Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Aron Elís Thrándarson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg er enig at der skal andet og mere til. Og gerne med bedre CV end vores islandske ven

    Men det her er sgu da mere spændende end Madu,AJA og Oli
    Jeg synes, at det ret præcist er samme spændingsniveau. Med OL og AJA kendte man dog spilleren, men som med Madu, kan det blive fugl eller fisk. Historikken siger bare, at chancen for en nitte i en situation som denne er langt større end det modsatte.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
      Man må i hvert fald sige, at hvis det her er den hylde, vi kan hente fra, så er vi tættere på at være Horsens end på at være AGF.

      Det skal naturligvis ikke lægge vores nye mand til last, men vi skal op i en helt anden liga af signings, før jeg bliver optimistisk ifht foråret. For vi mangler meget.
      Præcis. Den der tvungne optimisme gider jeg i hvert fald ikke - den hører hjemme på et eller andet ja-hats-medarbejder-team-building-kompetenceudviklings-kursus.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
        Du har vist aldrig sagt noget, der er imponerende
        Hvorfor så barnlig?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
          Man må i hvert fald sige, at hvis det her er den hylde, vi kan hente fra, så er vi tættere på at være Horsens end på at være AGF.

          Det skal naturligvis ikke lægge vores nye mand til last, men vi skal op i en helt anden liga af signings, før jeg bliver optimistisk ifht foråret. For vi mangler meget.
          Jeg er bestemt heller ikke blæst bagover, over at vi henter spillere ind fra Norsk første division. Jeg synes dog at det taler for Aron, at det virker som om klubben her er gået mere målrettet efter en bestemt type spiller som holdet har manglet. Imo. har den centrale midtbane været vores klart svageste punkt og her kan et godt match, sådan rent typemæssigt, vise sig meget mere værd end en ellers dygtigere spiller som ikke passer profilen. Jeg synes egentligt heller ikke at Janus lignede/ligner en spiller der gør et superligahold til medalje kandidat, men han var som type rigtigt meget af hvad OB havde manglet før han kom. Mit håb er at det samme bliver tilfældet med Aron, og som vores midtbane har spillet i efteråret kan jeg ikke forestille mig andet end at han er hentet som starter. Så må vi jo bare se om han er god nok.

          Apropo AGF som du selv nævner. Deres signing af Nikolai Poulsen var på ingen måde en tilgang der skreg af x-faktor, men han har på mange måde vist sig at være lige netop den spiller som AGF manglede i forhold til at spille som David Nielsen gerne vil.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg

            Jeg synes, at det ret præcist er samme spændingsniveau. Med OL og AJA kendte man dog spilleren, men som med Madu, kan det blive fugl eller fisk. Historikken siger bare, at chancen for en nitte i en situation som denne er langt større end det modsatte.
            Ja det er jeg så ikke enig i. Så langt fra. Her kan vi potentielt få en profil og et salgsemne. Det har aldrig været muligt med OL og AJA.
            I min verden er chancen for nitte langt større med Madu end med Aron

            Og min historik tracking for Aalesund spillere til OB er bedre en din så

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Jeg er bestemt heller ikke blæst bagover, over at vi henter spillere ind fra Norsk første division. Jeg synes dog at det taler for Aron, at det virker som om klubben her er gået mere målrettet efter en bestemt type spiller som holdet har manglet. Imo. har den centrale midtbane været vores klart svageste punkt og her kan et godt match, sådan rent typemæssigt, vise sig meget mere værd end en ellers dygtigere spiller som ikke passer profilen. Jeg synes egentligt heller ikke at Janus lignede/ligner en spiller der gør et superligahold til medalje kandidat, men han var som type rigtigt meget af hvad OB havde manglet før han kom. Mit håb er at det samme bliver tilfældet med Aron, og som vores midtbane har spillet i efteråret kan jeg ikke forestille mig andet end at han er hentet som starter. Så må vi jo bare se om han er god nok.

              Apropo AGF som du selv nævner. Deres signing af Nikolai Poulsen var på ingen måde en tilgang der skreg af x-faktor, men han har på mange måde vist sig at være lige netop den spiller som AGF manglede i forhold til at spille som David Nielsen gerne vil.
              Meget enig. Jeg syntes han minder meget om Casper Nielsen af det jeg har set. Og det han kunne mangler vi

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det er muligt der er en lille niveau forskel på Danmark og Island. Men så er den heller ikke større de seneste år på landsholdsniveau. Men de indeholder forskellige dyder ja.

