Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    Vi er så flere uden fodbold forstand der er helt off. Holdet var meget skidt i første halvleg, og OL var elendig som de fleste andre. Men manden mister så mange bolde pga. begrænset teknik, han giver flere hjørnespark unødvendigt, pga manglende omtanke og teknik. Han kom til flere gode positioner fremme i banen hvor manden ikke formår at løfte et indlæg over den første mand. Du kan ikke i ramme alvor påråbe dig stor fodbold viden, og så forsvarer OL i kampen igår. Så syntes jeg du skal prøve at tage OL briller på, og gense kampen. Han er bare ikke god nok desværre. Vi mister så uendelig meget når vi ikke har Ryan med. JBL og Ryan var det der gjorde os gode da det spillede, det har vi bare ikke med OL. Han er nærkampsstærk Og god med hovedet bevares, men resten af pakken er bare sløj når han ikke overpræstere.
    Jeg er meget enig. OL kan ikke spille fast på et hold der vil i top 6.han har et uffateligt lavt bundniveau. Men han er en sympatisk fyr fordi han fighter lige til kanten af grænsen. I min bog er han en fin reserve og heller ikke mere. I øvrigt er Opondo heller ikke hvad jeg håbede, Marco er heller ikke god nok og jeg er heller ikke ked af Leuwin hat konteaktudløb. Han ville være en fin backup men det gider han næppe i Danmark.

    Comment


      #32
      Altså, forventer I at Oliver Lund skal agere både defensiv, samt mål og assists i den anden ende? Som I selv er inde på, så er manden altså ikke Ronaldo. Hvis resten af holdet, især midtbanen, var lidt bedre, så kunne han måske også have lidt mere overskud til at komme med frem. Når hele holdet spiller mere eller mindre under niveau, så er jeg tilfreds med at vores højre back leverer defensivt og med udtryk. Derfor var han én af de bedste i går. Jeg synes, at I skal hænge nogle af de andre spillere ud for at koste enormt meget. Bl.a. Opondo

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Altså, forventer I at Oliver Lund skal agere både defensiv, samt mål og assists i den anden ende? Som I selv er inde på, så er manden altså ikke Ronaldo. Hvis resten af holdet, især midtbanen, var lidt bedre, så kunne han måske også have lidt mere overskud til at komme med frem. Når hele holdet spiller mere eller mindre under niveau, så er jeg tilfreds med at vores højre back leverer defensivt og med udtryk. Derfor var han én af de bedste i går. Jeg synes, at I skal hænge nogle af de andre spillere ud for at koste enormt meget. Bl.a. Opondo
        Selvfølgelig skal han da agerer begge veje. Det skal en back altid, og da især en wingback. Men når man er så teknisk begrænset at man smider bolden væk hele tiden, tager en dårlig berøring så du mister den, eller losser den ud til hjørne i stedet for at lade din målmand tage bolden, eller smide den til indkast. Så spiller du ikke godt. Midtbanen kostede også på deres position, men det fritager jo ikke OL for hans elendige wingback spil. Det giver jo ikke menig bare at sige, at hvis den centrale midt fungere, så spiller alle godt. OL ødelagde store dele af fløj spillet i den side, og havde det utrolig svært med bolden. Det hjalp på ingen måde holdet at han spillede som jeg forestiller mig Bernio Verhagen måtte spille med bolden. Hvis du kigger på JBL og Ryan så bidrager de jo netop med mål og assist. Så ja, det forventer jeg når vi spiller med Wingbacks. Og nej det kan man så ikke forvente af OL, fordi han er for dårlig på alle fronter, til at spille den plads. Tydeligt illustreret igår.

        Comment


          #34
          Nej nej nej. Ja, lige det med hjørne er fuldstændig håbløst. Men det var flere der spillede sløjt dér. Ja, en wingback skal komme med frem. Men midtbanen mistede jo bolden inden nogen kunne komme en millimeter frem. Og Barrett er så elendig defensivt, at FCM scorer 2 mål i hans side. Prøv at spille en wingback hvor du både skal være med fremme og tilbage. Man ville ligge og brække sig efter 5 min. Ja Barrett kommer med frem, men er så elendig forsvarsmæssigt - og det var vel også derfor OL slog ham af tidligere på året, hvor OL spillede helt fantastisk. Det gik faktisk ned ad bakke for OL da han blev smidt rundt på flere andre positioner. På venstre side var han boss.

          er der i øvrigt nogle der ved noget om Ryan? Det er vek ikke normalt at man er ude 2 måneder med en fiberskade?

