndag
                    Oliver C
                    Ryan - Kasper L. - Tverskov - Juul A - Barrett
                    Aron - Drachmann - Kløve
                    Jebali - Lieder


                    personligt, så jeg hellere Oliver Lund på venstre back, men jeg tror ikke at det sker.
                    Tror 99,99% på at Frøkjær starter inde. Nok istedet for Aron

                    Comment


                      #70
                      Alexander Juel er klar til, at Superligaen starter igen. Han garanterer, at OB kommer hamrende på søndag mod Brøndby.

                      http://obstruktion.dk/alexander-juel...-mod-broendby/

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Alexander Juel er klar til, at Superligaen starter igen. Han garanterer, at OB kommer hamrende på søndag mod Brøndby.

                        http://obstruktion.dk/alexander-juel...-mod-broendby/
                        Det forventer jeg også at de gør

                        Comment


                          #72
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/odense...-hvidt-for-ob/

                          vi bliver alligevel et par stykker på søndag, trods en træls en vejrudsigt

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/odense...-hvidt-for-ob/

                            vi bliver alligevel et par stykker på søndag, trods en træls en vejrudsigt
                            69 sæsonkort fra rekorden

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                              Der findes ikke dårligt vejr, kun forkert påklædning - citat fra barnets børnehave
                              Ligesom der heller ikke findes dårlig mad, kun dårlig mave

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                                Der findes ikke dårligt vejr, kun forkert påklædning - citat fra barnets børnehave
                                Vejret bliver som sidste søndag hvor en masse kampe blev aflyst rundt omkring i Europa. Måske bliver den udsat

                                Comment

                                Working...
                                X