Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Tror også at Ryan starter. Det var svære forhold med vejret i dag og de gik ind ret tydeligt. Men i den lille spil til sidst over halve bane var det Ryan på hb og Olli på vb. og Bashkim med Jebali på toppen i "første hold". Ramon er åbenbart klar igen og spilllede sammen med Juel i forsvaret.
    Ramon og AJA ejer ikke ligefrem harens vigtigste våben, der vil blive god brug for noget fart til at standse Lucas og de andre offensive kræfter i AaB. Jeg håber at JM ser rigtigt og får sat det bedste hold så vi kan slutte godt af.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Ramon og AJA ejer ikke ligefrem harens vigtigste våben, der vil blive god brug for noget fart til at standse Lucas og de andre offensive kræfter i AaB. Jeg håber at JM ser rigtigt og får sat det bedste hold så vi kan slutte godt af.
      Både ryans fart på backen og kløves normale aggressivitet og rutine på 8'eren har været savnet nu her, hvor nederlagene er kommet snigende oh usikkerheden har bredt sig. Desværre lignede kløve en som har et godt stykke til topformen. Jeg håber ryan kan vise lidt mere, for vi har virkelig savnet at true på offensivt på voree højreside og det tror jeg også har ramt os lidt i den anden side, fordi vi simpelthen bare er for lette at lukke ned i højre uden ryan.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Både ryans fart på backen og kløves normale aggressivitet og rutine på 8'eren har været savnet nu her, hvor nederlagene er kommet snigende oh usikkerheden har bredt sig. Desværre lignede kløve en som har et godt stykke til topformen. Jeg håber ryan kan vise lidt mere, for vi har virkelig savnet at true på offensivt på voree højreside og det tror jeg også har ramt os lidt i den anden side, fordi vi simpelthen bare er for lette at lukke ned i højre uden ryan.
        Jeg frygter også at Ryan af helt naturlige årsager ikke er i sin allerbedste kampform, men selv på 90% vil han give noget mere tempo til vores hårdt prøvede højre kant.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Uafgjort vil sende OB i top6 om end det er et kæmpe midterfelt ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Aab er lige så ustabil som os. Men vi er uden vores vigtigste mand. MEN MÅ HÅBE ANDRE STEPPER OP OG SPILLET KOMMER TIL AT FOREGÅ væk fra vores mål.
            Jeg tror mere på vi skal håbe på kontinuitet i opstilingerne femover. Alle hold, tror jeg, ville miste flow i spillet hvis de havde samme antal skader som OB har været ramt af. SFÅ snakker om 11 forskellige formationer i forsvaret.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg tror mere på vi skal håbe på kontinuitet i opstilingerne femover. Alle hold, tror jeg, ville miste flow i spillet hvis de havde samme antal skader som OB har været ramt af. SFÅ snakker om 11 forskellige formationer i forsvaret.
              Det skyldes vel ikke udelukkende skader?
              skader og karantæner vil jo altid ramme, men Barret’s formnedgang har bestemt også været dyr han var os en fantastisk spiller sidste sæson.
              At vi ikke har en ordenlig gardering for RJL er jo direkte dumt når man kender hans skades historik.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Det skyldes vel ikke udelukkende skader?
                skader og karantæner vil jo altid ramme, men Barret’s formnedgang har bestemt også været dyr han var os en fantastisk spiller sidste sæson.
                At vi ikke har en ordenlig gardering for RJL er jo direkte dumt når man kender hans skades historik.
                Skader osv rammer alle hold, men hånden på hjertet - har du nogensinde set så stort fravær p.gr.a . skader. Jeg kan ikke erindre det. Ang. Ryan så han vel spillet kontinuerligt i mere end en sæson uden alvorlige skader, så jeg mener faktisk OL har gjort det acceptabelt og forventeligt som reserve.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                  Skader osv rammer alle hold, men hånden på hjertet - har du nogensinde set så stort fravær p.gr.a . skader. Jeg kan ikke erindre det. Ang. Ryan så han vel spillet kontinuerligt i mere end en sæson uden alvorlige skader, så jeg mener faktisk OL har gjort det acceptabelt og forventeligt som reserve.
                  OL er i min bog en god reserve. Problemet opstår når han i perioder har været en af vores 3 bedste på banen, selv når man medregner de 3-4 forfærdnetlige fejl han også altid har i en kamp. Det ser skidt ud for os, når han er seriøs kandidat til fast startplads over længere tid.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                    Skader osv rammer alle hold, men hånden på hjertet - har du nogensinde set så stort fravær p.gr.a . skader. Jeg kan ikke erindre det. Ang. Ryan så han vel spillet kontinuerligt i mere end en sæson uden alvorlige skader, så jeg mener faktisk OL har gjort det acceptabelt og forventeligt som reserve.
                    Kan sgu nok heller huske vi har været så hårdt ramt af skader, mener også der er sat en undersøgelse igang for at finde årsagen.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      18 mand i truppen:
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-aab-3/
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Janus Drachmann sætter ord på vigtigheden af aftenens kamp mod AaB.

                        http://obstruktion.dk/drachmann-sejr...stremt-vigtig/

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Aab er lige så ustabil som os. Men vi er uden vores vigtigste mand. MEN MÅ HÅBE ANDRE STEPPER OP OG SPILLET KOMMER TIL AT FOREGÅ væk fra vores mål.
                          AaB har tabt en af de sidste syv, OB derimod..... AaB er ret klare favoritter, ikke mindst med skaderne

                          Comment


                            #28
                            Har 5 billetter til kampen som jeg skal af med...

                            Comment


                              #29
                              Der burde komme folk på lægterne i dag.
                              Personligt kan jeg ikke komme afsted.

                              Samtlige butikker i Rosengårdcentret har fået 4 billetter til omdeling eller eget brug.
                              25,- kostede billetterne i forsalg.

                              Så jeg tror der kommer mange. Håber på sejr

                              Comment


                                #30
                                Kom så man!!! Vi skal simpelthen vinde i dag! Ellers ryger vi alt for langt efter og vinterpausen bliver meget lang...!
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X