Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Aron Elís Thrándarson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Ja, der kunne være penge ind. Men det er typer som Ivancevic og Aron holdet har brug for. Vi ville sælge mere end "kun" en stærk midtbanespiller, vi ikke sælge også én af de to hardhitter vi har. Vi ville sælge attitude som er enormt vigtigt. Håber BW tager det med i betragtning hvis de skulle overveje salg. Ville helst have forlængelse med Aron.
    Du har et godt argument. En vinder gør ikke holdet til et vinderhold. Nok klogt at gøre Tver til anfører, men det er nok ikke ham der løfter de andre på banen. Måske har vi et skævt eller intet hiraki.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Ja, der kunne være penge ind. Men det er typer som Ivancevic og Aron holdet har brug for. Vi ville sælge mere end "kun" en stærk midtbanespiller, vi ikke sælge også én af de to hardhitter vi har. Vi ville sælge attitude som er enormt vigtigt. Håber BW tager det med i betragtning hvis de skulle overveje salg. Ville helst have forlængelse med Aron.
      Derfor skriver jeg også “risiko” for et salg. Hvis han ikke vil forlænge kan BW vel næsten være tvunget til et salg hvis der kommer et bare nogenlunde acceptabelt bud.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Du har et godt argument. En vinder gør ikke holdet til et vinderhold. Nok klogt at gøre Tver til anfører, men det er nok ikke ham der løfter de andre på banen. Måske har vi et skævt eller intet hiraki.
        Aron kommer altid med ild i øjnene på banen, om det er som starter eller indskifter. Tverskov er måske den bedre fodboldspiller Et højere tekniske niveau og mere afleveri gssikkerhed og oversigt men Aron er den de andre kan læne sig op til mentalt. Begge tilsammen bliver et kæmpe fed midtbane. Aron er den som sætter et tegn, hvis holdet kommer i vanskeligheder, flasker modspillere med en, to hårde tacklinger om at viser hvem ejer banen og vil kæmpe for hver centimeter. Med "Ivan-the-beast" og "Aron-ild-i-øjnene" har vi to kriger i bagerste kæde og på midtbanen. Max kan måske blive sådan en i forreste kæde. For mig er det en akse som skal omgives med dribler, hurtige og/ellers teknisk dygtige spiller og den en eller anden løbemaskine og det bliver vildt.
        Ud fra vores aktuelle trup kræves der kun to eller tre nye om at have et hold som kan spille med om medaljer. Ved at det ikke er meget realistisk men en Daniel Høegh og en Christian Sørensen ind ville gøre start-11 konkurrencedygtig i Top 6. Om bredden ville være god nok er andet spørgsmål men
        HC
        Mickelson Høegh Ivancevic Sørensen
        Aron. Tverskov
        Sabbi (Breum) Jebali. Breum (Sander)
        Max
        ville være et hold som ville give meget glæde, det er overbevist om.

        ​​​​​
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Aron kommer altid med ild i øjnene på banen, om det er som starter eller indskifter. Tverskov er måske den bedre fodboldspiller Et højere tekniske niveau og mere afleveri gssikkerhed og oversigt men Aron er den de andre kan læne sig op til mentalt. Begge tilsammen bliver et kæmpe fed midtbane. Aron er den som sætter et tegn, hvis holdet kommer i vanskeligheder, flasker modspillere med en, to hårde tacklinger om at viser hvem ejer banen og vil kæmpe for hver centimeter. Med "Ivan-the-beast" og "Aron-ild-i-øjnene" har vi to kriger i bagerste kæde og på midtbanen. Max kan måske blive sådan en i forreste kæde. For mig er det en akse som skal omgives med dribler, hurtige og/ellers teknisk dygtige spiller og den en eller anden løbemaskine og det bliver vildt.
          Ud fra vores aktuelle trup kræves der kun to eller tre nye om at have et hold som kan spille med om medaljer. Ved at det ikke er meget realistisk men en Daniel Høegh og en Christian Sørensen ind ville gøre start-11 konkurrencedygtig i Top 6. Om bredden ville være god nok er andet spørgsmål men
          HC
          Mickelson Høegh Ivancevic Sørensen
          Aron. Tverskov
          Sabbi (Breum) Jebali. Breum (Sander)
          Max
          ville være et hold som ville give meget glæde, det er overbevist om.