                Jeg siger heller ikke at Aron er god nok til at spille omkring det danske landshold og det undrer også mig at ingen har snuppet ham før os. Men kan vi virkelig tillade os at være utilfredse når en klub som vores henter aktuelle landsholdsspillere eller trupspillere?

                Du skriver at du nok ikke har så store forventninger som mange af os andre. Vi andre har forhåbninger. Dem har du allerede screenlagt på forhånd. Det forstår jeg ikke noget af når vi ikke har set ham på SL niveau endnu. Et er at bashe AJA fordi man ved hvad man får og forventede at få bedre. I dette tilfælde ville lidt mere positivitet klæde dig..
                At sammenligne spilleres niveau udfra landsholdenes præstationer, giver ikke meget mening for mig. Landsholdsfodbold er et helt andet game end klubfodbold, fordi at man er samlet så lidt som man er, så man kan aldrig opnå den indbyrdes forståelse og taktiske niveau på landsholdene, som man kan på klubhold. Det har Island bl.a. lukreret på, men Danmark har stadig et langt bedre materiale end Island, især når vi måler på bredde, det er jeg ikke i tvivl om.

                Selvfølgelig har jeg også forhåbninger til, at han bliver god, jeg ved ikke hvorfor du overhovedet prøver at påstå andet. Jeg har også forhåbninger hver sæson om, at vi bliver danske mestre, men det er godt nok længe siden, at jeg har haft en forventning om at det kunne ske, det betyder jo åbenlyst ikke, at jeg ikke håber på at det sker. Det er fint du synes, at positivitet ville klæde mig, det har du ret til at mene. Jeg synes det ville klæde en del folk herinde, at de lærte at kende forskel på kritisk tænkning og negativitet. Bare fordi, at vi er nogle som tillader os, at diskutere nogle beslutninger og forventningsafstemme, betyder det ikke at vi ikke vil hverken klub eller spiller det godt, det er en fuldstændigt vanvittig præmis.

                Og problemet er herinde, at selvom man har indgående kendskab til en spiller, så er det heller ikke godt nok, hvis man ikke har den rette holdning. Jeg tillader mig at skrive, at jeg ikke tror at Pereira har nok niveau fremad banen og ikke vil være en forstærkning, fordi at jeg har et kendskab. Jeg tillader mig at være lodret uenig, når det påstas at Ludwig er en bedre spiller end Tverskov, fordi at jeg faktisk har set begge spillere en del. Det blev opfattet som værende super negativt, men hvis det er sådan det er, så må jeg bare være den "negative".

                Det letteste er bare at klappe i sine hænder og kalde det fremragende hver gang der sker noget, som mange gør, men hvis jeg gjorde det, så vil jeg heller ikke kunne forsvare, at jeg skal kunne tillade mig at være særligt kritisk overfor de beslutninger der er blevet taget, hvis jeg bare synes de var fantastiske hver gang. Det er eddermame let at sidde og svine Helenius til for, hvor dårligt et køb han har været på bagkant, men det kan jeg simpelthen ikke tage seriøst, hvis man skamroste det dengang. Så må man stå ved sin holdning og indse, at man også selv så forkert, og at det så er noget sværere at kritisere klubben for den beslutning. Jeg kan ikke, måske bortset fra noget lønningsmæssigt, kritisere at vi gav AK 5 år, for jeg var næsten overbevist om, at det ville blive godt. Jeg kan ikke kritisere, at vi hentede Marco Lund, for til de penge vi angiveligt handlede for, synes jeg det var en fin chance at tage.

                Jeg tillader mig at have en holdning, og jeg tillader mig at tage fejl, som jeg selvfølgelig også gør. Jeg tog f.eks. fejl med hensyn til Casper Nielsen, som jeg ikke havde den store fidus til dengang, men som jeg mange gange siden, så sent som i dag, har skrevet at jeg tog fejl omkring. Jeg tog f.eks. også fejl omkring at Oliver Lund kunne spille en rolle, da han kom tilbage for anden gang, og det skjuler jeg heller ikke. Det ville være det nemmeste aldrig at nævne, at man havde været kritisk overfor dem, men det tager jeg lige på kæben, hvis folk vil skose mig for, det er fair nok.

