Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
Ja det var godtnok pinligt det jeg hørte, tror heller ikke Bo Henriksen bliver træner med de kritiske men berettede spørgsmål han stillede, Thorborg fik da lige en sandhed at vide.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror faktisk at Thorborg godt kunne ligge på sofaen og se Offside sådan en aften som i aften... Men vi er jo alle bare amatør kritikkere i deres øjne
https://obstemmer.dk/blog-et-andet-p...uationen-i-ob/
- Likes 1
Comment
-
Offside.. Men ja. Den var grum idag. Manden fremstår simpelthen som en komplet idiot
tænker vi ender med en strategi der hedder at vi skal arbejde hårdere end alle andre, og at konsulent firmaet finder frem til den helt rette....peter Sørensen.
Truppen bliver vurderet til top 6 og der bliver ikke handlet videre ind til sommer...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
kan du eller andre redegøre for pinagtighederne? Har desværre ikke kanalen..
Men mon ikke der kommer et klip på www.tv3sport.dk inden længe? Det plejer der at gøre
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Hov hov, der er tydelig mening og retning i alt, hvad OBs ledelse foretager sig. Bare læs med her:
https://obstemmer.dk/blog-et-andet-p...uationen-i-ob/
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Godt så er det ikke bare mig...hold nu op det er sløjt. Og rart der bliver gået til OB for kæft det sejler.
tænker vi ender med en strategi der hedder at vi skal arbejde hårdere end alle andre, og at konsulent firmaet finder frem til den helt rette....peter Sørensen.
Truppen bliver vurderet til top 6 og der bliver ikke handlet videre ind til sommer...
Men applaus for i det mindste at prøve efter års pres udefra
- Likes 1
Comment
-
Jeg er faktisk lidt rystet over denne blog. Men jeg skal selvfølgelig heller ikke holde mig venner med OB og deres venner
Comment
-
Er nød til at sige at det skal høres. Ikke genfortælles.
Men mon ikke der kommer et klip på www.tv3sport.dk inden længe? Det plejer der at gøre
Comment
Comment