Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-FCM 25. nov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB-FCM 25. nov

    Sjov video OB har lagt ud på de sociale medier, især det med europa!
    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...03751953944576

    Det er fandme også længe siden vi har vundet de to seneste over FCM, jeg kan ikke huske hvornår...
    Last edited by Jeppetoje; 22-11-2019, 15:55.
    siden 1887

    #2
    Ja, det er fint:
    https://m.facebook.com/story.php?sto...d=185381811054
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      ​​​​​​Jeg synes pr afdelingen er tåkrummende pinlig i deres optakt til FCM opgøret. Jeg skal ihvertfald love for at de malker at vi har vundet et par kampe mod FCM på det seneste, så glemmer vi da bare at Herning har tørret røv med os de sidste 10 år. Jeg foretrækker personligt lidt mere fynsk ydmyghed. Kald det kækt, lir, glimt i øjet eller hvad man vil - det er ting som jeg ikke har behov for at man kopiere fra de gustne FC klubber.

      Comment


        #4
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stribe...toerklaederne/

        Husk halstørklæderne på mandag!
        siden 1887

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          ​​​​​​Jeg synes pr afdelingen er tåkrummende pinlig i deres optakt til FCM opgøret. Jeg skal ihvertfald love for at de malker at vi har vundet et par kampe mod FCM på det seneste, så glemmer vi da bare at Herning har tørret røv med os de sidste 10 år. Jeg foretrækker personligt lidt mere fynsk ydmyghed. Kald det kækt, lir, glimt i øjet eller hvad man vil - det er ting som jeg ikke har behov for at man kopiere fra de gustne FC klubber.
          Er det ikke bedre at fokusere på de seneste kampe end de sidste ti år..... verden ændrer sig ! Med den logik skulle vi også slå Real Madrid i dag....

          Synes kun det er fint, at barren sættes lidt højere end at lægge sig på ryggen med det samme... men det er selvfølgelig kun min ydmyge mening

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Er det ikke bedre at fokusere på de seneste kampe end de sidste ti år..... verden ændrer sig ! Med den logik skulle vi også slå Real Madrid i dag....

            Synes kun det er fint, at barren sættes lidt højere end at lægge sig på ryggen med det samme... men det er selvfølgelig kun min ydmyge mening
            Det er helt fint at kigge på de seneste indbyrdes opgør i optakten til en fodbold kamp. Det jeg finder pinligt, bøvet og bonderøvsagtigt er måden de gør det på. Vi er bare ikke den rigtige klub til at lave sjov med FCMs europæiske historik etc. For mig minder det om Gravgård der tørrer røv i en AGF trøje, AGF der laver avis annoncer om Randers, FCM/FCKs evendelige stikken til hinanden etc. Jeg synes det skriger af "lillebror komplekser" , og jeg finder det tåkrummende. Især efter som FCM er den sidste klub som jeg skuler misundeligt mod - jeg ser på ingen måde ser OB som værende "lillebror" til Herning's vamle klub. Det er så også bare min ydmyge mening :) Og muligvis en overreaktion på et par posts om FCM, jeg frygter bare at OB vil hoppe med på den vogn, da det synes at være mantraet at klubberne skal skabe mere "lir", udover fodbolden.

            Comment


              #7
              FS skriver i dag at noget tyder på at JM vil spille 3-4-3 i aften, alternativt 5-4-1. Ryan deltager i træningen igen, men er næppe klar til minutter på banen endnu. Tverskov blev sparetved søndagens træning, men spiller på trods af de knæproblemer han har haft hele efteråret

              -------------OC
              ----Marco---JT-------Ramon
              JBL---JJT-----Drachman----OL
              ---Sander---BK----Jebali
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                FS skriver i dag at noget tyder på at JM vil spille 3-4-3 i aften, alternativt 5-4-1. Ryan deltager i træningen igen, men er næppe klar til minutter på banen endnu. Tverskov blev sparetved søndagens træning, men spiller på trods af de knæproblemer han har haft hele efteråret

