Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stadionoplevelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
    Jeg kunne godt tænke mig at høre en generel mening om, hvorvidt jeg er helt gal på den. Da OB skulle møde HIF tog undertegnede (med sæsonkort) og tre kammerater (uden sæsonkort) til Odense for at se fodbold. Og, det er rigtigt, da vi stod foran hovedindgangen og skulle købe tre billetter, var klokken blevet 13.03. En af de tre spurgte i kiosken, om vi kunne købe tre billetter. Svaret fra damen i billetlugen var, at det kunne vi ikke, og lugen blev smækket i. Han kommenterede det med, at nu blev hun da sur. Lugen blev åbnet, og han fik en kommentar om, at hendes overenskomst gik til klokken 13.00, og det var den nu, så vi kunne ikke købe billetter. Vi fik så af en kontrollør at vide, at vi kunne købe billetter på ob.dk - dette blev forsøgt, men hjemmesiden var pt. nede. Fire kammerater kørte herefter retur til Sydfyn. Mit spørgsmål er så, om OB vil være det bekendt? Hvor mange af dens slags oplevelser skal man have? OB er jo trods alt en del af underholdningsbranchen. Er jeg og mine kammerater bare forkælede børn (på over 60 år)? Og ja, jeg kommer næste gang igen, men de øvrige fik nok for en tid. Så store fans er de trods alt ikke.
    Rystende. Samme kamp hvor man lukkede halvdelen af øl og pølseboder i pausen. Med alenlange køer til følge.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #77
      ..og med en pris på 200 kr for en billet oveni kan man vist roligt sige at filmen forlængst er knækket for OB. Snart er det vel kun sæsonkortholdere der kommer på stadion!

      Comment


        #78
        Ja 200kr, men så er det også top6 fodbold, i 1.division

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Ja 200kr, men så er det også top6 fodbold, i 1.division
          I en anden tråd blev jeg nærmest udskammet fra forum, da jeg nævnte, at et sæsonkort i FCK stort set koster det samme som i Odense. Forskellen (udover ligaen) er jo også, at europæiske kampe er inkluderet i deres pris (indtil et gruppespil).

          Men som fmprOB tidligere har nævnt er det fans og sponsorer, der betaler prisen for nedrykningen. Billetterne er ikke nedsat og sponsoraterne er de samme bare med meget væsentligt mindre eksponering samt stadigvæk en manglende indsigt/transparents.

          Comment


            #80
            Tak for svar til jer alle de skulle have åbent til 13.15, eller efter behov. Fik fin og hurtig service på www.ob.dk

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
              Jeg kunne godt tænke mig at høre en generel mening om, hvorvidt jeg er helt gal på den. Da OB skulle møde HIF tog undertegnede (med sæsonkort) og tre kammerater (uden sæsonkort) til Odense for at se fodbold. Og, det er rigtigt, da vi stod foran hovedindgangen og skulle købe tre billetter, var klokken blevet 13.03. En af de tre spurgte i kiosken, om vi kunne købe tre billetter. Svaret fra damen i billetlugen var, at det kunne vi ikke, og lugen blev smækket i. Han kommenterede det med, at nu blev hun da sur. Lugen blev åbnet, og han fik en kommentar om, at hendes overenskomst gik til klokken 13.00, og det var den nu, så vi kunne ikke købe billetter. Vi fik så af en kontrollør at vide, at vi kunne købe billetter på ob.dk - dette blev forsøgt, men hjemmesiden var pt. nede. Fire kammerater kørte herefter retur til Sydfyn. Mit spørgsmål er så, om OB vil være det bekendt? Hvor mange af dens slags oplevelser skal man have? OB er jo trods alt en del af underholdningsbranchen. Er jeg og mine kammerater bare forkælede børn (på over 60 år)? Og ja, jeg kommer næste gang igen, men de øvrige fik nok for en tid. Så store fans er de trods alt ikke.
              Dejligt du deler din oplevelse og håber nogen i OB-ledelsen læser med og gør noget ved de problemer folk oplever, da det jo ikke harmonerer særligt godt med deres: "kom med til fodboldfest" og "bliv en del af det stribede fællesskab".

              For 200,- for en billet bør man kunne forvente mere fra Jack Jørgensen, Enrico og Co..

              Comment

              Working...
              X