Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Emmanuel Sabbi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    I min verden burde der kun rykke 1 hold ud og den der slutter 2. Sidst burde spille om det mod nr 2 fra 1.Div
    Enig. Det største problem ved den gamle struktur var, at det var den liga med den højeste nedrykningschance i Europa, og at det gjorde, at for mange klubber satsede kortsigtet, fordi at de var for bange for store udsving. Den problematik er vi direkte tilbage til i næste sæson, og det kunne man have forbedret bare en lille smule ved at indføre en playoff for nr. 11. Nu er vi igen tilbage i et scenarie, hvor en dårlig sæson for et midterhold som OB er lig stor nedrykningsfare. Det vil da kun få klubberne til at satse mindre på talentudvikling og overgeare budgetterne, og det gælder nok især klubberne lige under os økomomisk som Randers, SønderjyskE, Esbjerg etc.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Enig. Det største problem ved den gamle struktur var, at det var den liga med den højeste nedrykningschance i Europa, og at det gjorde, at for mange klubber satsede kortsigtet, fordi at de var for bange for store udsving. Den problematik er vi direkte tilbage til i næste sæson, og det kunne man have forbedret bare en lille smule ved at indføre en playoff for nr. 11. Nu er vi igen tilbage i et scenarie, hvor en dårlig sæson for et midterhold som OB er lig stor nedrykningsfare. Det vil da kun få klubberne til at satse mindre på talentudvikling og overgeare budgetterne, og det gælder nok især klubberne lige under os økomomisk som Randers, SønderjyskE, Esbjerg etc.
      Præcis. 17% af en liga rykker direkte ud er i overkanten. Specielt når man ser hvor få hold der egentlig har superliganiveau.
      Gør intet godt for vores talentudvikling i DK

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        I min verden burde der kun rykke 1 hold ud og den der slutter 2. Sidst burde spille om det mod nr 2 fra 1.Div
        Tjoo, men jeg er tilhænger af flere hold 16 eller 18 X2 ... alt det andet pis her er håbløst usportsligt og kedeligt, når de samme hold møder hinanden igen og igen.
        Men ja, med 12 hold passer det bedre med 1,5 nedrykkere.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Tjoo, men jeg er tilhænger af flere hold 16 eller 18 X2 ... alt det andet pis her er håbløst usportsligt og kedeligt, når de samme hold møder hinanden igen og igen.
          Men ja, med 12 hold passer det bedre med 1,5 nedrykkere.
          Jeg ville også hellere spille i en liga med 16 hold

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg ville også hellere spille i en liga med 16 hold
            Problemet er ligaen er håbløst ringe bare med 14 hold. Ved 16 eller 18 bliver det endnu værre, og man skal reelt have 21-22 hold der skiftes med op/nedrykning.
            Så er det mere realistisk med 12 hold og 3/4 hold til udskiftning.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Problemet er ligaen er håbløst ringe bare med 14 hold. Ved 16 eller 18 bliver det endnu værre, og man skal reelt have 21-22 hold der skiftes med op/nedrykning.
              Så er det mere realistisk med 12 hold og 3/4 hold til udskiftning.
              Der er vel ikke meget større niveau forskel end i så mange andre lande hvor der også er en masse uinteressante kampe?

              Comment


                Skulle denne ikke handle om Sabbi - og ikke om SL strukturen...?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Problemet er ligaen er håbløst ringe bare med 14 hold. Ved 16 eller 18 bliver det endnu værre, og man skal reelt have 21-22 hold der skiftes med op/nedrykning.
                  Så er det mere realistisk med 12 hold og 3/4 hold til udskiftning.
                  Der er større niveauforskel i samtlige de store ligaer, så umiddelbart er det ikke et argument.
                  Du har skrevet det med at ligaen er dårlig en del gange, i forhold til hvad og hvordan vurderer du det ... bundholdene får okay med point.
                  16-18 hold ville sikkert skabe cirka samme niveauforskel fra top til bund, som i de store ligaer.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Der er større niveauforskel i samtlige de store ligaer, så umiddelbart er det ikke et argument.
                    Du har skrevet det med at ligaen er dårlig en del gange, i forhold til hvad og hvordan vurderer du det ... bundholdene får okay med point.
                    16-18 hold ville sikkert skabe cirka samme niveauforskel fra top til bund, som i de store ligaer.
                    Hvis der bare er dårlige hold nok tager de point indbyrdes, så de skal nok få deres point. Derfor er det ikke ensbetydende med de kan spille fodbold.
                    Tv vil bare ikke betale for den vare. Jeg så da meget gerne 18 hold, det er bare ikke realistisk.
                    Tilbage til emnet Sabbi. Håber ikke han er langtidsskadet som alle andre der skal starte i OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Hvis der bare er dårlige hold nok tager de point indbyrdes, så de skal nok få deres point. Derfor er det ikke ensbetydende med de kan spille fodbold.
                      Tv vil bare ikke betale for den vare. Jeg så da meget gerne 18 hold, det er bare ikke realistisk.
                      Tilbage til emnet Sabbi. Håber ikke han er langtidsskadet som alle andre der skal starte i OB.
                      Peter Sørensen udelukkede ikke at han var klar til returen. Men var ikke sikker

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Peter Sørensen udelukkede ikke at han var klar til returen. Men var ikke sikker
                        Det ville også være dumt af PS at oplyse. Der er måske forskel på hvordan Lyngby vil gribe kampen an på i forhold til om han er klar eller ej. Hobro er nødt til at kommer ud over stepperne forholdsvis hurtigt.

                        Comment


                          Sabbi udtaget til dagens trup i Hobro. Så var det nok ikke så slemt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Sabbi udtaget til dagens trup i Hobro. Så var det nok ikke så slemt
                            God nyhed. Men så lad os håbe de risikerer ikke at sende en småskadet Sabbi på banen og det bliver værre.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Nogen der ved hvornår Sabbi ankommer til ådalen....?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                                Nogen der ved hvornår Sabbi ankommer til ådalen....?
                                Jeg ved det ikke, men jeg forestiller mig, det er når resten af truppen vender tilbage fra ferie

                                Comment

                                Working...
                                X