                Men at jeg ikke skulle ønske enhver spiller det bedste i OB er simpelthen for latterligt. Jeg jubler når Casper Nielsen, Oliver Lund, Festersen, eller hvem jeg ellers ikke har haft de store forventninger til, lykkes. At jeg ikke skulle stå ved det, når jeg har taget fejl, er ligeledes latterligt. Det ville så klæde andre at stå ved, når der så endelig var noget vi andre kunne se, som de ikke kunne.
                Last edited by Sheed; 23-12-2019, 23:16.

                Comment


                  #68
                  Stort set alle de mål han score, som jeg har kunnet finde video af, har været med hovedet. Fedt hvis han kommer med en sådan spidskompetence, vi skal vel tilbage til HHA siden vi sidst var en trussel i luften.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    At sammenligne spilleres niveau udfra landsholdenes præstationer, giver ikke meget mening for mig. Landsholdsfodbold er et helt andet game end klubfodbold, fordi at man er samlet så lidt som man er, så man kan aldrig opnå den indbyrdes forståelse og taktiske niveau på landsholdene, som man kan på klubhold. Det har Island bl.a. lukreret på, men Danmark har stadig et langt bedre materiale end Island, især når vi måler på bredde, det er jeg ikke i tvivl om.

                    Selvfølgelig har jeg også forhåbninger til, at han bliver god, jeg ved ikke hvorfor du overhovedet prøver at påstå andet. Jeg har også forhåbninger hver sæson om, at vi bliver danske mestre, men det er godt nok længe siden, at jeg har haft en forventning om at det kunne ske, det betyder jo åbenlyst ikke, at jeg ikke håber på at det sker. Det er fint du synes, at positivitet ville klæde mig, det har du ret til at mene. Jeg synes det ville klæde en del folk herinde, at de lærte at kende forskel på kritisk tænkning og negativitet. Bare fordi, at vi er nogle som tillader os, at diskutere nogle beslutninger og forventningsafstemme, betyder det ikke at vi ikke vil hverken klub eller spiller det godt, det er en fuldstændigt vanvittig præmis.

                    Og problemet er herinde, at selvom man har indgående kendskab til en spiller, så er det heller ikke godt nok, hvis man ikke har den rette holdning. Jeg tillader mig at skrive, at jeg ikke tror at Pereira har nok niveau fremad banen og ikke vil være en forstærkning, fordi at jeg har et kendskab. Jeg tillader mig at være lodret uenig, når det påstas at Ludwig er en bedre spiller end Tverskov, fordi at jeg faktisk har set begge spillere en del. Det blev opfattet som værende super negativt, men hvis det er sådan det er, så må jeg bare være den "negative".

                    Det letteste er bare at klappe i sine hænder og kalde det fremragende hver gang der sker noget, som mange gør, men hvis jeg gjorde det, så vil jeg heller ikke kunne forsvare, at jeg skal kunne tillade mig at være særligt kritisk overfor de beslutninger der er blevet taget, hvis jeg bare synes de var fantastiske hver gang. Det er eddermame let at sidde og svine Helenius til for, hvor dårligt et køb han har været på bagkant, men det kan jeg simpelthen ikke tage seriøst, hvis man skamroste det dengang. Så må man stå ved sin holdning og indse, at man også selv så forkert, og at det så er noget sværere at kritisere klubben for den beslutning.

                    Jeg tillader mig at have en holdning, og jeg tillader mig at tage fejl, som jeg selvfølgelig også gør. Jeg tog f.eks. fejl med hensyn til Casper Nielsen, som jeg ikke havde den store fidus til dengang, men som jeg mange gange siden, så sent som i dag, har skrevet at jeg tog fejl omkring. Jeg tog f.eks. også fejl omkring at Oliver Lund kunne spille en rolle, da han kom tilbage for anden gang, og det skjuler jeg heller ikke. Det ville være det nemmeste aldrig at nævne, at man havde været kritisk overfor dem, men det tager jeg lige på kæben, hvis folk vil skose mig for, det er fair nok.

                    Men at jeg ikke skulle ønske enhver spiller det bedste i OB er simpelthen for latterligt. Jeg jubler når Casper Nielsen, Oliver Lund, Festersen, eller hvem jeg ellers ikke har haft de store forventninger til lykkes. At jeg ikke skulle stå ved det, når jeg har taget fejl er ligeledes latterligt. Det ville så klæde andre at stå ved, når der så endelig var noget vi andre kunne se, som de ikke kunne.
                    Du har jo netop IKKE nok kendskab til Aron som du havde med Ludwig og Joao.

