3-0. Klasseforskel her i 2. Halvleg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp OB-Middelfart lørdag 18/1 kl 10.00
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg10-12 min forsinkelse på mit stream"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg håber ikke OB betaler penge for det kamerasetup - eller i givet fald kan slippe for at betale for den tid bolden ikke er billedet og hvor kameraet springer rundt - vel godt og vel 1/3 af tiden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJebali kunne have scoret 4 kasser nu. Han er virkelig god idag sammen med Sander. AK gør det super som venstrekant. Måske på en billig baggrund men alliwl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlægTaget ud fra kampen i dag, må jeg bare sige Jebali godt kan blive en oplevelse i foråret
Tarik var jeg imponeret af. Dejlig kontrollerende midtbanespiller. Lavede ingen fejl men blev heller ikke presset det store. Gjorde sig konstant spilbar og helt bolden igang hele tiden. Modsat Frøkjær i 1. Halvleg som spiller med stor risiko og lavede et hav af fejl
Sander og AK var også gode
- Likes 1
Comment
-
Bedste i 1.halvleg var Kløve og Madu. Værst må jeg sige var Baskim. Han er så dygtig at man kan forvente et højere bundniveau også i første træningskamp. Ved ikke om han var halvskadet for han gik hurtigt ind da de andre havde konditionstræning efter 1.halvleg.
Det var et langt stærkere hold i 2.halvleg. Jebali, Sander, og AK bedst. Oli Lund også bund solid. Ibrahimagic god teknisk og fint blik for spillet, ser dog noget skrøbelig ud fysisk.
Kasper Larsen stod og kikkede på sine nye holdkammerater fra sidelinjen.
- Likes 1
Comment
Comment