Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-AaB

    Føj for en elendig uge med nutidens SL-mandskab i frisk erindring, men vi skal videre med holdet.

    FS skriver i dag at Ryan står til at få spilletid i morgen, og at Ramon ligner en starter. Hvis Ryan starter inde er der vel 3-5-2 opstilling i vente med Drachman som låsesmed. Der er spørgsmålstegn ved JJT. Det kan også blive Kløve og Greve/Opondo som 8'ere

    ------------------OC
    --------AJA----Ramon---Marco
    Ryan--------------------------------JBL
    ---------------Drachmann
    ---------Kløve-------------Greve
    --------BK---------------Sander


    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Føj for en elendig uge med nutidens SL-mandskab i frisk erindring, men vi skal videre med holdet.

    FS skriver i dag at Ryan står til at få spilletid i morgen, og at Ramon ligner en starter. Hvis Ryan starter inde er der vel 3-5-2 opstilling i vente med Drachman som låsesmed. Der er spørgsmålstegn ved JJT. Det kan også blive Kløve og Greve/Opondo som 8'ere

    ------------------OC
    --------AJA----Ramon---Marco
    Ryan--------------------------------JBL
    ---------------Drachmann
    ---------Kløve-------------Greve
    --------BK---------------Sander

    På papiret er vi en hylde unde Aab. Vi kan håbe på en mærkelig kamp pga blæsten.

    Comment


      #3
      Var lige ud til træning i Ådalen. God muligt at Jebali snupper startplads fra Sander og Olli Lund fra Barrett.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Var lige ud til træning i Ådalen. God muligt at Jebali snupper startplads fra Sander og Olli Lund fra Barrett.
        Jebali for Sander, vil jeg godt nok være ked af. Der er mere arbejde i Sander. Oli for Barrett. Det virker som om Barrett har tankerne andre steder, end at præstere for OB.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #5
          Hvis Olli ryger på VB kunne det betyde at Ryan starter inde. Han er også klart bedst på VB

          Om det er Jebali eller Sander starter er et fedt IMO. Bare det er 3-5-2 med en midtbane der kan spille med bolden

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Jebali for Sander, vil jeg godt nok være ked af. Der er mere arbejde i Sander. Oli for Barrett. Det virker som om Barrett har tankerne andre steder, end at præstere for OB.
            Jeg kan dog godt se det fornuftige i at starte med Jebali i stedet for Sander. Jebali er i en stigende formkurve, hvorimod Sanders form er nedadgående, sandsynligvis af den grund at han jo allerede inden superliga starten havde en del kampe i benene i Norge, og uden en sommerpause som i Superligaen.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvis Olli ryger på VB kunne det betyde at Ryan starter inde. Han er også klart bedst på VB

              Om det er Jebali eller Sander starter er et fedt IMO. Bare det er 3-5-2 med en midtbane der kan spille med bolden
              Sådan har jeg det også. Vi skal være sværere at spille udenom end det har været tilfældet i de her kampe med tre mand i angrebet. Det bliver vi simpelthen nødt til at træne intensivt i vinterpausen, hvis det nogensinde skal blive en succes med de nuværende angribere.
              jeg synes det det er fint det er Sander som bliver ofret. Han virker slidt og det er der ikke noget at sige til, med tanke på at han har haft sommerpause. Jebali var den eneste i Horsens, som viste en smule engagement i det fremadrettede fodbold. Defensivt kunne jeg dog fortsat godt tænke mig at han viste lidt mere. Der er for meget lunten og brok til dommeren, hvis ikke han får de frispark han mener skal dømmes.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvis Olli ryger på VB kunne det betyde at Ryan starter inde. Han er også klart bedst på VB

                Om det er Jebali eller Sander starter er et fedt IMO. Bare det er 3-5-2 med en midtbane der kan spille med bolden
                Tror også at Ryan starter. Det var svære forhold med vejret i dag og de gik ind ret tydeligt. Men i den lille spil til sidst over halve bane var det Ryan på hb og Olli på vb. og Bashkim med Jebali på toppen i "første hold". Ramon er åbenbart klar igen og spilllede sammen med Juel i forsvaret.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Tror også at Ryan starter. Det var svære forhold med vejret i dag og de gik ind ret tydeligt. Men i den lille spil til sidst over halve bane var det Ryan på hb og Olli på vb. og Bashkim med Jebali på toppen i "første hold". Ramon er åbenbart klar igen og spilllede sammen med Juel i forsvaret.
                  Så det kunne være

                  Oliver Christensen
                  AJA Ramon Marco
                  Ryan Lund
                  Kløve Drachmann JJ
                  Jebali Kadrii

                  Comment


                    #10
                    Kløve: "Der skal andre boller på suppen"

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ler-paa-suppen
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Jeg har meget svært ved at tro på en sejr. Som jeg længe havde forventet, ville truppens mangler simpelthen slå igennem før eller siden, og det ser vi nu. Jesper Hansen forsømte at bygge ovenpå, og nu står vi med en lidt skævt sammensat trup igen igen, og med manglende kvalitet såvel som bredde. Vi skal prise os lykkelige for, at vi har Kadrii som har toppræsteret i år, og uden ham vil jeg helt alvorligt mene, at så havde vi ligget omkring bund 4, bedre er vi ikke. Kan vi få et point mod AaB er det absolut godkendt, men jeg tror vores forsvar bliver udstillet, og det kan godt blive en ret overbevisende AaB sejr.

                      Comment


                        #12
                        Slap dog af... Så gode er AaB altså heller ikke!!!! Vi kan slå alle hold i Danmark, og især på hjemmebane skal vi tro på en sejr! Selvom vi er i dårlig form, kan vi sagtens slå AaB!
                        siden 1887

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Slap dog af... Så gode er AaB altså heller ikke!!!! Vi kan slå alle hold i Danmark, og især på hjemmebane skal vi tro på en sejr! Selvom vi er i dårlig form, kan vi sagtens slå AaB!
                          Aab er lige så ustabil som os. Men vi er uden vores vigtigste mand. MEN MÅ HÅBE ANDRE STEPPER OP OG SPILLET KOMMER TIL AT FOREGÅ væk fra vores mål.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            Slap dog af... Så gode er AaB altså heller ikke!!!! Vi kan slå alle hold i Danmark, og især på hjemmebane skal vi tro på en sejr! Selvom vi er i dårlig form, kan vi sagtens slå AaB!
                            Helt enig. Og det er mange AaBs fans også. De har nogle fine spiller og en der stikker helt ud. Men det er et hold vi kan og skal slå på hjemmebane. Vi har tabt de to seneste til dem, men havde før det et godt tag på dem. Vi må ikke tabe denne kamp, så et point kan begge nok bruge.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Aab er lige så ustabil som os. Men vi er uden vores vigtigste mand. MEN MÅ HÅBE ANDRE STEPPER OP OG SPILLET KOMMER TIL AT FOREGÅ væk fra vores mål.
                              Nej han er med, og jeg tror også han scorer en kasse i morgen.

                              Comment

                              Working...
                              X