Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tak for at stille mange af de rigtige spørgsmål

    Men må desværre bare endnu engang konstatere at han svarer og formulerer sig ufattelig ringe. Havde virkelig glædet mig til en personlighed med kant på den post. Og det kan jeg slet ikke se vi har fået desværre..
    Jeg håbede han ville blive “min mand” i Ådalen men det er han langt fra. Desværre. Jeg vil så gerne kunne lide ham. Men han gør det svært for mig
    Vi må håbe, at han er skarpere på de indre linjer og til at forhandle og være med til at finde de rette tilgange, end han fremstår retorisk.
    jeg glæder mig til output af næste vindue hvor han skal stå på egne ben og ikke har en eller anden tilfældig jyde til at forplumre indsatsen.
    han skal have en fair chance, men havde godt nok håbet på nyt erfaren blod. Håber ikke det bliver NT 4-5 fejlskud i træk.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Vi må håbe, at han er skarpere på de indre linjer og til at forhandle og være med til at finde de rette tilgange, end han fremstår retorisk.
      jeg glæder mig til output af næste vindue hvor han skal stå på egne ben og ikke har en eller anden tilfældig jyde til at forplumre indsatsen.
      han skal have en fair chance, men havde godt nok håbet på nyt erfaren blod. Håber ikke det bliver NT 4-5 fejlskud i træk.
      Men han har jo absolut ingen trackrecord for ovenstående?
      Jeg forventer intet fra MH og jeg har en klar fornemmelse af at vi ikke står stærkere om 2 år og vi skal starte forfra.
      Men jeg drømmer selvfølgelig om at blive modbevist - kan bare ikke se det ske..

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg

        Men han har jo absolut ingen trackrecord for ovenstående?
        Jeg forventer intet fra MH og jeg har en klar fornemmelse af at vi ikke står stærkere om 2 år og vi skal starte forfra.
        Men jeg drømmer selvfølgelig om at blive modbevist - kan bare ikke se det ske..
        Jeg har alligevel en lille tro på at MH har et bedre øje for spillere end JH, men hvis han er lige så svag ved et forhandlingsbord som når han udtaler sig i pressen så bliver det ikke godt. Og så skal han omgående lade være med at fornægte virkeligheden for selvfølgelig kom vi ikke styrket ud ad vinduet.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #79
          Kender vi noget til kontraktlængden eller kan vi fyre ham pr. omgående? Historien om Skjelvik gør at min lille tvivl på hans evner nu er blevet gigantisk

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
            Kender vi noget til kontraktlængden eller kan vi fyre ham pr. omgående? Historien om Skjelvik gør at min lille tvivl på hans evner nu er blevet gigantisk
            Mon ikke bare han er funktionær med 3-6 måneders opsigelse

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Jeg har alligevel en lille tro på at MH har et bedre øje for spillere end JH, men hvis han er lige så svag ved et forhandlingsbord som når han udtaler sig i pressen så bliver det ikke godt. Og så skal han omgående lade være med at fornægte virkeligheden for selvfølgelig kom vi ikke styrket ud ad vinduet.
              Men en sportschef fremmeste opgave er jo ikke at “have en øje for spillerne”. Det er trænerteamets opgave, og jeg tror da bestemt, at MH ville være en fin assistenttræner, men det er mig en komplet gåde, hvordan man kan bliver ansat som sportschef i en millionvirksomhed med et så ubrugeligt CV og så ringe kommunikationsevner.

              En sportschef skal være en leder og en strateg med et stort netværk og dybere forståelse for at bygge en kultur op.

              I OB er det åbenbart nok at være ven af huset. Derfor bliver OB aldrig en stor klub med den nuværende sportslige ledelse. Hør blot interviewet med Esben Hansen.


              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Men en sportschef fremmeste opgave er jo ikke at “have en øje for spillerne”. Det er trænerteamets opgave, og jeg tror da bestemt, at MH ville være en fin assistenttræner, men det er mig en komplet gåde, hvordan man kan bliver ansat som sportschef i en millionvirksomhed med et så ubrugeligt CV og så ringe kommunikationsevner.

                En sportschef skal være en leder og en strateg med et stort netværk og dybere forståelse for at bygge en kultur op.

                I OB er det åbenbart nok at være ven af huset. Derfor bliver OB aldrig en stor klub med den nuværende sportslige ledelse. Hør blot interviewet med Esben Hansen.

                Er ret enig med dig, men vil mene en sportschef gerne må have øje for spillere så han kan spotte om det er en Bodul eller en Baskim vi skal signe.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Men en sportschef fremmeste opgave er jo ikke at “have en øje for spillerne”. Det er trænerteamets opgave, og jeg tror da bestemt, at MH ville være en fin assistenttræner, men det er mig en komplet gåde, hvordan man kan bliver ansat som sportschef i en millionvirksomhed med et så ubrugeligt CV og så ringe kommunikationsevner.

