Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Som jeg ser det, er Horsens på udebane ikke den sjoveste kamp for et OB-mandskab efter to nederlag i træk. Et hjemmehold, som med al garantrisse vil stå rigtig dybt på banen og få størstedelen af sine chancer på dødbolde. OB kan vel næsten kun skuffe i den kamp, og hvis Michelsens eksperimenter med diverse formationer ikke snart begynder at have en virkning, peger pilen jo desværre kun i én retning.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
      I dag prøvede vi vel for første gang en reel 4-3-3, da Tverskov gik ud - Og det klædte os faktisk. Måske er det nøglen til st spille både med Sander, Bashkim og Jebali, på samme tid. Altså en ren 4-3-3 med tre reelle midtbane folk, frem for kun to, som vi spillede mod Hobro og Lyngby.

      Skidt idag: Opondo, Frøkjær og Lund skuffer. Sander skuffer Big time, niveauer under hvad vi plejer at se, han kommer igen.

      JM må tage på sin kappe at vi ikke hang samme i kæderne, før vi går over i en 4-3-3. Ved godt han sagde efter kampen, at formationen ikke betyder noget,
      meeeenn...

      Godt idag: Jebali viser et potentielt top niveau og en stabilitet der går opad...
      Bashkim er klinisk når han får chancen...

      Man kan undre sig over, hvad Greve snart skal gøre, for at få den startplads. Han er vel vores mest score de midtbanemand, målt på minutter...

      Lige nu er det det vi mangler, en stabil midtbane mand til Drachman. Og er Kløve ikke snart klar igen???

      Nå, videre - vi skal have 3 i Horsens.
      Det er frisk gjort af JM at skifte Tverkov med Jebali - jeg mener mere det lignede en 4-4-2 med Sander mere på kant end før udskiftningen. Jebali spillede sin bedste kamp for OB i går. Første halvleg var der mange der skuffede, så at hive enkelte frem der synes jeg er forkert - alle svigtede i en "forkert" opstilling hvor holdet blev mast i FCMs fart og fysik. Ærgerligt at de får scoret til 2-0 før pausen hvor det så ud som OB var ved at komme med i kampen.
      Last edited by manner; 26-11-2019, 05:28.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
        Som jeg ser det, er Horsens på udebane ikke den sjoveste kamp for et OB-mandskab efter to nederlag i træk. Et hjemmehold, som med al garantrisse vil stå rigtig dybt på banen og få størstedelen af sine chancer på dødbolde. OB kan vel næsten kun skuffe i den kamp, og hvis Michelsens eksperimenter med diverse formationer ikke snart begynder at have en virkning, peger pilen jo desværre kun i én retning.
        Derefter venter AaB og FCK i årets sidste to kampe det bliver tre ret afgørende kampe.

        Næste runde kan Randers sætte Sønderjyske helt ud af top 6 spillet og FCN kan spille sig tilbage som kandidat samtidig med de sætter Lyngby langt efter. Det skærper til og det er i kampe som den i Horsens vi skal vise vores værd.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Oliver Lund bringer da ingenting fremad banen i dag? Har han et eneste indlæg eller løb i feltet? Han var sammen med Opondo, Frøkjær og Marco en af dem, der stod svagest?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
            Oliver Lund bringer da ingenting fremad banen i dag? Har han et eneste indlæg eller løb i feltet? Han var sammen med Opondo, Frøkjær og Marco en af dem, der stod svagest?
            Der var flere som var rigtig skidt i går, her syntes jeg ikke Oliver fremstod i gruppen af med ringe indsatser der vil jeg nok bytte Oliver med Sander ellers enig.

            Og så skal JM omgående bringe det til standsning at vi kommer ud med så forrykt ringe indstilling og udtryk, det er ved at være sket alt for ofte og det er for sjældent vi får det vendt i kampene selvom systemskifter hjælper på spillet og vi er kommet spillemæssigt ind i kampene men det har bare ikke givet igle point.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
              Oliver Lund bringer da ingenting fremad banen i dag? Har han et eneste indlæg eller løb i feltet? Han var sammen med Opondo, Frøkjær og Marco en af dem, der stod svagest?
              Prøv at hør her. Han er forsvarsspiller. Hvad forventer du egentlig?! Du skal også kigge på, at han har svage spillere omkring sig. Han kan ikke bare blæse fremad, og så regne med at de andre klarer defensiven - for det magter de ikke. Senere får han Greve som flagrer rundt og er en taktisk analfabet. Han har haft problemer de sidste 3-4 kampe, men i går var han tilbage mod en svær modstander, og med mange svage spillere omkring sig

