Kald mig optimist, men selv hvis vi taber til AGF idag så tror jeg ikke vi rykker ud. Taber vi idag så er der 2 point til stregen (faktisk 3, da vi har en klart bedre målscore end VFF/AGF/SJE
De 4 holds 3 sidste kampe er som sådan:
AGF - OB: 1
FCV - AGF: X
AGF - SJE: X
Aab - AGF: 1
VFF - FCK: 2
VFF - FCN: X
EFB - VFF: 1
EFB - SJE: 1
SJE - AGF: X
SJE - FCM: X
FCV - Aab: 2
RFC - FCV: 1
Jeg synes ikke jeg er specielt optimistisk mht. mine gæt på resultaterne. Sker ovenstående så vil de 4 hold ende med følgende point:
AGF: 5
VFF: 1
SJE: 2
FCV: 1
Hvilket vil betyde følgende stilling, samtiditg med at vi taber vores sidste 4 kampe:
OB: 34
AGF 34
SJE: 34
FCV: 34
VFF: 31
Alle de 4 hold kan overraske og få flere point end jeg gætter på, men siden AGF har indbyrdes kampe mod FCV og SJE, så tror jeg ikke at vi rykker ned, selvom vi taber vores sidste 4 kampe.
De 4 holds 3 sidste kampe er som sådan:
AGF - OB: 1
AGF - SJE: X
Aab - AGF: 1
VFF - FCK: 2
VFF - FCN: X
EFB - VFF: 1
EFB - SJE: 1
SJE - AGF: X
SJE - FCM: X
FCV - Aab: 2
RFC - FCV: 1
Jeg synes ikke jeg er specielt optimistisk mht. mine gæt på resultaterne. Sker ovenstående så vil de 4 hold ende med følgende point:
AGF: 5
VFF: 1
SJE: 2
FCV: 1
Hvilket vil betyde følgende stilling, samtiditg med at vi taber vores sidste 4 kampe:
OB: 34
AGF 34
SJE: 34
FCV: 34
VFF: 31
Alle de 4 hold kan overraske og få flere point end jeg gætter på, men siden AGF har indbyrdes kampe mod FCV og SJE, så tror jeg ikke at vi rykker ned, selvom vi taber vores sidste 4 kampe.
Comment