          ​​​​​
          Fenger skal ikke være starter på et Top 6. Elsker den knægt. Men hvis vi skal op hvor det er sjovt skal der hentes en 9`er med mål i støvlerne

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Aron kommer altid med ild i øjnene på banen, om det er som starter eller indskifter. Tverskov er måske den bedre fodboldspiller Et højere tekniske niveau og mere afleveri gssikkerhed og oversigt men Aron er den de andre kan læne sig op til mentalt. Begge tilsammen bliver et kæmpe fed midtbane. Aron er den som sætter et tegn, hvis holdet kommer i vanskeligheder, flasker modspillere med en, to hårde tacklinger om at viser hvem ejer banen og vil kæmpe for hver centimeter. Med "Ivan-the-beast" og "Aron-ild-i-øjnene" har vi to kriger i bagerste kæde og på midtbanen. Max kan måske blive sådan en i forreste kæde. For mig er det en akse som skal omgives med dribler, hurtige og/ellers teknisk dygtige spiller og den en eller anden løbemaskine og det bliver vildt.
            Ud fra vores aktuelle trup kræves der kun to eller tre nye om at have et hold som kan spille med om medaljer. Ved at det ikke er meget realistisk men en Daniel Høegh og en Christian Sørensen ind ville gøre start-11 konkurrencedygtig i Top 6. Om bredden ville være god nok er andet spørgsmål men
            HC
            Mickelson Høegh Ivancevic Sørensen
            Aron. Tverskov
            Sabbi (Breum) Jebali. Breum (Sander)
            Max
            ville være et hold som ville give meget glæde, det er overbevist om.

            ​​​​​
            Ville elske at se de 2 gamle OBer tilbage og måske Klynge kan få en rolle også
            Men det kræver vi slipper nogle. Sander, bk, kl, jørgen, kløve, brems ville være oplagte at slippe

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Fenger skal ikke være starter på et Top 6. Elsker den knægt. Men hvis vi skal op hvor det er sjovt skal der hentes en 9`er med mål i støvlerne
              Vi vil allesammen gerne strategien og akademiet indtil det kræver svære beslutninger. At hente en profil ind på 9'eren vil sætte et af vores største talenter tilbage på et tidspunkt, hvor han endelig har etableret sig som fast mand, og har lagt en masse på i sit spil. Han er kun 20 år og har vist kontinuerlig fremgang på nær i sin meget skadesplagede sæson. I mine øjne bør der være nok mål i holdet i Sander, Jebali, Frø, Fenger, Breum, Sabbi tilsammen, hvis forsvaret og den centrale midtbane kommer på plads, og så er jeg overbevist om at Fenger kun kommer til at lægge på måltotalen herfra.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Vi vil allesammen gerne strategien og akademiet indtil det kræver svære beslutninger. At hente en profil ind på 9'eren vil sætte et af vores største talenter tilbage på et tidspunkt, hvor han endelig har etableret sig som fast mand, og har lagt en masse på i sit spil. Han er kun 20 år og har vist kontinuerlig fremgang på nær i sin meget skadesplagede sæson. I mine øjne bør der være nok mål i holdet i Sander, Jebali, Frø, Fenger, Breum, Sabbi tilsammen, hvis forsvaret og den centrale midtbane kommer på plads, og så er jeg overbevist om at Fenger kun kommer til at lægge på måltotalen herfra.
                Jeg er enig over hele linjen. Der var Uhre som var uhyggelig, ellers vil jeg stort set sige at der ikke for alvor er nogen rigtig dygtige angribere i suppen, til trods for fcm og fck i dyre domme har forsøgt at finde deres. Med den hitrate danske klubber generelt har det med at finde 9'ere, så synes jeg det vil være dybt tåbeligt at sætte alle sejl ind på at finde en sådan, når vi har en som Fenger rendende med massere udviklingspotentiale endnu.
                Vi mangler I ligeså høj grad en højre back, en centerback og en central midtbane. Her er chancen for at ramme spillere der kan gøre en forskel større og vil åbne for vi også kan skille os af med et par af vores afdankede leverpostej-spillere

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Vi vil allesammen gerne strategien og akademiet indtil det kræver svære beslutninger. At hente en profil ind på 9'eren vil sætte et af vores største talenter tilbage på et tidspunkt, hvor han endelig har etableret sig som fast mand, og har lagt en masse på i sit spil. Han er kun 20 år og har vist kontinuerlig fremgang på nær i sin meget skadesplagede sæson. I mine øjne bør der være nok mål i holdet i Sander, Jebali, Frø, Fenger, Breum, Sabbi tilsammen, hvis forsvaret og den centrale midtbane kommer på plads, og så er jeg overbevist om at Fenger kun kommer til at lægge på måltotalen herfra.
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Jeg er enig over hele linjen. Der var Uhre som var uhyggelig, ellers vil jeg stort set sige at der ikke for alvor er nogen rigtig dygtige angribere i suppen, til trods for fcm og fck i dyre domme har forsøgt at finde deres. Med den hitrate danske klubber generelt har det med at finde 9'ere, så synes jeg det vil være dybt tåbeligt at sætte alle sejl ind på at finde en sådan, når vi har en som Fenger rendende med massere udviklingspotentiale endnu.
                  Vi mangler I ligeså høj grad en højre back, en centerback og en central midtbane. Her er chancen for at ramme spillere der kan gøre en forskel større og vil åbne for vi også kan skille os af med et par af vores afdankede leverpostej-spillere
                  Jeg er bare ikke enig drenge. Det skal dog siges at i min ligning er Kadrii ikke med.