                -------------OC
                ----Marco---JT-------Ramon
                JBL---JJT-----Drachman----OL
                ---Sander---BK----Jebali
                Jeg forstår godt nok ikke hvis vi stiller med Jebali igen i en kamp mod FCM, hvor presspillet skal sidde lige i skabet. Det vil i så fald være fordi man mener han kan lave det uventede.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                  Sjov video OB har lagt ud på de sociale medier, især det med europa!
                  https://twitter.com/Odense_Boldklub/...03751953944576

                  Det er fandme også længe siden vi har vundet de to seneste over FCM, jeg kan ikke huske hvornår...
                  Sjov lille video. Kan specielt godt lide den sorte bjælke over øjnene. Jeg synes det er humor med god stil. Kan godt lide at man driller nogen samtidig med at man ikke er for fin til at sætte egen røv i klaskehøjde.
                  Og lad det så bare blive alle gode gange 3.

                  Comment


                    #10
                    Jeg syntes sgu også den er meget sjov. Og ud af boksen som mange efterlyser ved OB

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                      Jeg forstår godt nok ikke hvis vi stiller med Jebali igen i en kamp mod FCM, hvor presspillet skal sidde lige i skabet. Det vil i så fald være fordi man mener han kan lave det uventede.
                      Det er i hvert fald vigtigt at vi har fået arbejdet med hans defensive pligter eller har fundet en løsning, så vi holder balancen på holdet. Spiller vi kampen ligesom i Lyngby sidst, så bliver vi tromlet over. Til gengæld tror jeg udover at kan kan det uventede, at jebalis fysik ved dødbolde både offensivt og specielt defensivt kan være et tungtvejende argument for at han vælges til i dag.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

                        Sjov lille video. Kan specielt godt lide den sorte bjælke over øjnene. Jeg synes det er humor med god stil. Kan godt lide at man driller nogen samtidig med at man ikke er for fin til at sætte egen røv i klaskehøjde.
                        Og lad det så bare blive alle gode gange 3.
                        jeg synes bestemt også det er god lir

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Det er i hvert fald vigtigt at vi har fået arbejdet med hans defensive pligter eller har fundet en løsning, så vi holder balancen på holdet. Spiller vi kampen ligesom i Lyngby sidst, så bliver vi tromlet over. Til gengæld tror jeg udover at kan kan det uventede, at jebalis fysik ved dødbolde både offensivt og specielt defensivt kan være et tungtvejende argument for at han vælges til i dag.
                          Jebali kostede et mål efter dødbold mod Lyngby fordi han besluttede sig for at løbe fremad i stedet for at dække den mand af, der fik bolden på kanten af feltet. På trods af højde og fysik ser jeg ikke nødvendigvis ham som en styrkelse på defensive dødbolde.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                            Jebali kostede et mål efter dødbold mod Lyngby fordi han besluttede sig for at løbe fremad i stedet for at dække den mand af, der fik bolden på kanten af feltet. På trods af højde og fysik ser jeg ikke nødvendigvis ham som en styrkelse på defensive dødbolde.
                            Både Leeuwin og Oliver kostede også et mål mod Lyngby, skal de så heller ikke spille mod FCM?
                            Jebalis offensive spil, opvejer efter min mening hans defensive pligter, men jeg tror nu nok han skal oppe sig rent defensivt over de næste kampe.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                              Både Leeuwin og Oliver kostede også et mål mod Lyngby, skal de så heller ikke spille mod FCM?
                              Jebalis offensive spil, opvejer efter min mening hans defensive pligter, men jeg tror nu nok han skal oppe sig rent defensivt over de næste kampe.
                              Nu startede jeg jo med at pointere, at lige netop mod FCM betragter jeg den defensive afstemning og presspillet som afgørende. Det er derfor Jebali for mig er et tema. Når det så bliver pointeret, at Jebali også er god på defensive dødbolde, så må jeg jo konstatere, at det ikke var det han viste sidst han fik chancen.

                              Comment

                              Working...
                              X