Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 16-12-2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Jeg er 100% uenig.
    Hvis der var blevet dømt sådan et straffe imod FCK eller Brøndby så ville der være nationalt ramaskrig.
    Men det får vi aldrig svar på da det naturligvis aldrig kommer til at ske.
    Men jeg vil da opfordre alle angribere til næste gang de kommer for sent på en bold at løbe ind i forsvarsspilleren og tage sig til hovedet. Så får vi se hvor mange straffe- eller frispark der dømmes. Mit bud er: ingen.
    Det er en fejldom på flere parametre. Det værste er næsten den manglende lyst til at hører dommeren til hvorfor det dømmes. Men det har naturligvis ingen interesse for folkene på FCK tv.

    Comment


      Har lige set den 10-15 gange mere nu hvor pulsen er kommet ned. Der er jo ingen belæg for at dømme straffe i situationen. Santos er ikke i nærheden af bolden og søger bevist at løbe ind i Lund og smide sig teatralsk til jorden.
      Sydamerikansk skuespil når det er værst.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Har lige set den 10-15 gange mere nu hvor pulsen er kommet ned. Der er jo ingen belæg for at dømme straffe i situationen. Santos er ikke i nærheden af bolden og søger bevist at løbe ind i Lund og smide sig teatralsk til jorden.
        Sydamerikansk skuespil når det er værst.
        FCK må jo ikke tabe. Tænker dommeren tidligt gik på gult til os. Håber FCM vinder fordi FCK årligt får 6-9 point af dommerne.

        Comment

        Working...
        X