          Comment


            #35
            Og hvis en wingback skal være offensivt indstillet, skal man have et 3 mands forsvar i høj kvalitet duelmæssigt- og det har OB ikke

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Nej nej nej. Ja, lige det med hjørne er fuldstændig håbløst. Men det var flere der spillede sløjt dér. Ja, en wingback skal komme med frem. Men midtbanen mistede jo bolden inden nogen kunne komme en millimeter frem. Og Barrett er så elendig defensivt, at FCM scorer 2 mål i hans side. Prøv at spille en wingback hvor du både skal være med fremme og tilbage. Man ville ligge og brække sig efter 5 min. Ja Barrett kommer med frem, men er så elendig forsvarsmæssigt - og det var vel også derfor OL slog ham af tidligere på året, hvor OL spillede helt fantastisk. Det gik faktisk ned ad bakke for OL da han blev smidt rundt på flere andre positioner. På venstre side var han boss.

              er der i øvrigt nogle der ved noget om Ryan? Det er vek ikke normalt at man er ude 2 måneder med en fiberskade?
              Hvordan får du Barret til at være skyldig i de to mål?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Hvordan får du Barret til at være skyldig i de to mål?
                Han er indirekte involveret, da han placerer sig dårligt forsvarsmæssigt og ikke kan tackle. Jeg skriver ikke at han direkte er skyld i målet. Men venstre side sejler, bl.a. p.g.a. ham. Jeg vil gætte på at kantforsvareren i 3 mands forsvaret gerne vil have Oliver Lund foran sig. Det ville jeg

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                  Han er indirekte involveret, da han placerer sig dårligt forsvarsmæssigt og ikke kan tackle. Jeg skriver ikke at han direkte er skyld i målet. Men venstre side sejler, bl.a. p.g.a. ham. Jeg vil gætte på at kantforsvareren i 3 mands forsvaret gerne vil have Oliver Lund foran sig. Det ville jeg
                  Det første mål er Marco lige så forvirret som en teenager der har fået sit første kys

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Det første mål er Marco lige så forvirret som en teenager der har fået sit første kys
                    Prøv også at kigge på Tverskov ved det første mål
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Han er indirekte involveret, da han placerer sig dårligt forsvarsmæssigt og ikke kan tackle. Jeg skriver ikke at han direkte er skyld i målet. Men venstre side sejler, bl.a. p.g.a. ham. Jeg vil gætte på at kantforsvareren i 3 mands forsvaret gerne vil have Oliver Lund foran sig. Det ville jeg
                      Barret spillede bestemt ikke en god kamp, men resaten af forsvaret sejler jo også slemt ved de to mål Marco er vel rundtosset endnu og Tverskov laver atter en alibi opdækning inde foran mål .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Barret spillede bestemt ikke en god kamp, men resaten af forsvaret sejler jo også slemt ved de to mål Marco er vel rundtosset endnu og Tverskov laver atter en alibi opdækning inde foran mål .
                        Marco er lige så ringe som AL, og som OL er i bagkæden. Det holder simpelthen ikke.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Marco er lige så ringe som AL, og som OL er i bagkæden. Det holder simpelthen ikke.
                          Helt enig. Ingen af dem giver håb om stabilt forsvar.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Vi er enige i mange ting. Der mangler kvalitet i truppen, det tror jeg at vi er enige om

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Vi er enige i mange ting. Der mangler kvalitet i truppen, det tror jeg at vi er enige om
                              Det positive er, at manglerne må være så tydelige også for træner og gammel eller ny sportsdirektør, at de bliver nødt til at udbedre problemet i vinterens vindue. Det må blive spændende.
                              Mvh pnl

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Det positive er, at manglerne må være så tydelige også for træner og gammel eller ny sportsdirektør, at de bliver nødt til at udbedre problemet i vinterens vindue. Det må blive spændende.
                                Mvh pnl
                                Ja bliver spændende når vi får en direktør som ikke laver flere fejlkøb end de gennemsnitlige direktør.

                                Comment

                                Working...
                                X