                    Jeg kender udemærket forskel på kritisk tænkning og negativitet. Syntes bare oftest at dine indlæg er negativ ladet og så skal man jo ramme rigtig til tider. Ligesom dem der altid er positive. Så bliver det ofte svært at gennemskue om du mest ønsker at få ret eller at personen overrasker dig positivt mod forventninger.
                    Men vi kan jo fortsætte dette i en uendelighed.

                    Mit startudgangspunkt på denne diskussion er bare at hvis man bliver skuffet over, at vi lige har hentet en der er inde omkring det islandske A landshold næsten gratis til en position hvor vi har store mangler må der være noget forventningsafstemning der skal på plads..

                    Jeg hylder mangfoldigheden herinde og der skal være plads til alle. Men jeg bliver sgu træt i hovedet når der er alt for meget af det ene og det andet.. Jeg havde jo næsten på forhånd gættet hvad din holdning var. Forskellen på dig og andre er bare at du argumenterer skide godt for din sag og bliver næsten altid ved indtil modparten gir op. Det siger jeg på godt og ondt. For ofte er jeg ganske enig med dig omkring mange ting

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Du har jo netop IKKE nok kendskab til Aron som du havde med Ludwig og Joao.

                      Jeg kender udemærket forskel på kritisk tænkning og negativitet. Syntes bare oftest at dine indlæg er negativ ladet og så skal man jo ramme rigtig til tider. Ligesom dem der altid er positive. Så bliver det ofte svært at gennemskue om du mest ønsker at få ret eller at personen overrasker dig positivt mod forventninger.
                      Men vi kan jo fortsætte dette i en uendelighed.

                      Mit startudgangspunkt på denne diskussion er bare at hvis man bliver skuffet over, at vi lige har hentet en der er inde omkring det islandske A landshold næsten gratis til en position hvor vi har store mangler må der være noget forventningsafstemning der skal på plads..

                      Jeg hylder mangfoldigheden herinde og der skal være plads til alle. Men jeg bliver sgu træt i hovedet når der er alt for meget af det ene og det andet.. Jeg havde jo næsten på forhånd gættet hvad din holdning var. Forskellen på dig og andre er bare at du argumenterer skide godt for din sag og bliver næsten altid ved indtil modparten gir op. Det siger jeg på godt og ondt. For ofte er jeg ganske enig med dig omkring mange ting
                      Det er simpelthen bare ikke rigtigt det der, og jeg er sgu skuffet over, at du skriver sådan noget. Jeg kunne forstå det, hvis det var fra en af de tosser, hvis eneste svar er personangreb så snart de ser noget de ikke er enige i, men du burde følge godt nok med til at vide, at det bare ikke er rigtigt det der.

                      Lad os bare tage udgangspunkt i sommervinduet. Ja, jeg var ikke positivt overrasket over AJA, især fordi jeg vidste hvilke navne der havde været i spil og hvilke midler der så måtte have været til rådighed, men Opondo, Svendsen og Jebali var jeg alle grundlæggende positivt stemt overfor. Jeg kan ikke lige finde en kommentar på Jebali, men det var nok den jeg var mest positivt stemt overfor, og selv hvis han ikke ender som en succes, kommer der ikke noget brok over den beslutning herfra, jeg fortstår 100%, hvorfor man gik efter en sådan spiller. Positiv ved 3/4 er vel ok eller hvad? Madu havde jeg ingen holdning til, må jeg ærligt erkende.

                      https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...e-2019/page112
                      https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...C3%A5den/page9

                      Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor du spekulerer i, om jeg hellere vil have "ret" end at OB vinder, det forekommer mig absurd. Jeg får absolut intet ud af at have "ret" for det er der ingen der anerkender alligevel, og selvfølgelig vil jeg hellere have, at det ender med at blive en succes, det er derfor jeg er kritisk i første omgang, fordi at jeg virkelig håber på, at vi udnytter de muligheder vi har, og det ærgrer mig ekstremt, når vi forfalder til lette og uambitiøse løsninger, som da vi f.eks. hentede Fellah. Ja, der var sikkert en chance for, at Fellah vil være endt som en bragende succes, men jeg kan virkelig ikke forstå, hvorfor nogle kan finde det urimeligt, at man sætter spørgsmålstegn ved visionerne bag en sådan beslutning.

