Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Emmanuel Sabbi
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
I en klub som Lyngby skal man godt nok være heldig eller dygtig for at finde en som ham. Ville 100 gange hellere have ham end Sabbi hvis jeg selv kunne vælge
Corlu er altså også en bedre spiller end Sabbi (som jeg ser det), som reelt nemt kunne ende i udlandet nu ... han har virkelig noget ekstra.
Afslutninger, driblinger og pasninger er på et meget højt niveau for suppen, hvis han havde fart som Sabbi ville han være ekstrem.Last edited by Entusiastens; 13-07-2020, 20:28.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obcph Se indlægSuk. Sabbi går med mulig forstrækning i baglåret i dagens kamp.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Mener det kun er en og ingen kval kampeLast edited by Entusiastens; 13-07-2020, 20:35.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Mener det kun er en og ingen kval kampe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Flot. Skadet Sabbi, jamen så kan han sætte sig op på tribunen sammen med alle de andre skadede OB'ere når han endelig kan komme til Odense. Spændende hvad det forsikringsmæssige har af betydning at han bliver skadet i en Hobro-trøje 2 uger inde i sin kontrakt med OB. Håber OB's jurister har gjort deres arbejde ordentligt i den forbindelse så vi kan få noget kompensation hvis skaden er længerevarende.
Hvis det er kun en lille forstrækning så skulle det ja ikke være et problem for forberedelsen og sæsonstart."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Lyngby har bare som regel også en stærk talentafdeling ... ved ikke specifikt hvad der kommer op nu, andet end Panjeskovic, men de plejer at finde noget.
Corlu er altså også en bedre spiller end Sabbi (som jeg ser det), som reelt nemt kunne ende i udlandet nu ... han har virkelig noget ekstra.
Afslutninger, driblinger og pasninger er på et meget højt niveau for suppen, hvis han havde fart som Sabbi ville han være ekstrem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Er ret sikker på at de to nederste hold rykker ned uden playoff kampe. Ligaen bliver delt i to efter 22 runder og de nederste 6 spiller så 10 kampe ligesom i mesterskabs slutspillet, hvor vinderen får en playoff kamp om europa (som vi kender det fra den nuværrende struktur), mens de to dårligste skal i 1. Div.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Enig, Corlu er super god og bedre end Sabbi, ændrer dog ikke på Sabbi nok skal slå Moses og Aron af på højrekanten i OB og give os et løft, bare det vi har en at spille dybt på, er en gevinst i sig selv.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Er ret sikker på at de to nederste hold rykker ned uden playoff kampe. Ligaen bliver delt i to efter 22 runder og de nederste 6 spiller så 10 kampe ligesom i mesterskabs slutspillet, hvor vinderen får en playoff kamp om europa (som vi kender det fra den nuværrende struktur), mens de to dårligste skal i 1. Div.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Lyngby har bare som regel også en stærk talentafdeling ... ved ikke specifikt hvad der kommer op nu, andet end Panjeskovic, men de plejer at finde noget.
Afslutninger, driblinger og pasninger er på et meget højt niveau for suppen, hvis han havde fart som Sabbi ville han være ekstrem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Enig, Corlu er super god og bedre end Sabbi, ændrer dog ikke på Sabbi nok skal slå Moses og Aron af på højrekanten i OB og give os et løft, bare det vi har en at spille dybt på, er en gevinst i sig selv.
Comment
Comment