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det er frisk gjort af JM at skifte Tverkov med Jebali - jeg mener mere det lignede en 4-4-2 med Sander mere på kant end før udskiftningen. Jebali spillede sin bedste kamp for OB i går. Første halvleg var der mange der skuffede, så at hive enkelte frem der synes jeg er forkert - alle svigtede i en "forkert" opstilling hvor holdet blev mast i FCMs fart og fysik. Ærgerligt at de får scoret til 2-0 før pausen hvor det så ud som OB var ved at komme med i kampen.
                Enig. Jeg så heller ikke en 4-3-3, men 4-4-2, hvor sander blev trukket ned og opondo flyttet ud på kanten. Jeg synes heller ikke man kan pille enkeltspillere ud i 1. halveg. Oliver lavede sindssyge afleveringer nede fra målet, marco lund slog konsekvent lange bolde, oliver lund, opondo og frøkjær var for langsomme i tanke og handling. Bashkim tager ikke ansvar og hjælper sine holdkammerater med at få ro på spillet, men bliver hængende ved erik, som spiser ham ved de mange lange bolde. Der var bare ikke kvalitet nok i øjeblikket fra de spillere, der var på banen til at udfordre et veloplagt fcm-pres. Det virkede som om respekten var for stor, indtil jebali kom ind og viste den fuldstændig uimponerede vej, som var med til at løfte hele holdet et par procenter. Det lignede oplevelserne fra lyngbykampen nagede lidt. Sidst i fcm var vi heller ikke meget på bolden, men vi var komfortable i vores organisation. Igår er vi foruden vi er dårlige på bolden, også usikre. Oliver bokser bolde han skal gribe, vi giver hjønespark, som bare skal losses ud til indkast. Alle mulige små ting, som bare fungerede meget bedre tidligere i efteråret, hvor vi lukkede af defensivt. Der er sgu nok noget om snakken, når træneren kalder truppen for slidt.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                  Som jeg ser det, er Horsens på udebane ikke den sjoveste kamp for et OB-mandskab efter to nederlag i træk. Et hjemmehold, som med al garantrisse vil stå rigtig dybt på banen og få størstedelen af sine chancer på dødbolde. OB kan vel næsten kun skuffe i den kamp, og hvis Michelsens eksperimenter med diverse formationer ikke snart begynder at have en virkning, peger pilen jo desværre kun i én retning.
                  Jeg mener nu mere, at pilen peger på den endnu fungerende sportsdirektør. Som igen ikke har formået at finde spillere med et niveau til et top 6 hold.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Jeg mener nu mere, at pilen peger på den endnu fungerende sportsdirektør. Som igen ikke har formået at finde spillere med et niveau til et top 6 hold.
                    Sandhed med modifikationer... Af dem der startede igår må man da klappe ham på ryggen for Tverskov,Drachmann,Barret,Sander,Jebali og Kadrii.
                    Lund og Lund er acceptable som trupspillere mens Ramon også har været et godt bekendtskab bortset fra de sidste kampe..

                    Men der mangler lige det sidste. Specielt på midten

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Prøv at hør her. Han er forsvarsspiller. Hvad forventer du egentlig?! Du skal også kigge på, at han har svage spillere omkring sig. Han kan ikke bare blæse fremad, og så regne med at de andre klarer defensiven - for det magter de ikke. Senere får han Greve som flagrer rundt og er en taktisk analfabet. Han har haft problemer de sidste 3-4 kampe, men i går var han tilbage mod en svær modstander, og med mange svage spillere omkring sig
                      Jeg bedømmer ham på den position med den opgave han har fået. Som wingback skal han altså bringe meget mere offensivt! At det så ikke er hans favoritposition kan sagtens være, men det ændrer da ikke noget ved bedømmelsen?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg

                        Jeg bedømmer ham på den position med den opgave han har fået. Som wingback skal han altså bringe meget mere offensivt! At det så ikke er hans favoritposition kan sagtens være, men det ændrer da ikke noget ved bedømmelsen?
                        Din samlede bedømmelse af Oliver Lund i går er off! Når vi ikke kan dominere kampen, så må en wingbacks opgave være at holde defensivt. OB's midtbane og venstre forsvarsside sejler, så kan Oliver Lund da ikke bare slippe tøjlerne og spille hængende angriber i højre side! Det kræver nok noget fodboldindsigt at forstå spillet på banen. Det er ligesom dem der på stadion råber FREMAD FOR HELVEDE. Tit er de fulde og følger ikke med i kampen. Man kan ikke bare buldre fremad uden at tænke på defensiven. Holdet skal hænge sammen. At OB så skal være mere dominerende og spilstyrende på hjemmebane, er en anden sag. Det kræver kvalitet på indkøbssiden og en gameplan fra trænerstaben om at gøre det. Men pointen er, at holdet skal hænge sammen. Og i går var det i hvertfald ikke Oliver Lunds skyld at holdet sejlede. Giv skylden til midtbanen - og setup'et fra trænerstaben til kampen

                        Comment


                          #27
                          Tak for oplæringen i fodboldindsigt.