                      Tillykke med at du så denne gang har gættet rigtigt på min reaktion, men så må du vel også have gættet forkert flere gange i sommers? Ja, jeg er kritisk overfor en del ting, sikkert mere end du er og den gennemsnitlige bruger er, men at det er en automatreaktion, og at jeg ikke står ved, når jeg tager fejl, det synes jeg simpelthen er urimeligt at påstå. Jeg har aldrig påstået at have kendskab til den her spiller, jeg har ikke udtalt mig særligt specifikt om den her spiller, det eneste jeg har kritiseret er hylden vi henter ham på, som jeg mener grundlæggende er lidt for uambitiøs til, hvor vi burde hente fra, især når vi ser hvor de nærmeste konkurrenter har hentet spillere henne på samme position for nylig. Det er det jeg har argumenteret for, intet andet.

                      Det er vi så uenige i og helt fair med det, det behøver vi ikke diskutere længere, men må jeg ikke godt blive fri for skulle læse, at det bare fordi at jeg altid er negativ? For det er jo faktuelt forkert (jeg finder gerne hvad jeg har skrevet om diverse indkøb de sidste mange år, hvis du vil have bevis for det), og i sidste ende så ender man med at gå ærinder for folk som Superior og Online, hvis eneste eksistensberetigelse er at sprede negativitet ved at komme med personangreb, når de ser nogle der har en anden mening end dem selv, og som aldrig deltager i nogle reelle debatter med argumenter. Du må så hjertens gerne synes, at jeg er helt galt på den i det her tilfælde, og jeg tager den direkte på kæben, hvis det viser sig, at jeg har været blind for OBs scoutingevner i det her tilfælde, og at de har fundet noget kvalitet på en forholdsvis lav hylde, for det kan jeg selvfølgelig ikke afvise, thi jeg ikke rigtigt kender spilleren, men kan vi ikke lade være med at bidrage til at grave grøfter til den skyttegravskrig, som nogle gerne vil have stillet op, hvor de kan dele alle der tillader sig at være kritiske overfor nogle af de ting der sker op i en lejr for sig, og så alle de andre i en lejr for sig.

                      Jeg foretrækker virkelig, at vi kan debattere hver eneste sag, uden at skulle være sat i forudbestemte positioner, uanset hvilket blandingsforhold for positivitet/negativitet vi har indeni.
                      Last edited by Sheed; 24-12-2019, 00:42.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        Jeg er bestemt heller ikke blæst bagover, over at vi henter spillere ind fra Norsk første division. Jeg synes dog at det taler for Aron, at det virker som om klubben her er gået mere målrettet efter en bestemt type spiller som holdet har manglet. Imo. har den centrale midtbane været vores klart svageste punkt og her kan et godt match, sådan rent typemæssigt, vise sig meget mere værd end en ellers dygtigere spiller som ikke passer profilen. Jeg synes egentligt heller ikke at Janus lignede/ligner en spiller der gør et superligahold til medalje kandidat, men han var som type rigtigt meget af hvad OB havde manglet før han kom. Mit håb er at det samme bliver tilfældet med Aron, og som vores midtbane har spillet i efteråret kan jeg ikke forestille mig andet end at han er hentet som starter. Så må vi jo bare se om han er god nok.

                        Apropo AGF som du selv nævner. Deres signing af Nikolai Poulsen var på ingen måde en tilgang der skreg af x-faktor, men han har på mange måde vist sig at være lige netop den spiller som AGF manglede i forhold til at spille som David Nielsen gerne vil.
                        Fuldstændig enig i de ting du nævner. Der kræves så enormt meget af vores 8'ere, så det er typisk også minimum en af dem som skal skiftes ud i løbet af en kamp. Derfor er det måske ikke det vigtigste at han starter hver kamp, men at han giver os en anden dimensiom, vi kan bruge i de kampe, hvor hans kompetencer giver mest mening. Hele efteråret har vi måtte skifte imellem folk som greve, frøkjær og opondo. De er ikke totalt identiske typer, men de går ikke ind for alvor og giver modstanderen noget andet at forholde sig til, når de skifter imellem hinanden. Det vil komme, hvis vi kommer med en fysisk stærk boks til boks spiller, som er en trussel i feltet. Det er der jo ingen af vores øvrige midtbanemænd som er.
                        Det virker gennemtænkt. Om han så ikke har niveauet til at begå sig i superligaen eller kan få det, må være et åbent spørgsmål indtil vi får set ham an. Indtil da vil jeg nøjes med at rose JH, JM osv. for lige som de fleste af os andre, at have set vi ikke har fundet løsningen på midtbanen og er nødt til at rydde ud i vores fynske flok af middelmådige spillere, som må finde fodboldlykken et andet sted.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Det er simpelthen bare ikke rigtigt det der, og jeg er sgu skuffet over, at du skriver sådan noget. Jeg kunne forstå det, hvis det var fra en af de tosser, hvis eneste svar er personangreb så snart de ser noget de ikke er enige i, men du burde følge godt nok med til at vide, at det bare ikke er rigtigt det der.