                  En sportschef skal være en leder og en strateg med et stort netværk og dybere forståelse for at bygge en kultur op.

                  I OB er det åbenbart nok at være ven af huset. Derfor bliver OB aldrig en stor klub med den nuværende sportslige ledelse. Hør blot interviewet med Esben Hansen.

                  Han har nok pleased den store leder og rost ham og lovet aldrig at stille spørgsmål til noget som helst.

                  Comment


                    #84
                    Flot

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ke-forlaenget/

                    Comment


                      #85
                      Hvad siger det om Hemmingsen og hans job, at han laver sådan en brøler? Er han så inkompetent, at han ikke selv ved, om han har indgået en permanent kontrakt med en spiller eller ej? Jeg skal ikke kunne udelukke det, men det lyder lidt usandsynligt for mig. Jeg kan ikke lade være med at spekulere i, om det er et tegn på, at tingene foregår henover hovedet på ham, og at han reelt bare er en lettere ubetydelig mellemleder. Det er vel ikke for groft at sige, at han måske ikke har den store forstand på kontrakter og forhandlinger endnu, så hvad hvis det slet ikke er ham der forhandler kontrakter. Vi har jo et sportsligt udvalg der blander sig og folk med langt mere erfaring på det område. Det kunne være folk som TC eller Enrico?

                      Det er selvfølgelig ren spekulation herfra, men det er simpelthen så underligt forløb, at der næsten må stikke noget under, og sammenlagt med den kommunikation der generelt har været fra Hemmingsen, fremstår han ikke som en særlig tydelig og magtfuld person i OB.

                      Comment


                        #86
                        Det er sgu da det mest amatøragtige jeg endnu har hørt! Det er ikke fordi han gør det let for folk at få tillid til hans evner
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #87
                          Jeg tror simpelthen bare ikke han formår at sætte forståelige sætninger sammen. I sin iver for at tilfredsstille de sultne fans talte han så desværre over sig. Jeg håber OB viser laver en Ebbe Sand på ham, så vi kan få en professionel person ind på pladsen, og dette mismatch bliver en lille plet på MH’s eftermæle.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                            Det er sgu da det mest amatøragtige jeg endnu har hørt! Det er ikke fordi han gør det let for folk at få tillid til hans evner
                            Jeg venter på, at han annoncerer at vi har Messi til 2023 og Klopp som træner, for så at trække det tilbage med begrundelsen af, at han var for "optimistisk".

                            Jeg har vundet i Lotto! Nej vent det var for optimistisk, jeg har slet ikke spillet.

                            Fanbloodytastic.

                            MvH ChrisOB

                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Hvad siger det om Hemmingsen og hans job, at han laver sådan en brøler? Er han så inkompetent, at han ikke selv ved, om han har indgået en permanent kontrakt med en spiller eller ej? Jeg skal ikke kunne udelukke det, men det lyder lidt usandsynligt for mig. Jeg kan ikke lade være med at spekulere i, om det er et tegn på, at tingene foregår henover hovedet på ham, og at han reelt bare er en lettere ubetydelig mellemleder. Det er vel ikke for groft at sige, at han måske ikke har den store forstand på kontrakter og forhandlinger endnu, så hvad hvis det slet ikke er ham der forhandler kontrakter. Vi har jo et sportsligt udvalg der blander sig og folk med langt mere erfaring på det område. Det kunne være folk som TC eller Enrico?

                              Det er selvfølgelig ren spekulation herfra, men det er simpelthen så underligt forløb, at der næsten må stikke noget under, og sammenlagt med den kommunikation der generelt har været fra Hemmingsen, fremstår han ikke som en særlig tydelig og magtfuld person i OB.
                              Måske han bare skal stå for indkøb af kegler og overtrækstrøjer?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                Jeg tror simpelthen bare ikke han formår at sætte forståelige sætninger sammen. I sin iver for at tilfredsstille de sultne fans talte han så desværre over sig. Jeg håber OB viser laver en Ebbe Sand på ham, så vi kan få en professionel person ind på pladsen, og dette mismatch bliver en lille plet på MH’s eftermæle.
                                Problemet med at lave "en Ebbe Sand" er, at OB næppe har nogen idé om, hvem de skal hive ind i stedet for. Bo Henriksen er et navn, men er det reelt han sportschefevner man vil have? Da han havde penge at rutte med i Horsens, klarede han det ikke godt. Er det ikke mere hans evner som motivator der er hans styrke? Og hvilke kompetente folk vil acceptere en rolle så mellemleder med et utal af folk der hvisker dig ting i øret, som du er nødt til at følge?

                                Comment

                                Working...
                                X