                          At bedømme OL’s indsats igår som andet end under middel og som én af dem, der bidrog mindst til den samlede præstation skriger ikke på indsigt, men fred være med det.

                          i første halvleg var der ingen løb på siden eller foran boldholder. Her er wingbacks en nøgle til at skabe plads og dynamik. Den opgave formåede OL i går ikke at bidrage til og det var medvirkende til den ringeste halvleg længe.

                          Det har intet at høre med “fremad for helvede” eller hvad du end forestiller dig om min baggrund og indsigt.

                          jeg er ikke ude efter at bashe OL, men hans indsats i går var på lige fod med flere andre under niveau.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                            Tak for oplæringen i fodboldindsigt.

                            At bedømme OL’s indsats igår som andet end under middel og som én af dem, der bidrog mindst til den samlede præstation skriger ikke på indsigt, men fred være med det.

                            i første halvleg var der ingen løb på siden eller foran boldholder. Her er wingbacks en nøgle til at skabe plads og dynamik. Den opgave formåede OL i går ikke at bidrage til og det var medvirkende til den ringeste halvleg længe.

                            Det har intet at høre med “fremad for helvede” eller hvad du end forestiller dig om min baggrund og indsigt.

                            jeg er ikke ude efter at bashe OL, men hans indsats i går var på lige fod med flere andre under niveau.
                            Han kan jo ikke nå at komme frem inden midtbanen mister bolden. Skal han bare løbe frem, og så mister Opondo bolden, og så er der en motorvej? Giv midtbanen skylden for at vi står begravet i 1. Halvleg. Derfor er det også vigtigt at der bliver handlet kvalitet dér først.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              Din samlede bedømmelse af Oliver Lund i går er off! Når vi ikke kan dominere kampen, så må en wingbacks opgave være at holde defensivt. OB's midtbane og venstre forsvarsside sejler, så kan Oliver Lund da ikke bare slippe tøjlerne og spille hængende angriber i højre side! Det kræver nok noget fodboldindsigt at forstå spillet på banen. Det er ligesom dem der på stadion råber FREMAD FOR HELVEDE. Tit er de fulde og følger ikke med i kampen. Man kan ikke bare buldre fremad uden at tænke på defensiven. Holdet skal hænge sammen. At OB så skal være mere dominerende og spilstyrende på hjemmebane, er en anden sag. Det kræver kvalitet på indkøbssiden og en gameplan fra trænerstaben om at gøre det. Men pointen er, at holdet skal hænge sammen. Og i går var det i hvertfald ikke Oliver Lunds skyld at holdet sejlede. Giv skylden til midtbanen - og setup'et fra trænerstaben til kampen
                              Er faktisk enig, ved ikke hvad taktikken var fra start i går måske gik de på banen for at begrænse nederlaget?
                              men spillerne opførte sig som om der var ild i bolden man stod på
                              stadion og begyndte at tvivle på om de overhovedet træner med bold til dagligt.
                              Last edited by Magge; 26-11-2019, 11:24.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                                Din samlede bedømmelse af Oliver Lund i går er off! Når vi ikke kan dominere kampen, så må en wingbacks opgave være at holde defensivt. OB's midtbane og venstre forsvarsside sejler, så kan Oliver Lund da ikke bare slippe tøjlerne og spille hængende angriber i højre side! Det kræver nok noget fodboldindsigt at forstå spillet på banen. Det er ligesom dem der på stadion råber FREMAD FOR HELVEDE. Tit er de fulde og følger ikke med i kampen. Man kan ikke bare buldre fremad uden at tænke på defensiven. Holdet skal hænge sammen. At OB så skal være mere dominerende og spilstyrende på hjemmebane, er en anden sag. Det kræver kvalitet på indkøbssiden og en gameplan fra trænerstaben om at gøre det. Men pointen er, at holdet skal hænge sammen. Og i går var det i hvertfald ikke Oliver Lunds skyld at holdet sejlede. Giv skylden til midtbanen - og setup'et fra trænerstaben til kampen
                                Vi er så flere uden fodbold forstand der er helt off. Holdet var meget skidt i første halvleg, og OL var elendig som de fleste andre. Men manden mister så mange bolde pga. begrænset teknik, han giver flere hjørnespark unødvendigt, pga manglende omtanke og teknik. Han kom til flere gode positioner fremme i banen hvor manden ikke formår at løfte et indlæg over den første mand. Du kan ikke i ramme alvor påråbe dig stor fodbold viden, og så forsvarer OL i kampen igår. Så syntes jeg du skal prøve at tage OL briller på, og gense kampen. Han er bare ikke god nok desværre. Vi mister så uendelig meget når vi ikke har Ryan med. JBL og Ryan var det der gjorde os gode da det spillede, det har vi bare ikke med OL. Han er nærkampsstærk Og god med hovedet bevares, men resten af pakken er bare sløj når han ikke overpræstere.

                                Comment

                                Working...
                                X