                          Lad os bare tage udgangspunkt i sommervinduet. Ja, jeg var ikke positivt overrasket over AJA, især fordi jeg vidste hvilke navne der havde været i spil og hvilke midler der så måtte have været til rådighed, men Opondo, Svendsen og Jebali var jeg alle grundlæggende positivt stemt overfor. Jeg kan ikke lige finde en kommentar på Jebali, men det var nok den jeg var mest positivt stemt overfor, og selv hvis han ikke ender som en succes, kommer der ikke noget brok over den beslutning herfra, jeg fortstår 100%, hvorfor man gik efter en sådan spiller. Positiv ved 3/4 er vel ok eller hvad? Madu havde jeg ingen holdning til, må jeg ærligt erkende.

                          https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...e-2019/page112
                          https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...C3%A5den/page9

                          Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor du spekulerer i, om jeg hellere vil have "ret" end at OB vinder, det forekommer mig absurd. Jeg får absolut intet ud af at have "ret" for det er der ingen der anerkender alligevel, og selvfølgelig vil jeg hellere have, at det ender med at blive en succes, det er derfor jeg er kritisk i første omgang, fordi at jeg virkelig håber på, at vi udnytter de muligheder vi har, og det ærgrer mig ekstremt, når vi forfalder til lette og uambitiøse løsninger, som da vi f.eks. hentede Fellah. Ja, der var sikkert en chance for, at Fellah vil være endt som en bragende succes, men jeg kan virkelig ikke forstå, hvorfor nogle kan finde det urimeligt, at man sætter spørgsmålstegn ved visionerne bag en sådan beslutning.

                          Tillykke med at du så denne gang har gættet rigtigt på min reaktion, men så må du vel også have gættet forkert flere gange i sommers? Ja, jeg er kritisk overfor en del ting, sikkert mere end du er og den gennemsnitlige bruger er, men at det er en automatreaktion, og at jeg ikke står ved, når jeg tager fejl, det synes jeg simpelthen er urimeligt at påstå. Jeg har aldrig påstået at have kendskab til den her spiller, jeg har ikke udtalt mig særligt specifikt om den her spiller, det eneste jeg har kritiseret er hylden vi henter ham på, som jeg mener grundlæggende er lidt for uambitiøs til, hvor vi burde hente fra, især når vi ser hvor de nærmeste konkurrenter har hentet spillere henne på samme position for nylig. Det er det jeg har argumenteret for, intet andet.

                          Det er vi så uenige i og helt fair med det, det behøver vi ikke diskutere længere, men må jeg ikke godt blive fri for skulle læse, at det bare fordi at jeg altid er negativ? For det er jo faktuelt forkert (jeg finder gerne hvad jeg har skrevet om diverse indkøb de sidste mange år, hvis du vil have bevis for det), og i sidste ende så ender man med at gå ærinder for folk som Superior og Online, hvis eneste eksistensberetigelse er at sprede negativitet ved at komme med personangreb, når de ser nogle der har en anden mening end dem selv, og som aldrig deltager i nogle reelle debatter med argumenter. Du må så hjertens gerne synes, at jeg er helt galt på den i det her tilfælde, og jeg tager den direkte på kæben, hvis det viser sig, at jeg har været blind for OBs scoutingevner i det her tilfælde, og at de har fundet noget kvalitet på en forholdsvis lav hylde, for det kan jeg selvfølgelig ikke afvise, thi jeg ikke rigtigt kender spilleren, men kan vi ikke lade være med at bidrage til at grave grøfter til den skyttegravskrig, som nogle gerne vil have stillet op, hvor de kan dele alle der tillader sig at være kritiske overfor nogle af de ting der sker op i en lejr for sig, og så alle de andre i en lejr for sig.

