Oprindeligt indsendt af Memoryhof
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Stadionoplevelse
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa 200kr, men så er det også top6 fodbold, i 1.division
Men som fmprOB tidligere har nævnt er det fans og sponsorer, der betaler prisen for nedrykningen. Billetterne er ikke nedsat og sponsoraterne er de samme bare med meget væsentligt mindre eksponering samt stadigvæk en manglende indsigt/transparents.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlægJeg kunne godt tænke mig at høre en generel mening om, hvorvidt jeg er helt gal på den. Da OB skulle møde HIF tog undertegnede (med sæsonkort) og tre kammerater (uden sæsonkort) til Odense for at se fodbold. Og, det er rigtigt, da vi stod foran hovedindgangen og skulle købe tre billetter, var klokken blevet 13.03. En af de tre spurgte i kiosken, om vi kunne købe tre billetter. Svaret fra damen i billetlugen var, at det kunne vi ikke, og lugen blev smækket i. Han kommenterede det med, at nu blev hun da sur. Lugen blev åbnet, og han fik en kommentar om, at hendes overenskomst gik til klokken 13.00, og det var den nu, så vi kunne ikke købe billetter. Vi fik så af en kontrollør at vide, at vi kunne købe billetter på ob.dk - dette blev forsøgt, men hjemmesiden var pt. nede. Fire kammerater kørte herefter retur til Sydfyn. Mit spørgsmål er så, om OB vil være det bekendt? Hvor mange af dens slags oplevelser skal man have? OB er jo trods alt en del af underholdningsbranchen. Er jeg og mine kammerater bare forkælede børn (på over 60 år)? Og ja, jeg kommer næste gang igen, men de øvrige fik nok for en tid. Så store fans er de trods alt ikke.
For 200,- for en billet bør man kunne forvente mere fra Jack Jørgensen, Enrico og Co..
- Likes 1
Comment
Comment