Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-Middelfart lørdag 18/1 kl 10.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    3-0. Klasseforskel her i 2. Halvleg

    Comment


      #47
      Jebali kunne have scoret 4 kasser nu. Han er virkelig god idag sammen med Sander. AK gør det super som venstrekant. Måske på en billig baggrund men alliwl

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        10-12 min forsinkelse på mit stream
        Havde jeg også nu. Kunne rette det til sidst at trykke "Senden"-knappet. Den findes i udvalget højt på højre ( de tre punkter der).
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Jeg håber ikke OB betaler penge for det kamerasetup - eller i givet fald kan slippe for at betale for den tid bolden ikke er billedet og hvor kameraet springer rundt - vel godt og vel 1/3 af tiden.

          Comment


            #50
            Taget ud fra kampen i dag, må jeg bare sige Jebali godt kan blive en oplevelse i foråret

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              3-0. Klasseforskel her i 2. Halvleg
              Nogen, der var i Ådalen og kan beskrive Jebalis andet mål? Kameraets algoritme havde åbenbart besluttet sig for at det var mere interessant, hvad der skete omkring midterlinjen i situationen...

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                Taget ud fra kampen i dag, må jeg bare sige Jebali godt kan blive en oplevelse i foråret
                Ja, udover de to kasser og andre fine forsøg var han også god i opspillet. På en billig baggrund utvivlsomt, men alligevel opløftende!

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Jeg håber ikke OB betaler penge for det kamerasetup - eller i givet fald kan slippe for at betale for den tid bolden ikke er billedet og hvor kameraet springer rundt - vel godt og vel 1/3 af tiden.
                  Det er købt og betalt. Tror det bliver lidt forvirret af at der bliver spillet bold på flere sidelinier og banen ved siden af.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jebali kunne have scoret 4 kasser nu. Han er virkelig god idag sammen med Sander. AK gør det super som venstrekant. Måske på en billig baggrund men alliwl
                    Det virkede som om de to udgør en ret fin angrebsduo. Det er jo fint at vide, hvis Kadrii skulle blive solgt...

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det er købt og betalt. Tror det bliver lidt forvirret af at der bliver spillet bold på flere sidelinier og banen ved siden af.
                      Uden tvivl. Men det må da være muligt at indkode nogle parametre (banen) indenfor hvilke det skal reagere på bolden..

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                        Taget ud fra kampen i dag, må jeg bare sige Jebali godt kan blive en oplevelse i foråret
                        Kampens spiller hands down. Lækre detaljer,2 mål, masser af løb og genpres..

                        Tarik var jeg imponeret af. Dejlig kontrollerende midtbanespiller. Lavede ingen fejl men blev heller ikke presset det store. Gjorde sig konstant spilbar og helt bolden igang hele tiden. Modsat Frøkjær i 1. Halvleg som spiller med stor risiko og lavede et hav af fejl
                        Sander og AK var også gode

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Uden tvivl. Men det må da være muligt at indkode nogle parametre (banen) indenfor hvilke det skal reagere på bolden..
                          Yep. En lille kalibrering er nok ikke af vejen

                          Comment


                            #58
                            Bedste i 1.halvleg var Kløve og Madu. Værst må jeg sige var Baskim. Han er så dygtig at man kan forvente et højere bundniveau også i første træningskamp. Ved ikke om han var halvskadet for han gik hurtigt ind da de andre havde konditionstræning efter 1.halvleg.
                            Det var et langt stærkere hold i 2.halvleg. Jebali, Sander, og AK bedst. Oli Lund også bund solid. Ibrahimagic god teknisk og fint blik for spillet, ser dog noget skrøbelig ud fysisk.
                            Kasper Larsen stod og kikkede på sine nye holdkammerater fra sidelinjen.

                            Comment


                              #59
                              JM tilfreds

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/reakti...er-middelfart/

                              Comment


                                #60
                                Fra ob.dk

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-sej...traeningskamp/

                                Comment

                                Working...
                                X