                  I næsten alle ambitiøse klubber vil der være kamp om denne plads. Og det vil kun gøre Fenger endnu bedre. Jeg siger ikke at han ikke skal spille. Jeg siger bare at der skal mere konkurrence på pladsen. Kjerrumgaard er ikke klar.
                  Jeg ved godt at en 9`er ikke er nem at finde. Og at der er flere miss end hits generelt. Men noget bør findes.

                  Jeg kan ikke se at det ikke kan gøres samtidig med at man arbejder på en HB,CB og central midt. Det er planen der skal en del ud. Også nogle flere end de 5 der allerede er på vej ud

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Sorry to say, men hvor skriver jeg, at vi er bedre eller tæt på noget som helst?

                    Jeg har ingen illusioner om hvor gode vi er (blevet). Vi er ikke bedre end vores placering. Startede vi sæsonen i dag med det hold der sluttede sæsonen ville vi måske have nogle få % ekstra chance ift. sæsonens start. Jeg tænker 30-40%. Men ifølge målsætning skal vi jo gerne op, hvor det er overvejende sandsynligt, at vi kommer med (som i 60-70%). Det er vi langt fra. Vi skal have et hold, hvor vi ikke skal håbe på alverdens medgang for at have en chance.

                    Ift. Aron var han i mine øjne klart vores bedste i efteråret. Vel i hele 2021. Han har da mangler på bolden, men det kan man også sagtens have og samtidig være en grundsten på et hold i top 6. Afhængigt at spillerne omkring ham er det jo begrænset hvad der kræves. De andre hold er bare heller ikke så gode, at man behøver så komplette spillere.

                    En Aron i form på f.eks. Randers' hold (istedet for Lauenborg) ville i mine øjne gøre dem bedre.
                    Jeg tør godt at stille røven i klaskehøjde og sige at hvis vi bevarer den nuværende trup og Tverskov rykkes op på 6'eren, holder fast i Ivan, KL og måske en tilføjelse til cf. hvis Østrøm udlejes har vi bedre chance end længe for at ramme en top6 efter grundspil.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Lyder til at Aron forlænger

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ar-i-problemer

                      Comment


                        https://twitter.com/obstemmer/status...BaBFBKkBA&s=19

                        Ville være fedt!!!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg tør godt at stille røven i klaskehøjde og sige at hvis vi bevarer den nuværende trup og Tverskov rykkes op på 6'eren, holder fast i Ivan, KL og måske en tilføjelse til cf. hvis Østrøm udlejes har vi bedre chance end længe for at ramme en top6 efter grundspil.
                          Fejloprettet.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            En forlængelse fortjener han helt sikkert, jeg kan lide ham rigtig godt. Han har den rette indstilling og har vist, at han har forbedret sig på mange områder. Ægte viking!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg tør godt at stille røven i klaskehøjde og sige at hvis vi bevarer den nuværende trup og Tverskov rykkes op på 6'eren, holder fast i Ivan, KL og måske en tilføjelse til cf. hvis Østrøm udlejes har vi bedre chance end længe for at ramme en top6 efter grundspil.
                              Tvivler stærkt. Vi humbler os igennem nedrykningsspillet, og GF og FCN vil også lege med om top 6. Højest 25% chance uden 2-3 forstærkninger i Jebali/tver klasse eller over

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Tvivler stærkt. Vi humbler os igennem nedrykningsspillet, og GF og FCN vil også lege med om top 6. Højest 25% chance uden 2-3 forstærkninger i Jebali/tver klasse eller over
                                Jeg synes forsvarsspillet er blevet forbedret i takt med Ivancevic' integration på holdet. Tverskov på midten har nærmest været en åbenbaring så hvis Jørgen og Jebali holder formen, Breum fortsætter sin rivende udvikling, Aron finder den form han var i før operation så synes jeg vi er godt rustet. Grubbe er så sidenhen tilføjet truppen .. han skal selvf. først vise han er en forstærkning og spille Nico af holdet. FS beskriver i dag Grubbe som en ung Thomas Helveg. Håbet er selvf. også at Bashkim kan finde sit gamle jeg, og få banket nogen kasser ind.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X