                          Jeg foretrækker virkelig, at vi kan debattere hver eneste sag, uden at skulle være sat i forudbestemte positioner, uanset hvilket blandingsforhold for positivitet/negativitet vi har indeni.
                          Det var heller ikke min mening at sætte dig i samme bås som folk du selv nævner. For det er du ikke. Langt fra. Jeg ser dig bestemt ikke som en på den yderste “højrefløj”
                          Min hukommelse er generelt ikke god nok til at huske hver enkelt sag når folk popper op og sagde “Hvad sagde jeg” og osv osv. derfor lavede jeg en tråd.

                          Men som jeg skriver er det bare det der poppede op da jeg så nyheden. Jeg vidste bare du ville spinde 1.div vinklen istedet for landsholdsvinklen. Ligesom du nok vidste at den,den og den nok ville være oppe i skyerne og fmprOB nok ville gøre såen,såen og såen. Det er det generelle indtryk man får af folk efter mange år herinde. Det er muligt at du var positiv over for flere i sommers men det er bare ikke det der lige har hængt fast. Selv om du så kommer med beviser for at det er forkert. Forstår du hvad jeg mener? Uden måske at være enig? Man har det billede i hovedet

                          At trække Fellah frem i denne sag er jo som at skyde ænder i et badekar. Den er vi alle negative og uforstående over for. Sådan en sag kan man finde i alle klubber

                          Jeg er generelt meget enig i det sidste du skriver. Især det med ikke at være forudbestemt. Jeg syntes bare dine argumenter i denne sag var negativt drejet når man nu præstenterede en transferfri Islandsk landsholdsspiller. Nææh nej. Han er 1. Div spiller i Norge som ingen åbenbart gad at have.

                          Det er er mest sjovt er at jeg langt hen af vejen er enige i det du skriver om forskellige emner. Ca 80/20. Du argumenterer sgu godt for dig. Jeg har garanteret også været set som en negativ herinde på et tidspunkt. Jeg har bare taget skeen i den anden hånd og prøver at være positiv uden at være jubelidiot. Derfor bliver jeg skuffet over dig når du hellere ser en 1. Div spiller fra Norge end en islandsk landsholdsspiller der kommer gratis.

                          Jeg skulle indrømmet lige bruge nogle minutter på at være positiv da jeg læste nyheden. Men det kom da jeg lige brugte 2 min på at undersøge lidt om ham

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg kan godt lide, at man tilsyneladende har fundet en spiller der har nogle forcer i at komme i feltet og score fra en midtbaneposition, det synes jeg vi har savnet, og det har skuffet mig, at vi ikke har set det fra Opondo især. Hvis Aron bliver en succes, efterlader det så også Opondo i en mindre heldig situation. I så fald må der vel være mindst 3 mand der står foran ham i køen på 8er positionerne, og Greve fik velsagtens også sneget sig foran her i slutningen af efteråret. Horsens og FCM har haft stor succes med at sende Junker og Skytte på leje i Norge her i efteråret, måske skulle man overveje det med f.eks. Opondo, for enten at bygge noget selvtillid på ham eller at gøre ham salgbar. Det har i hvert fald ikke svækket markedsprisen på Junker og Skytte at være på leje deroppe.
                            Problemet med Opondo er at han Stadig er så ny at det er for tidligt at indrømme at han var endnu et fejlkøb.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                              Stort set alle de mål han score, som jeg har kunnet finde video af, har været med hovedet. Fedt hvis han kommer med en sådan spidskompetence, vi skal vel tilbage til HHA siden vi sidst var en trussel i luften.
                              Vi har ihvertfald manglet en spiller som kan bære en trussel i modstandernes felt, så skal vi bare håbe at Kadrii får noget træning i at tage dødboldene så kvaliteten der kan hæves
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Vi har ihvertfald manglet en spiller som kan bære en trussel i modstandernes felt, så skal vi bare håbe at Kadrii får noget træning i at tage dødboldene så kvaliteten der kan hæves
                                Samt at vi igen får gang i vores offensive backs og at de faktisk ikke er tvunget til at slå en flad bold i feltet, men får muligheden for også at slå dem højere og faktisk bare helt basalt får en ekstra mand at sparke efter. Intet er sværere end at dæmme op for end folk der kommer stormende i feltet udefra, vi ser det bare alt for lidt fra de typer vi har pt.

                                Comment

                                Working...
                                X