Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: FCK-OB

    Mon ikke FCK er opsatte på at hente ind på FCM i morgen .. kommer ud for at lave et hurtigt mål .. kan OB stå i mod og lave en kontra?

    Med bare et point spiller OB sig i top6 mens en sejr giver 5. pladsen.

    AGF sætter sig solidt på 3. pladsen her til aften .. så er der fest i Århus hele vinteren ..

    Oliver.

    AJA. Leuvin. Lund

    Ryan. JJT. Drachmann. Kløve. Barett.

    Kadrii. Svendsen.

    ?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Jeg tror overhovedet ikke på det imorgen. Ikke engang på en uafgjort. Sorry

    Comment


      #3
      Jeg har en ok fornemmelse omkring kampen, i hvert fald nok til at få en uafgjort hjem. Det kører ikke for os, men FCK har også masser af mangler og problemer med deres spil, de skaber f.eks. ikke særligt mange chancer, så kan vi spille en kynisk omgang fodbold med mange folk tilbage, og så få noget fra vores individualister den anden vej, så har vi muligheder. Og hvis JM er i tvivl om, hvordan det skal sættes op, så se på den måde Hobro er gået til kampene ude mod FCK, FCM og Brøndby i den her sæson. Kynisk og klogt spillede kampe.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg har en ok fornemmelse omkring kampen, i hvert fald nok til at få en uafgjort hjem. Det kører ikke for os, men FCK har også masser af mangler og problemer med deres spil, de skaber f.eks. ikke særligt mange chancer, så kan vi spille en kynisk omgang fodbold med mange folk tilbage, og så få noget fra vores individualister den anden vej, så har vi muligheder. Og hvis JM er i tvivl om, hvordan det skal sættes op, så se på den måde Hobro er gået til kampene ude mod FCK, FCM og Brøndby i den her sæson. Kynisk og klogt spillede kampe.
        Og jeg gætter på vi taber med 2-3 stykker...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Og jeg gætter på vi taber med 2-3 stykker...
          Det har vi jo prøvet før derinde. Lige nu synes jeg ikke der er nogen god undskyldning til at lukke en masse mål ind mod FCK, så får vi en mindre snitter må det enten være fordi, at JM har leveret et skidt taktisk oplæg, eller at det individuelle niveau på de defensive spillere simpelthen er for ringe.

          Comment


            #6
            Mon ikke vi går på juleferie med en snitter?

            Tror vi taber med 3..

            Comment


              #7
              Vi har en tendens til at spille bedre mod de store hold. Det er som om alle tager sig mere sammen og kæmper mere - inkl JM.
              Som vi har spillet de seneste for mange kampe hører vi jo ikke med i Top 6.
              Et point er max men sker ikke. Og så skal vi have forstærkning i vinterpausen. På forhånd tak.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Vi har en tendens til at spille bedre mod de store hold. Det er som om alle tager sig mere sammen og kæmper mere - inkl JM.
                Som vi har spillet de seneste for mange kampe hører vi jo ikke med i Top 6.
                Et point er max men sker ikke. Og så skal vi have forstærkning i vinterpausen. På forhånd tak.
                Ja det er rigtigt nok. Måske er det selvforståelsen der spiller ind afhængig af modstander.
                Vi ser ofte en mindre seriøs indstilling mod de såkaldte små hold som Lyngby, Horsens osv, og det koster dumme point tab.
                Tror vi taber 2-0 I aften. Synes offensiven er alt for harmløs, og FCK er selvfølgelig klart bedre besat offensivt selvom de ikke imponerer for tiden.
                Hvornår har de sidste scoret mange mål i en kamp?

                Comment


                  #9
                  Ligesom i 09/10 er jeg også bange for at vi smider mesterskabet

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                    Ligesom i 09/10 er jeg også bange for at vi smider mesterskabet

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                      Ligesom i 09/10 er jeg også bange for at vi smider mesterskabet
                      Det løber AGF da med.

                      Comment


                        #12
                        Vi vinder 2-1 - I hørte det her først

                        Comment


                          #13
                          Uha, jeg tror ikke i jubler vildt over opstillingen :D ...
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Uha, jeg tror ikke i jubler vildt over opstillingen :D ...
                            Synes det er godt med AK i stedet for to slatne spillere!
                            Og hvornår finder du dig egenligt noget at ta’ til?
                            siden 1887

                            Comment


                              #15
                              Oliver
                              Leeuwin Juel O.Lund
                              Ryan Greve Drachmann JJ Barrett
                              Bashkim AK

                              Sikker en overraskelse med AK. Bad os se hvilke taktiske overvejelser JM havde for kampen. Er optimistisk.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X